Inte direkt i natt men för en vecka sedan så drömde jag att jag var en
inbrottstjuv.
Jag gick runt i mitt gamla bostadsområde (som jag flyttade ifrån för 5 år sedan) och plingade/kände på dörrar (alla olåsta).
Mitt i natten var det och oftast tändes en lampa eller så kom en hund springandes mot en.
Ungefär en lägenhet på 30 var utan folk i.
Minns att jag gick in i en lägenhet och rotade runt där och letade efter något. (Just denna lägenhet beboddes av områdets warcraft-spelande eremit *ja han finns på riktigt*) fast var som vanligt helt beläget på en annan plats på området.
Sen när jag skulle in i en annan lägenhet så råkade ICA-tanten se mig just innan jag skulle bryta mig in så jag smög iväg lite diskret. Men hon följde efter flera hundra meter ut på en parkering där jag stannade och låtsades vänta på skjuts. Det stog redan några andra där också.
ICA-tant väntade också på skjuts, och snart kom en bil och plocka upp henne.
Då när hon var borta skulle jag fortsätta att inbrotta

så jag sa något i stil med:
-Nä nu orkar jag fan inte vänta på skjuts längre.
Sen började jag gå lite smått. Och så helt sonika så frågade jag en jämnårig "lätt mongo" person om han vela följa med på lite brottsliga grejjer.
Det var typ budskapet i drömmen.
Att jag av nån anledning tog första bästa okänding, som dessutom verkade lite sociopataktig, lögnaktig och totalt olojal, för att dra med denne på underground-grejjer.
Kod:
Burglar
To see or dream that you are a burglar, indicates that your energy is being sucked
away from you. You are feeling drained. It may also mean that your fears, guilt
and anxiety make it hard for you to say no to others.
www.dreammoods.com
/Spader