2008-12-29, 03:24
Medlem
TheBoots avatar
Drömde att jag skulle ligga med en gammal kk. Plötsligt hivar hon upp några plaströr av typen vissa matberedare har (de man kastar ner ingredienserna igenom). Dessa var det tänkt att jag skulle använda som substitut till gummi eftersom vi inte hade några. Så jag trädde dicken igenom en som var ungefär 3x omkretsen på min egen och försökte att få in den i henne. Efter många om och men så lade vi ner projektet eftersom röret hade vassa utstickande kanter som skulle sabba henne fullständigt om vi försökte vidare. Så vi kastade rören åt helvete och körde på naturellt, och gött var det!

Så använd aldrig "matberedarrör" som preventinmedel. Det är dömt att misslyckas! Förutom den lilla detaljen att de dessutom har hål på bägge sidor
Citera
2008-12-29, 20:38
Medlem
grissvanss avatar
Drömde en jättekonstig dröm i natt...kommer knappt ihåg några detaljer men drömmen kändes väldigt"intensiv"
Men det jag minns var att jag skulle bo hos några som var eller kände varulvar(*) sedan minns jag att jag hade sex med en av dem och att jag var rädd när varulvarna skulle komma....
Sexet var iaf ett tag i svartvitt vilket har aldrig hänt innan, drömmer alltid i färg(resten av drömmen var i färg med)

*jag har varulvsfobi f.ö
Senast redigerad av grissvans 2008-12-29 kl. 20:47.
Citera
2009-01-01, 04:53
Medlem
KraftSheriffens avatar
Jag, min bror och en barndomskamrat satt på en sopcontainer med plåttak och bastade. Ett tåg med människor vandrar förbi på en väg nära containern.
En man med kamera, turist, lösgör sig från tåget och börjar ta bilder på oss som bastar.
Jag och barndomskamraten börjar misshandla turisten och jag tror att vi slår ihjäl honom. Turistens ansikte är bara en massamed kött och blod.
Jag börjar prata med barndomskamraten om vad vi skall göra med kroppen, vi eller jag iaf vill inte ha polisen på mig. Jag blir mer och mer orolig över att polisen kanske kommer snart.

Vaknar plötsligt av att mitt hjärta slår som en tok och jag har ont i tänderna. Det tar en stund innan jag fattar att det var en dröm och kan somna in på nytt utan att oroa mig för polisen
Citera
2009-01-02, 09:12
Medlem
Arbetarbroders avatar
Drömde att jag var på fest och mitt ex blev psykotisk och pratade massa goja. Jag försökte hjälpa henne, först genom att ordna en taxi hem till henne men sedan insåg jag att det aldrig skulle gå så jag tänkte köra henne till ett hotell i stan och vänta tills hon somnat.
Sen blev min flickvän svartsjuk utan att jag hann att förklara varför jag hängde med mitt ex på det sättet.

Medans vi väntade på bussen träffade jag massor med polare, en del jag har IRL och en del som bara fanns i drömmen. Alla var dräggigt fulla och jobbiga. Taxin dröjde och så helt plötsligt är vi i ett hus som låter oss vänta på taxin inne hos dem. Folk röker hemma hos dem och dricker öl.
Jag upptäcker att det inte finns askoppar och att det är ett städat, troligen kristet par, som inte röker eller dricker själva. Men de verkar gästfria och låter oss härja.
De har en engelsk tidning där tabloiden visar var som hänt i Gaza under natten. Jag ser sprängningarna och säger ungefär "Jävla judar, de bygger in palestinierna i världens största koncentrationsläger och bombar dem sönder och samman".
Den kristna kvinnan, som hela tiden sitter bredvid mig i soffan, blir mycket förtvivlad vilket jag givetvis inte förstår.

Mitt ex är mer och mer psykotisk och vet inte vad hon gör. Jag är lite orolig att någon av mina dräggvänner ska flörta med henne och sätta på henne.

Sen avslutas allt med att det kommer ett tåg i en storlek som en minibuss som jag styr, efter att ha fått allas nummer på en lapp. Okänt varför de va så viktigt.

btw så undrar jag om någon läser ett inlägg här, de känns knasigt att läsa om andras drömmar....
Citera
2009-01-06, 02:03
Medlem
Jag drömde en jävligt konstig dröm inatt.. Det känns svårt att förklara hela i skrift, och jag kommer inte ihåg allt, men det var något om det fanns portaler till "låtsasvärldar" där man kunde gå in och leva rövare. En sorts substitut för TV-spel kan man väl säga.. Det fanns två portaler, och den enda regeln för dessa var att man bara fick befinna sig i en av världarna åt gången. Jag har ingen aning om hur, men på något sätt lyckades jag såklart ta mig in i båda världar samtidigt, vilken betyder att det fanns två "jag". Det gick inte att bara gå ut igen, utan en av "jag" måste dö inne i låtsasvärlden. En man kom fram till mig och förklarade detta och tog fram ett baseballträ som han skulle döda mig med. Jag var inte rädd, för jag visste att jag inte skulle dö på riktigt, men jag försökte övertala honom att välja något mindre smärtfritt. Vi kom till slut överens om att han skulle skjuta huvudet av mig med ett hagelgevär. Jag satt på en säng och började bli nervös som satan för att det skulle göra ont. Han stod med geväret i handen och väntade på att jag skulle ge klartecken. Jag minns klart och tydligt att jag satt på sängen och trummade på benen av nervositet. Det kändes så jävla verkligt! Till slut sade jag åt mannen att jag var beredd, och han siktade med geväret mot mitt huvud. Jag blundade och höll för munnen av någon anledning.. Det kändes som om han siktade på mig i en evighet, och jag var så jävla nervös. När han sköt så hörde jag aldrig skottet, utan allt fadade till svart, alltså ännu mörkare än när jag blundade.. Jag kommer ihåg att det var en otroligt skön känsla, och det bestod i ca 5-10 sekunder. Därefter fadades allt sakta upp, och jag befann mig utanför portalerna igen.

Det var iallafall den skummaste dröm jag drömt, och den enda jag kommer ihåg så detaljerat.. Det känns snarare som något som hände igår än som en dröm
Citera
2009-01-06, 15:40
Medlem
hejlangkalsongs avatar
Inatt drämde jag ännu en konstig och "lite" störd dröm.

Det började med att gick mot mitt hus och där såg jag min syster och någon annan som jag inte kände igen. De hade på sig färgglda dräkter som liknade Tigger i Nalle Puh. De sprang runt och rökte på något. Jag fattade direkt att det var knark. Men när de såg mig så sprang de in i huset. Jag gick in i huset och frågade vad det var frågan om. De förnekade allt och sa att ingenting hade hänt.

Då fick jag nog och gick ut och letade efter dräkterna... Jag gick först till brevlådan och letade, men utan lycka. Då såg jag att det stod två rosa "tunnor" brevid (sådana man brukar förvara sand i). Men jag hittade inget där heller.

Jag gick in igen och och skulle ta en fika, då jag hörde något konstigt utanför. Det var någon som sjöng utanför. Jag tittade ut genom fönstret men såg ingenting. Jag sprang upp till den tredje våningen så jag kunde få en bättre synvinkel. Där satt mamma och tittade ut. Efter sången var slut så gick min pappa upp för att säga något. Mamma märkte då att det var några som tittade in så hon blev generad och drog ner persiennerna. När pappa hade talat klart så kom han in och vi skulle fika igen.

När vi hade börjat att äta så knackar det på dörren. Mamma går och öppnar och det är ett par som vi känner. Pappa som annars är en utåtriktad och positiv person börjar att gapa och skrikar att dom minsann inte ska förvänta sig något att äta.

Då vaknade jag.
Citera
2009-01-07, 15:31
Medlem
Dayzleepers avatar
Utomjordingar tar över jorden!

Har flera gånger drömt att utomjordingar kommer och tar över jorden!

Inatt utspelade drömmen sig såhär:

Det börjar med att jag och min sambo flyr från polisen. Vi springer ner till en å som flyter här där det ligger ett litet förfallet och övergivet hus alldeles brevid vattnet som vi gömmer oss i. Inne i hallen blir jag överfallen av tre skabbiga och utsvultna katter som sätter klorna i mig, men jag skakar av dom och lyckas få upp ytterdörren så att dom kan springa ut.
Ett av rummen i huset har galler för dörröppningen där man skymtar en säng som det ligger ett halvruttet lik i. Det är en flicka som ägaren till huset har torterat och sedan lämnat där för att dö.
Vi blir rädda och springer ut igen där vi blir tagna av poliserna som jagat oss, men konstigt nog släpper dom oss med en gång och säger att vi är minderåriga, vilket vi inte är och det vet dom om. Det var som att dom fick order från högre makt att släppa oss för att något större hot var på väg.

Efter detta händer massa konstigt och jag och min sambo kommer ifrån varandra. Jag går till en uteservering för att leta efter honom. Där träffar jag en okänd tjej som bjuder mig på någon konstig typ av pannkaka och säger att hon vill ha mig. Jag drar fort som fan in i en klädaffär i ett stort varuhus en bit bort, men hon följer efter. Jag försöker undvika henne och ställer mig nära ett fönster där ingen ser mig.
Det är mitt på dagen och himlen börjar se väldigt konstig ut. Den blir helt beige med svarta moln och blixtar och stora stenar flyger över himlen som sedan ramlar ner och krossar byggnader omkring. Panik utbryter men jag tar skydd i butiken.

Efter det varit helt tyst i en minut drar det in ett tjockt dammmoln över staden, så tjockt att det inte går att andas. Många kvävs till döds av det tjocka dammet men jag hittar någon tygbit som jag andas igenom och klarar mig, tjejen som följde efter mig klarar sig oxå.

När dammet lagt sig hör vi fruktansvärda ljud som närmar sig, det är utomjordingar som gör sitt krigsrop.
Gatorna fylls av panikslagna människor som försöker fly men blir skjutna och dödade av utomjordingarna som ser precis ut som människor fast dom går och beter sig som robotar och är helt känslolösa.
Dom har även någon som ser ut som en svart rand tatuerad vågrätt från ögat och bak över tinningen som egentligen är microtext innehållande all personinformation som födelseuppgifter, dna, blodtyp osv.

Dom har nu lyckats ta över våran stad och vi gömmer oss fortfarande inne i en klädaffär i varuhuset som är i stort sett utblåst. Patruller av utomjordingar går på gatorna och letar efter överlevande människor som dom "gör om" till utomjordingar. Dom som inte vill ansluta sig och "bli som dom" dödas.
Under "dammattacken" fick jag någon typ av utomjordisk materia i mig som gör att jag nu kan flytta saker med enbart tanken. Den här förmågan använder jag att lura och distrahera patrullerna så att dom inte hittar oss.

Några fler överlevande hittar till oss och vi börjar göra iordning lokalen och förbereder oss för ett liv där då det inte går att gå ut. En av dom andra är tatuerare och hjälper oss att tatuera in microtext i tinningen så att det ska se ut som att vi redan är omgjorda ifall vi skulle bli upptäckta.

Månader går förbi och jag undrar vad som hänt min sambo, lever han? Han han glömt mig och gått vidare? Vi får tillgång till internet där jag letar information om honom. Hittar tillslut min mobiltelefon som fortfarande fungerar. Jag ringer han och mobilen är på men inget svar. Jag kommer till mobilsvar där jag lämnar ett långt medelande om hur mycket jag älskar och saknar honom och att han inte får ha glömt mig!

Världen utanför har förändrats till ett hypermodernt samhälle och våran stad har gjorts om till en koloni som styrs med järnhand av utomjordingar. Dom flesta i kolonin är omgjorda människor och några få som lyckats lura utomjordingarna. Vi får besök av andra överlevande som säger att det är säkert att gå ut på gatorna om man beter sig som dom, alltså som en robot och känslokallt, då ser dom ingen skillnad.

En annan överlevare kommer in genom dörren och säger att han precis såg min sambos kompis utanför. Jag springer fort ut men han är redan borta. Jag är för första gången på flera år ute och bestämmer mig för att fortsätta leta.
Frågar runt bland folk om dom sett min sambo utan framgång tills jag kommer till en parkbänk där det sitter några av mina gamla klasskompisar.
En av dom säger högt och tydligt att hon har sett honom, och att hon till och med har barn med honom! Sedan skrattar hon hånfullt åt mig!
Jag blir glad att han lever men förtvivlad över att han har glömt mig. I ilska börjar jag slå och sparka den här tjejen blodig tills hon erkänner att hon bara skojade! Då blir jag ännu argare och avslutar med att hoppa på hennes huvud tills hon är medvetslös.

Letar vidare och träffar människor som tror sig ha sett honom full och glad (!) på ett av uteställena i stan.
Får reda på att det tydligen finns flera kolonier och att han kan ha förts till ett av dom.
Jag vägrar ge upp och går till tågstationen för att leta vidare i nästa koloni. Då jag sitter på perongen börjar tårarna rinna. Jag försöker behärska mig men det går inte, jag får ju inte visa känslor för då tar dom ju mig! Lyckas ta mig på tåget innan en patrull upptäcker mig.

Sen vaknade jag.
Citera
2009-01-11, 09:30
Bannlyst
Inatt drömde jag att jag satt och åt en chokladtårta tillsammans med en tjej som jag hade bjudit över till min lägenhet. När vi satt där och åt så lyssnade vi på lite blandad jazz på stereon. Vi hade det allmänt trevligt och njöt av varandras sällskap.
Efter ett tag så började det att regna utan för och då gick vi in i vardagsrummet och såg på en film. När eftertexterna började rulla så hade hon somnat i min famn. Hon låg där och log.
Citera
2009-01-11, 13:24
Medlem
Var-Ulfs avatar
Drömde att min bror ringde och sa att han inte mådde bra, det var dock igår. Men sen när jag kommer hem igår får jag se honom helt förstörd pågrund av att hans förhållande tagit slut. Konstigt det där med drömmar...
Citera
2009-01-11, 18:46
Medlem
VampireLestats avatar
Haha, drömde inatt att någon skapade en tråd om mig i fbs pokerforum, där alla skrev hur dålig jag var och hur mycket tur jag hade på svenska spels pokerklient. Det är det enda jag kommer ihåg från inatt.

Försökte få en lucid dröm genom att stanna medveten, men det gick åt helvete som vanligt. Glider alltid iväg efter ett tag, lyckas inte hålla mig kvar. Nåväl, nya tag inatt!
Citera
2009-01-11, 18:56
Medlem
pump-action.s avatar
Drömde en sjuk dröm där det var något slags krig, så blev jag inkallad fick ett gevär och allt. Sedan kommer jag inte ihåg så mycket, förutom att jag vid ett tillfälle avrättade en fånge genom att sätta en revolver mot pannan och trycka av. Älskar drömmar där jag får döda folk.

Vidare utvecklade det sig senare till att jag spelade Heroes of Might and Magic 3, ett strategispel som jag spelat mycket nyligen. Och det var sjukt, rätt psykadeliskt. Såg allt både från en vinkel som man ser när man spelar spelet, men även liksom att jag var med i spelet och sprang runt i skumma miljöer.
Citera
2009-01-11, 19:10
Medlem
Jag hade en ganska obehaglig dröm igår. Det var 2 killar som skjöt tjutraketer på min dörr, så jag öppnade. Men då sprang de ner en trappa, men jag skrek " Dra åt helvetet ". Sen några minuter senare var de tillbaka och skjöt större raketer mot dörren, då öppnade jag och frågade varför. Som svar fick jag veta att jag fått hem polisen till deras föräldrar, då stängde jag dörren och gick in. Då började de pressa in en riktigt fet fyrverkeritårta genom brevlådan, och när de tände den vaknade jag.. Kanske lite larvig dröm, men obehagligt var det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in