2015-10-19, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Joggingmordet har de enbart valt för att det är en svensk förövare. Gäller för kommunisterna på SVT att lura folket så mycket det bara går.

Hur passar mordet på Lisa Holm in i din teori?
Citera
2015-10-20, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teenagecrackwhore
äntligen är hela Sveriges mysfarbror tillbaka i rutan! man kan inte annat än att älska karln!!!

Skulle inte programet läggas ner efter 3e säsongen? Kanske något jag fattat fel, tyckte att de sa något om de pga GW hälsa eller nått. Men eftersom det bara fortsätter verkar de ju lugnt
GW sa ju själv att han inte gick att övertala att fortsätta, men han gav ju med sej inför förra säsongen som tur är.
Citera
2015-10-20, 17:57
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
GW sa ju själv att han inte gick att övertala att fortsätta, men han gav ju med sej inför förra säsongen som tur är.
Pengar?
Citera
2015-10-20, 18:23
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperkatt
Pengar?
Tror inte han i första hand gör det för pengar, det har han ändå verkar det som. Han ser det nog mer som en hobby.
Citera
2015-10-20, 19:55
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Tror inte han i första hand gör det för pengar, det har han ändå verkar det som. Han ser det nog mer som en hobby.
Visserligen, men han verkar vara ganska generös mot sin släkt också.
Det är nog bara jag som inte kommer på någon annan anledning till varför han blev övertalad, egentligen har du säkert rätt där
Citera
2015-10-20, 20:00
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperkatt
Visserligen, men han verkar vara ganska generös mot sin släkt också.
Det är nog bara jag som inte kommer på någon annan anledning till varför han blev övertalad, egentligen har du säkert rätt där

Han hade ju ont i en höft och det vet väl alla att det inte är så kul att jobba när man har ont. Nu är den ju opererad och han har blivit på mycket bättre humör.

Pengar är nog den minsta drivkraften för honom att köra vidare. Reklamkanalerna hade nog betalat mer än SVT. Han gillar programidén (hans egen), Camilla och att få komma till tals.
Citera
2015-10-20, 20:20
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Han hade ju ont i en höft och det vet väl alla att det inte är så kul att jobba när man har ont. Nu är den ju opererad och han har blivit på mycket bättre humör.

Pengar är nog den minsta drivkraften för honom att köra vidare. Reklamkanalerna hade nog betalat mer än SVT. Han gillar programidén (hans egen), Camilla och att få komma till tals.
Jag erkänner mig gärna besegrad. Det låter rimligt det du säger.
Citera
2015-10-20, 21:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Hur passar mordet på Lisa Holm in i din teori?

Jag är rätt säker på att GW styr rätt mycket vilka mord de ska ta upp. Han vill prata om de han tycker är intressanta och har något att säga om. Båda Lisa Holm och Joggingmordet är lite den typen spaningsmord han tycker är intressanta. Båda två hade passat i serien Sommarmord.
Citera
2015-10-20, 21:06
Medlem
Helvete!? Är han döende karln? Eller världens värsta bkfylla med tillhörande paltkoma?
Citera
2015-10-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Helvete!? Är han döende karln? Eller världens värsta bkfylla med tillhörande paltkoma?
Tyckte också att han sluddrade mer än normalt...
Citera
2015-10-20, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert

Han är väl även fetare än någonsin? Magen är helt abnorm, lade märke till den när de stod vid gårdsmodellen han är en riktigt fet jävla gris. Har han varit så stor förr? Tveksamt.
Citera
2015-10-20, 21:40
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Han är väl även fetare än någonsin? Magen är helt abnorm, lade märke till den när de stod vid gårdsmodellen han är en riktigt fet jävla gris. Har han varit så stor förr? Tveksamt.

På senare år har vi mest sett honom sittande eftersom han haft problem med höften. Nu kan han ju stå upp och då syns ju magen lite mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in