2017-02-15, 13:28
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Tino Sanandaji borde vara med. Ngon som vill ta upp det med VB?

Tillgg:
Nej, det gr inte att lita p GW. Se mina kommentarer till hans krnika i Expressen 12/2:
(FB) Polisen Peter Springare anmld till klagare fr att ha namngett brottslingar p FB

Ja. Det r bttre om Tino stller upp. Han r debattvan och kan mer om brottslighet p aggregerad niv. Springares erfarenheter r inte ndvndigtvis allmngiltiga.
Citera
2017-02-15, 13:42
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Som flera andra varit inne p r GW feg. Han vill bara ha en "offeranod" som kan ta all skit fr att sga det GW tycker, men r fr feg och fr snl fr att sga sjlv.

Fr GW r Springare, trots namnet, ett bondeoffer.
Citera
2017-02-15, 13:46
Medlem
Tveksamt om SVT skulle tillta en "nazist" sga den nakna sanningen i veckans brott. Tror inte han kommer att f delta, och GW kommer bli upplxad. Han har inte befogenhet att bjuda in vem han vill till programmet.
Citera
2017-02-15, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Peter senaste inlgg bevisar nog nu att Peter gtt in i vggen.... jag tror han ger upp nu.
Kolla hans senaste inlgg om videon, baseras p vad som hnde han sjlv..

Jag har inte Facebook s jag vet inte vad det kan vara fr inlgg eller video. Men jag vill ta upp hans inlgg frra fredagen 10/2:
https://www.facebook.com/peter.sprin...08350659592630

Han skriver: Fr som jag tidigare skrivit, r det en isande kyla som biter genom mrg och ben, nr man str p barrikaden i full orkan.

Det r det hr som r det jvliga. Fr han bemts inte med rliga argument. Han smutskastas och bemts med personangrepp och osakligheter. Det r ynkliga och fega mnniskor som angriper honom. MEN de tillhr PK-etablissemanget och r drfr starka i sina maktpositioner. Asymmetrin r enorm. PK agerar s cyniskt och manipulativt att man inte vill tro att det r sant.

Men PK-etablissemangets styrka r bara uppblst sjlvgodhet utan substans. Nr deras bedrgeri avsljas kan deras politik inte verleva. Drfr r det viktigt att inte slppa taget nu det r dags att f slut p den hr skiten.
Citera
2017-02-15, 14:24
Medlem
Steinarrs avatar
Skaffade inte en av GW Perssons dttrar en negerunge fr ngra r sedan?

Det var ungefr vid den tidpunkten som GW sprade ur totalt och i stort sett bytte sikt helt och hllet om invandrare och brott.
Citera
2017-02-15, 14:30
Medlem
Hoppas han inte lter sig luras.
De frsker locka dit honom under frevndning att de faktiskt vill diskutera problemet p riktigt, att de vill lyssna p honom.
De kommer gra allt fr att framstlla honom som tokrasist s de sen kan avfrda hela problemet, "det r inte alls invandrare som begr brotten, det var bara en myt frn en galen rasist".
Citera
2017-02-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buranshe
Hoppas han inte lter sig luras.
De frsker locka dit honom under frevndning att de faktiskt vill diskutera problemet p riktigt, att de vill lyssna p honom.
De kommer gra allt fr att framstlla honom som tokrasist s de sen kan avfrda hela problemet, "det r inte alls invandrare som begr brotten, det var bara en myt frn en galen rasist".

Det r skert mnga som vill avfrda hela problemet som rasism. MEN vilka sakargument skulle d kunna anvndas? Brs underskningar bekrftar att invandrare r PTAGLIGT verrepresenterade. Vidare gr de fakta som Springare presenterar att verifiera (och hr utgr jag frn att bilden som Springare ger verkligen stmmer).

Det duger inte att bara tycka rasism ett sdant pstende behver belggas med verifierbar fakta. Men PK har hittills inte brytt sig om fakta. De frtjnar drfr inte tilltro.
Citera
2017-02-15, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr

Det var ungefr vid den tidpunkten som GW sprade ur totalt och i stort sett bytte sikt helt och hllet om invandrare och brott.
-Det ger sin riktighet att GWs dotter r en sk "Coalburner"
Citera
2017-02-15, 15:24
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero997
Tveksamt om SVT skulle tillta en "nazist" sga den nakna sanningen i veckans brott. Tror inte han kommer att f delta, och GW kommer bli upplxad. Han har inte befogenhet att bjuda in vem han vill till programmet.

Det r vl Jan Helin som har den befogenheten. Skulle inte frvna mig om Springare inte fr komma.
Citera
2017-02-15, 15:53
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr

Om GW har bra relationer till dotter och svrson r det vl enkelt fr honom att st fr sin uppfattning. Plocka fram lagerwhiskyn och ta ett snack med svrsonen innan han kommer ut ur garderoben bara.
Citera
2017-02-15, 16:34
Medlem
valleros avatar
Verkar osannolikt att det skulle bli av. LGW vill frmodligen mest pskina att han vill ta ett snack med Springare. Men hur skulle det g till? Skulle GW lxa upp PS? Knappast. Skulle han sitta och hlla med honom? Otnkbart.
LGW r vek. Han hlls fr att vara en sanningsgare, men han gr ytterst sllan in i debatter, diskussioner eller konflikter, lite av en fegis. Mer av en mediahora som alltid stller upp med ngra citat. Dessutom, som tidigare ppekats, r han numera helt PK.
Har svrt att se detta fungera.
Citera
2017-02-15, 16:37
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
r jag full eller klippte SVT bort GW nr han skulle uttala sig angende Springare precis innan de bjd in honom?!?!

Det var helt klart klippt mrktes direkt!
Troligen sa han saker om invandringen som inte passerade PK censuren p SVT.
Detta talar ju inte fr att Peter Springare fr mjlighet har ngon chans snacka om sanningen.
Antingen blir det extremt klippt med bara ovidkommande kvar eller s kommer han inte alls.

Igentligen skulle det kras i direktsndning p prime time
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in