I natt drömde jag en sådär vanlig mardröm - jag, en vän och min hund är ute och går i skogen. Skogen ifråga finns på riktigt, den är stor och jag bor en sisådär 600-750m från den.
Det är mörkt och rätt dimmigt.
Så, ja, vad händer?
Vi går runt utan att göra nåt vettigt och jag har en känsla av att någon följer efter oss.
Efter att ha vandrat runt en stund ser jag en man och skriker rätt ut. Hunden får ryck och springer iväg och jag springer efter samtidigt som jag lämnar min vän helt ensam.
Efter att ha sprungit efter och tappat bort hunden beslöt jag mig för att gå tillbaka dit vart jag sprang ifrån min kompis.
Kommer tillbaka dit och kompisen är naturligtvis inte där...
Jag ser den okände mannen gående, han är på väg mot mig så jag gömmer mig under ett träd där granarna sitter lågt, så jag är bra gömd.
Mannen håller en yxa, som är blodig. Så jag antar väl att kompisen blev tagen och ihjälhuggad.
Jag ligger kvar under trädet och samtidigt som den okände mannen kommer en bit bort så kommer hunden tillbaka och avslöjar mig! Så ja, jag börjar springa utav bara fan med mannen jagande bakom mig.
Springer, springer och springer tills jag kommer fram till en liten skidbacke (flottsbro, som den heter), klättrar längst upp och låser in mig och hunden i en liten stuga som finns där.
Kollar ut genom fönster och från ingenstans kommer hans huvud fram på rutan och då vaknar jag.
Rätt obehaglig dröm, men jag tycker ändå om att drömma den här typen av drömmar