2016-10-18, 00:50
Avstngd
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, ntligen r det dags.
Man ska till Arboga r det sagt och d handlar det vl om Johanna Mller och hennes trevligheter.
Skelettet i brunnen lr vl ocks komma upp.
Ja Arboga sommarstugemordet lr med skerhet komma upp.

GW:s nya spr: "Fr nackhret att resa sig"
Datumet fr sommarstugemordet i Arboga har fngat Leif GW Perssons uppmrksamhet.
Kriminologen har nrstuderat fallet fr nya ssongen av "Veckans brott" i SVT och har varit p besk vid stugan - nu kan han ha hittat nya spr.
Sdana sammantrffanden fr nackhret att resa sig, sger Leif GW Persson.
http://www.expressen.se/nyheter/gws-...-att-resa-sig/
Citera
2016-10-18, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutenbrygga
Imorgon kr detta underhllande program igng igen! Hller tummarna fr att GW r p sitt skarpaste och naturligt underhllande humr. Men framfrallt hoppas jag att de vgar ta upp den obekvma brottsligheten som r kopplad till de senaste 5 rens... vem vet vad.. Gteborgs gngkriminalitet och Malms multikultikaos fr grna komma p tapeten. Fr att inte tala om frorternas no-go-zoner samt polisens fortsatta kris. Om programmet inte vgar nyansera elndet som nu finns i Sverige p riktigt i denna ssongen kommer jag bli djupt besviken.
GW har ju sagt att svensk statstelevision har nordkoreansk karaktristiska. Det innebr antagligen att till och med han mste anpassa sig till PK agendan. Camilla Kvartofts roll r vl att som politruk frska tygla honom och styra bort honom frn det onmnbara.
Citera
2016-10-18, 19:46
Medlem
BertFoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattis
GW har ju sagt att svensk statstelevision har nordkoreansk karaktristiska. Det innebr antagligen att till och med han mste anpassa sig till PK agendan. Camilla Kvartofts roll r vl att som politruk frska tygla honom och styra bort honom frn det onmnbara.

Var/nr har GW sagt det?
Citera
2016-10-18, 21:33
Medlem
Det drjde inte mnga sekunder fren GW kom med nnu en av sina fyndiga kommentarer, om rikspolischefen:

"Han tomtar runt i sin polisuniform"
Citera
2016-10-18, 22:33
Medlem
I det "historiska inslaget" hade man inte ens bemdat sig om att stta en tidsenlig reg-skylt p den bil som anvndes som "illustration". Och man krde hgertrafik..
Slappt!

That said; jag gillar GW och hans (relativa) frisprkighet!

/T
Citera
2016-10-18, 22:43
Medlem
kravodlat68s avatar
GW.s sikt om Almedalsveckan var ju fyndig "ungefr som bokmssan i Gteborg.. Liknar ett drhus.. Jag gillar lugn och ro!"
Citera
2016-10-18, 23:00
Medlem
Har tal vckts mot mobiltjuven?

Och hur greps han? Gav han upp nr dom sa att dom var poliser?
Citera
Strychnos avatar

Moderatormeddelande

Postat av Strychno 2016-10-18, 23:05
Medlem
Allmnt tyckande, skvallrande och diskussioner om personen Leif GW Persson r inte vad den hr trden r till fr, sdana inlgg/diskussioner fr ni ta i kndisskvallertrden om honom:
(FB) Skvallertrden om professor Leif GW Persson (Sammanfogad)

Inlgg som handlar om Leif GW Persson som person kommer att raderas.

/Moderator.
2016-10-19, 00:10
Medlem
Lustigt att GW Persson bortser frn den HELT uppenbara rosa elefanten i studion, nr det kommer till varfr ingripandet av svenne-polis-tjejerna som pressar ned babben i marken, blev s uppmrksammat.

En loser-babbe-gangstah som brottas ned av kvinnlig svensk polis. DRFR blev detta en hyllad pic, meme, lnk, etc.
Citera
2016-10-19, 01:28
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Lustigt att GW Persson bortser frn den HELT uppenbara rosa elefanten i studion, nr det kommer till varfr ingripandet av svenne-polis-tjejerna som pressar ned babben i marken, blev s uppmrksammat.

En loser-babbe-gangstah som brottas ned av kvinnlig svensk polis. DRFR blev detta en hyllad pic, meme, lnk, etc.

Fast det var ju det som han sa, att det var fr att hon var kvinnlig polis (och snygg). Missade du det? Sjlv tror jag att hade hon inte haft bikinin p sig hade ingen i vrlden brytt sig ver huvudtaget.
Citera
2016-10-19, 02:17
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Fast det var ju det som han sa, att det var fr att hon var kvinnlig polis (och snygg). Missade du det? Sjlv tror jag att hade hon inte haft bikinin p sig hade ingen i vrlden brytt sig ver huvudtaget.

Ls inlgget en gng till. Pongen som Kemiske-Allan gr gllande r att det handlar om en babbe som blir nerbrottad av kvinnlig svensk polis.
Citera
2016-10-19, 07:13
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ls inlgget en gng till. Pongen som Kemiske-Allan gr gllande r att det handlar om en babbe som blir nerbrottad av kvinnlig svensk polis.
Det r just det Netherworld inte hller med om. Och jag hller med honom. Klart bruden r sjlva pongen. Om det var en svart eller vit nedtryckt skulle inte spela roll. r bara snt man fr fr sig om man hoppar in i bubblan dr invandrare r huvudsaken i allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in