2015-10-19, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Joggingmordet har de enbart valt fr att det r en svensk frvare. Gller fr kommunisterna p SVT att lura folket s mycket det bara gr.

Hur passar mordet p Lisa Holm in i din teori?
Citera
2015-10-20, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teenagecrackwhore
ntligen r hela Sveriges mysfarbror tillbaka i rutan! man kan inte annat n att lska karln!!!

Skulle inte programet lggas ner efter 3e ssongen? Kanske ngot jag fattat fel, tyckte att de sa ngot om de pga GW hlsa eller ntt. Men eftersom det bara fortstter verkar de ju lugnt
GW sa ju sjlv att han inte gick att vertala att fortstta, men han gav ju med sej infr frra ssongen som tur r.
Citera
2015-10-20, 17:57
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
GW sa ju sjlv att han inte gick att vertala att fortstta, men han gav ju med sej infr frra ssongen som tur r.
Pengar?
Citera
2015-10-20, 18:23
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperkatt
Pengar?
Tror inte han i frsta hand gr det fr pengar, det har han nd verkar det som. Han ser det nog mer som en hobby.
Citera
2015-10-20, 19:55
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Tror inte han i frsta hand gr det fr pengar, det har han nd verkar det som. Han ser det nog mer som en hobby.
Visserligen, men han verkar vara ganska geners mot sin slkt ocks.
Det r nog bara jag som inte kommer p ngon annan anledning till varfr han blev vertalad, egentligen har du skert rtt dr
Citera
2015-10-20, 20:00
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperkatt
Visserligen, men han verkar vara ganska geners mot sin slkt ocks.
Det r nog bara jag som inte kommer p ngon annan anledning till varfr han blev vertalad, egentligen har du skert rtt dr

Han hade ju ont i en hft och det vet vl alla att det inte r s kul att jobba nr man har ont. Nu r den ju opererad och han har blivit p mycket bttre humr.

Pengar r nog den minsta drivkraften fr honom att kra vidare. Reklamkanalerna hade nog betalat mer n SVT. Han gillar programidn (hans egen), Camilla och att f komma till tals.
Citera
2015-10-20, 20:20
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Han hade ju ont i en hft och det vet vl alla att det inte r s kul att jobba nr man har ont. Nu r den ju opererad och han har blivit p mycket bttre humr.

Pengar r nog den minsta drivkraften fr honom att kra vidare. Reklamkanalerna hade nog betalat mer n SVT. Han gillar programidn (hans egen), Camilla och att f komma till tals.
Jag erknner mig grna besegrad. Det lter rimligt det du sger.
Citera
2015-10-20, 21:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Hur passar mordet p Lisa Holm in i din teori?

Jag r rtt sker p att GW styr rtt mycket vilka mord de ska ta upp. Han vill prata om de han tycker r intressanta och har ngot att sga om. Bda Lisa Holm och Joggingmordet r lite den typen spaningsmord han tycker r intressanta. Bda tv hade passat i serien Sommarmord.
Citera
2015-10-20, 21:06
Medlem
Helvete!? r han dende karln? Eller vrldens vrsta bkfylla med tillhrande paltkoma?
Citera
2015-10-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Helvete!? r han dende karln? Eller vrldens vrsta bkfylla med tillhrande paltkoma?
Tyckte ocks att han sluddrade mer n normalt...
Citera
2015-10-20, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert

Han r vl ven fetare n ngonsin? Magen r helt abnorm, lade mrke till den nr de stod vid grdsmodellen han r en riktigt fet jvla gris. Har han varit s stor frr? Tveksamt.
Citera
2015-10-20, 21:40
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Han r vl ven fetare n ngonsin? Magen r helt abnorm, lade mrke till den nr de stod vid grdsmodellen han r en riktigt fet jvla gris. Har han varit s stor frr? Tveksamt.

P senare r har vi mest sett honom sittande eftersom han haft problem med hften. Nu kan han ju st upp och d syns ju magen lite mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in