2017-10-24, 16:16
Medlem
Readyfreddies avatar
Kvllens meny:
Citat:
Del 2 av 10. I veckans program handlar det om dubbelmordet i Mantorp, dr tv ldre personer blev brutalt mrdade. Utredningen sg ut att bli resultatls men i september kunde polisen gripa en misstnkt fr morden. Anna Spng Lyngs klassades som en fallolycka. Fallet lades ned men Annas frldrar gav inte upp och i kvll ger de uttryck fr sin kritik mot polisen som ocks besvarar den. I klvattnet av veckans stora debatt kring sexuella trakasserier och vergrepp ppnar sig frgan om vad lagen sger? Camilla Kvartoft samtalar med hovrttspresidenten Fredrik Wersll och Leif GW Persson om vad som faktiskt gller och vilka fljder det kan tnkas f. Vi trffar ocks Mehdi som trttnade p det kriminella livet och bestmde sig fr att hjlpa andra unga att undvika den kriminella banan. Kvllens historiska fall handlar om Mrtnsmorden.
Citera
2017-10-24, 17:14
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Kvllens meny:

Jaja, "trttnade p det kriminella livet". "Hjlpa andra...bla bla."
Sknmlningen av blattar fortstter...
Frmodligen var han pissdlig som kriminell....men det heter trttnade istllet 😂
Citera
2017-10-24, 18:36
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Jaja, "trttnade p det kriminella livet". "Hjlpa andra...bla bla."
Sknmlningen av blattar fortstter...
Frmodligen var han pissdlig som kriminell....men det heter trttnade istllet 😂

De flesta blattarna r just pissdliga som kriminella, men dom fortstter nd. Det sitter i generna.
Citera
2017-10-24, 21:31
Medlem
AA-suiteds avatar
Nu nr Leif talar om MeToo s klipptes det i programmet. Kan han ha sagt ngonting som talar emot politisk korrekthet? Det som r med i programmet frn honom nu i mnet r i alla fall politiskt korrekt.
Citera
2017-10-24, 21:51
Medlem
Browndawgs avatar
Hah, Leif tvekade inte en sekund. Han skulle skjuta ner drnar-jvlarna om en sdan skulle flyga ver hans gor. Och han skulle ta mig fan trffa ocks! Klockrent och rligt. Det gillar vi.
Citera
2017-10-24, 21:56
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Nu nr Leif talar om MeToo s klipptes det i programmet. Kan han ha sagt ngonting som talar emot politisk korrekthet? Det som r med i programmet frn honom nu i mnet r i alla fall politiskt korrekt.

Inte omjligt att han sagt nnting lite vl spontant dr. Han knns fr vrigt ganska frisprkig idag. Men jag instmmer med honom att det var nog nnu vrre frr med dessa saker. Konstigt att dom inte klippte bort det ocks.
Citera
2017-10-24, 22:01
Medlem
AA-suiteds avatar
Kul att vi fr hra om arlandarnet i nsta avsnitt.
Citera
2017-10-24, 22:05
Bannlyst
Han som suttit inne ett 30 tal gnger var han med i Janne Josefssons program frn Bredng/Hallunda ?
Tyckte jag knde igen nr 30-40-riga killar str o spelar s'pel p en fritidsgrd !
Citera
2017-10-24, 22:08
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Kul att vi fr hra om arlandarnet i nsta avsnitt.

Jo riktigt kul. GW:s kommentar p slutet var ju bra. Nr killen bakom rnet sger att pengarna r slut. "Ja det r vl inte s mrkligt". Precis i slutet.
Citera
2017-10-24, 22:22
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Allts, fallet veckans brott tar upp i kvllens avsnitt (Ssong 15 del 2) ang det eventuella mordet utanfr Halmstad...

Vad i h-vete r det fr skrppoliser? Jag r helt mlls, det frstr ju varenda snorunge att det inte gtt rtt till dr. Och intervjun sen:

Citat:
Ursprungligen postat av Håkan Rolfsgård
Nyfiken kan man ju bli, men mer n s kanske det stanna.. eller det stannar vid nyfikenhet kan jag knna.
Fljt av en tom blick in i kameran. Denna mnniska r allts utredare i Falkenberg. Jag valde att gapskratta.

EDIT:

haha, detta r nstan fr mycket men jag glmde ju den jvligt random och malplacerade polisen jmte vr allas Hkan Rolfsgrd som inte sger ett ord utan bara sitter och biter sig i lppen (medans han fattar hur jvla idiotisk hela situationen r)... stor humor utlovas 18:20 in i kvllens avsnitt
Senast redigerad av Zabriskie.Point 2017-10-24 kl. 22:29.
Citera
2017-10-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Jo riktigt kul. GW:s kommentar p slutet var ju bra. Nr killen bakom rnet sger att pengarna r slut. "Ja det r vl inte s mrkligt". Precis i slutet.

Var det jag som hrde fel, eller sa han precis i slutet nr det tonades ut ngot i stil med "Det r ungefr min privata rsbudget" https://www.svtplay.se/video/1561117...g-15-avsnitt-2 (Lyssna p de absolut sista sekunderna)
Citera
2017-10-25, 00:08
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Var det jag som hrde fel, eller sa han precis i slutet nr det tonades ut ngot i stil med "Det r ungefr min privata rsbudget" https://www.svtplay.se/video/1561117...g-15-avsnitt-2 (Lyssna p de absolut sista sekunderna)

Hahaha ja! Har hrlurar p mig och det hrs ju nstan tydligt. Undra om dom missat klippa bort det?

Men 13 miljoner/r r nog inte s mycket fr Leifs frmgenhet... Om jag hade ftt gissa innan s hade jag nog krt till med 10 miljoner per r minst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in