Jag drömde en jävligt konstig dröm inatt.. Det känns svårt att förklara hela i skrift, och jag kommer inte ihåg allt, men det var något om det fanns portaler till "låtsasvärldar" där man kunde gå in och leva rövare. En sorts substitut för TV-spel kan man väl säga.. Det fanns två portaler, och den enda regeln för dessa var att man bara fick befinna sig i en av världarna åt gången. Jag har ingen aning om hur, men på något sätt lyckades jag såklart ta mig in i båda världar samtidigt, vilken betyder att det fanns två "jag". Det gick inte att bara gå ut igen, utan en av "jag" måste dö inne i låtsasvärlden. En man kom fram till mig och förklarade detta och tog fram ett baseballträ som han skulle döda mig med. Jag var inte rädd, för jag visste att jag inte skulle dö på riktigt, men jag försökte övertala honom att välja något mindre smärtfritt. Vi kom till slut överens om att han skulle skjuta huvudet av mig med ett hagelgevär. Jag satt på en säng och började bli nervös som satan för att det skulle göra ont. Han stod med geväret i handen och väntade på att jag skulle ge klartecken. Jag minns klart och tydligt att jag satt på sängen och trummade på benen av nervositet. Det kändes så jävla verkligt! Till slut sade jag åt mannen att jag var beredd, och han siktade med geväret mot mitt huvud. Jag blundade och höll för munnen av någon anledning.. Det kändes som om han siktade på mig i en evighet, och jag var så jävla nervös. När han sköt så hörde jag aldrig skottet, utan allt fadade till svart, alltså ännu mörkare än när jag blundade.. Jag kommer ihåg att det var en otroligt skön känsla, och det bestod i ca 5-10 sekunder. Därefter fadades allt sakta upp, och jag befann mig utanför portalerna igen.
Det var iallafall den skummaste dröm jag drömt, och den enda jag kommer ihåg så detaljerat.. Det känns snarare som något som hände igår än som en dröm