2012-11-13, 11:01
Medlem
fumdums avatar
Drömde att min pojkväns mobil plingade till när jag höll i den, visade sig att det var från en av mina bästa kompisar. Så jag sa till honom och han svarade "oj shit, kolla inte på det" varpå jag såklart gör det då smset visades automatiskt på hans iphone... Det var inget mindre än en nakenbild på henne och chockad som jag var bläddrade jag igenom hela deras konversation som visade sig vara full av nakenbilder och snuskiga sms
När jag väl sa till honom och stod där gråtandes reagerade han inte för han tyckte inte att han gjort något hel då de inte haft någon fysisk kontakt. Då blev jag slå jävla förbannad att jag försökte slå honom men det gick inte, mina armar vägrade lyfta sig.

Usch, mår fortfarande dåligt efter nattens mardröm...
Citera
2012-11-13, 16:37
Medlem
Traditions avatar
Drömde att jag gick runt på min gamla lågstadieskola och rev ner blommiga tapeter. Ytterst märkligt.
Citera
2012-11-16, 00:44
Bannlyst
Drömde att jag låg och sov och hade drabbats av ett sömnrelaterat problem - nämlingen sömngång. Det här beteendet hade eskalerat till den allvarliga grad att jag hade börjat sätta på min ugn om natten och sen gått tillbaka och sovit igen. Jag hade blivit väckt av mitt brandalarm som hade skickat en hel arme av brandmän utklädda till clowner. De bankade på dörren och jag öppnade nyvaket och såg ett helt jävla MC-gäng av maniska clowner stå utanför min dörr med tuta och ballonger och hela köret.

- Var befinner sig faran? frågade ledarclownbrandmannen.

Jag var precis på väg att svara honom när plötsligt ett tyskt expresståg kommer allt närmare mig bakom clownerna. Tåget tutar och tjuter som i panik och jag står bara apatiskt och ser på hur clownbrandmänsarmen blir mosade som ett tio-pack med burger king-ketchup men samlar ihop sig, trots impakten, till en ganska fin hög av vad som kunde ses som osorterade mensbindor.

I och med att tåget inte mosade mig och jag fortfarande levde så slog tanken mig att jag hade fått superkrafter och jag var oövervinnerlig. Jag hade med hjälp av mina nya tuffa superkrafter lyckats låsa det tyska expresståget precis framför nästippen på mig och samtidigt telepaterat mig till en ny dimension eller ett nytt universum där jag var inlåst i en iskub och kunde se tåget utanför kuben sakta tonas bort i intet.

I mitt nya universum existerade inte mänsklig kontakt och all kommunikation skedde genom olika "ismelodier", där mina grannar trummade mot kubens isväggar för att nå ut med sina meddelanden. Det var ett sjuhelsikes dundrande emellanåt och jag drabbades av en lätt panik då jag inte visste hur jag skulle ta mig ur kuben. Jag försökte samla mig och koncentrera mig på min energi som jag hade i kroppen, men det eviga trumandet ville inte sluta. Alla mina grannar hade någonting att säga.

Sen vaknade jag upp och jag har haft svårt att släppa drömmen.
Senast redigerad av OMGClayAiken 2012-11-16 kl. 00:47.
Citera
2012-11-16, 13:50
Medlem
Trololdegs avatar
Drömde att det var morgon och jag vaknade och gick upp ur sängen för att hämta en morot(?) i kylskåpet. När jag var halvvägs till köket tittar jag in i vardagsrummet och får till min stora förvåning syn på min bror som ligger och sover tillsammans med ett tiotal killkompisar där. Alla låg bara huller om buller i sofforna och på golvet och alla var endast iklädda kalsonger. När jag väl är framme vid kylskåpet för att se om det finns någon morot där så vaknar alla och kommer in i köket en efter en. På grund av detta får jag ett utbrott på min bror för att han tagit hem så många kompisar utan att säga nåt. Sen tror jag att jag vaknade..
Citera
2012-11-16, 13:56
Medlem
soligts avatar
I natt drömde jag att när jag kom hem från jobbet ( är hemma vid 00.30 tiden) så var hela porten full med polska byggarbetare och vid min dörr stod brorsan och sa att dom här killarna ska vara här hos dig nu...
Citera
2012-11-16, 13:57
Medlem
Volgasuparens avatar
Jag drömde att en fågel flög rakt in i mitt ansikte
Citera
2012-11-16, 14:16
Medlem
TheAlamos avatar
Jag drömde i förrgår natt att jag hade en hjärntumör. Tidigare har jag läst en tråd om en kille som har en hjärntumör och det var det som påverkade mig. Det kändes som att drömmen var i typ 8 timmar och jag försökte endast gå omkring och acceptera att jag hade en tumör i skallen och att jag kanske skulle överleva. Sen visade det sig att en kille på mitt jobb också hade en hjärntumör och att vi snackade om saken.

I natt drömde jag att jag tog ett koffeinpiller som man bara får ta 1,5 piller per dag. När jag sen kände efter med tungan så visade det sig att jag råkat ta 3 piller. Blir rädd och spottar ut 2. Men sen känner jag efter igen och verkar fortfarande ha 3 piller i munnen så spottar ut 2 igen. Efter det händer samma sak igen och slutsatsen är alltså att jag misstagit 9 piller för 1. Bra jobbat!
Citera
2012-11-20, 18:47
Medlem
Qweasd123s avatar
Jag drömde att jag var i min grundskolas matsal där det serverades plättar. Jag hoppade en gång och upptäckte att jag hoppade ovanligt högt. Efter att jag hoppat några gånger så insåg jag att det måste vara en dröm eftersom det inte går att hoppa så högt i verkligheten.

Detta är tredje gången jag fick en klardröm men när jag insåg att jag klardrömde så hoppade jag runt lite och funderade på vad jag skulle göra. Skulle jag försöka plugga i drömmen för att bli mer allmänbildad i verkligheten eller skulle jag göra något annat?

Det är allt jag kommer ihåg från drömmen. De två första gångerna jag klardrömt så har jag blivit så exalterad att jag varit nära på att vakna. Jag har knullat och haft riktigt kul i mina klardrömmar men i denna klardröm så hoppade jag bara runt och grubblade på vad jag skulle hitta på. Det var riktigt tråkigt.
Citera
2012-11-29, 14:17
Medlem
LGDs avatar
Jag hade en mycket märklig dröm inatt. Jag befann mig på ett tåg där jag träffa på en gammal kvinnlig skolkamrat till mig, hon såg fortfarande rätt bra ut och jag minns henne som en riktig kalaspingla. Dock hade hon lagt till sig med lite hull men det såg inte så farligt ut. Men hennes ansiktsuttryck tydde på att hon var väldigt olycklig över någonting. Jag fråga henne hur det var fatt, och hon svara ledsamt att hon hade blivit smällfet. Jag kolla på henne och skratta ''Men så jävla illa är det ju ändå inte, det kunde ju vart mycket värre.'' Hon vek upp tröjan och ut flög den största magen jag någonsin har sett, hon var så gigantiskt stor att hon låg som ett degtäcke över alla andra resenärer i hytten.
Hon drog in magen igen och använde något sorts korsett som på något fascinerande sätt pressade in all fett i midjan på henne. Men jag var mest förbryllad över hur hon fick plats med allt jävla skinn utan att det syntes på henne att hon var så jävla fet. Jag var övertygad om att det från och med nu skulle bli renlevnadsliv, och jag börja på allvar gymma väldigt intensivt.
Och det gav resultat, jag gjorde ingenting annat än att träna i ungefär 10 minuter och blev muskulös som fan.
Men då dök det upp ytterligare en gammal bekant till mig. Även han såg otroligt missnöjd och besviken ut. Jag fråga honom hur det var fatt, han svara med en mycket klen och ljus stämma ''Jag mår inte alls bra.'' Sen spände armen så hårt att skinnet på bicepsen nådde sin bristningsgräns och exploderade. Han var ett varnande exempel på att man inte ska träna alldeles för hårt, så jag fick lägga av.
Citera
2012-11-29, 21:54
Medlem
NeonCrosss avatar
Igår natt drömde jag om att alla mina tänder ploppade ut. Sen när man vaknade, kollade man för säkerhets skull om tänderna var kvar. Skrämmande.
Citera
2012-11-30, 11:39
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Jag drömde att danska drottningen blev skjuten, och att folk på allvar trodde att det var en skogsvätte som skjutit henne.
Citera
2012-11-30, 12:35
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Jag drömde att danska drottningen blev skjuten, och att folk på allvar trodde att det var en skogsvätte som skjutit henne.
Haha!

Jag drömde att någon hade byggt gigantiska ramar på en parkering och kallade det för "modern konst". Jag berättade det för min vän och sade att jag ville måla på dem, så att det blev riktig konst istället men det fick jag inte göra. Vi gick istället och plockade blåbär i skogen som även den låg på parkeringen. Fin dröm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in