Ja, äntligen är det dags.
Man ska till Arboga är det sagt och då handlar det väl om Johanna Möller och hennes trevligheter.
Skelettet i brunnen lär väl också komma upp.
Ja Arboga sommarstugemordet lär med säkerhet komma upp.
GW:s nya spår: "Får nackhåret att resa sig"
Datumet för sommarstugemordet i Arboga har fångat Leif GW Perssons uppmärksamhet.
Kriminologen har närstuderat fallet för nya säsongen av "Veckans brott" i SVT och har varit på besök vid stugan - nu kan han ha hittat nya spår.
– Sådana sammanträffanden får nackhåret att resa sig, säger Leif GW Persson. http://www.expressen.se/nyheter/gws-nya-spar-far-nackharet-att-resa-sig/
Imorgon kör detta underhållande program igång igen! Håller tummarna för att GW är på sitt skarpaste och naturligt underhållande humör. Men framförallt hoppas jag att de vågar ta upp den obekväma brottsligheten som är kopplad till de senaste 5 årens... vem vet vad.. Göteborgs gängkriminalitet och Malmös multikultikaos får gärna komma på tapeten. För att inte tala om förorternas no-go-zoner samt polisens fortsatta kris. Om programmet inte vågar nyansera eländet som nu finns i Sverige på riktigt i denna säsongen kommer jag bli djupt besviken.
GW har ju sagt att svensk statstelevision har nordkoreansk karaktäristiska. Det innebär antagligen att till och med han måste anpassa sig till PK agendan. Camilla Kvartofts roll är väl att som politruk försöka tygla honom och styra bort honom från det onämnbara.
GW har ju sagt att svensk statstelevision har nordkoreansk karaktäristiska. Det innebär antagligen att till och med han måste anpassa sig till PK agendan. Camilla Kvartofts roll är väl att som politruk försöka tygla honom och styra bort honom från det onämnbara.
I det "historiska inslaget" hade man inte ens bemödat sig om att sätta en tidsenlig reg-skylt på den bil som användes som "illustration". Och man körde högertrafik..
Slappt!
That said; jag gillar GW och hans (relativa) frispråkighet!
Lustigt att GW Persson bortser från den HELT uppenbara rosa elefanten i studion, när det kommer till varför ingripandet av svenne-polis-tjejerna som pressar ned babben i marken, blev så uppmärksammat.
En loser-babbe-gangstah som brottas ned av kvinnlig svensk polis. DÄRFÖR blev detta en hyllad pic, meme, länk, etc.
Lustigt att GW Persson bortser från den HELT uppenbara rosa elefanten i studion, när det kommer till varför ingripandet av svenne-polis-tjejerna som pressar ned babben i marken, blev så uppmärksammat.
En loser-babbe-gangstah som brottas ned av kvinnlig svensk polis. DÄRFÖR blev detta en hyllad pic, meme, länk, etc.
Fast det var ju det som han sa, att det var för att hon var kvinnlig polis (och snygg). Missade du det? Själv tror jag att hade hon inte haft bikinin på sig hade ingen i världen brytt sig över huvudtaget.
Fast det var ju det som han sa, att det var för att hon var kvinnlig polis (och snygg). Missade du det? Själv tror jag att hade hon inte haft bikinin på sig hade ingen i världen brytt sig över huvudtaget.
Läs inlägget en gång till. Poängen som Kemiske-Allan gör gällande är att det handlar om en babbe som blir nerbrottad av kvinnlig svensk polis.
Läs inlägget en gång till. Poängen som Kemiske-Allan gör gällande är att det handlar om en babbe som blir nerbrottad av kvinnlig svensk polis.
Det är just det Netherworld inte håller med om. Och jag håller med honom. Klart bruden är själva poängen. Om det var en svart eller vit nedtryckt skulle inte spela roll. Är bara sånt man får för sig om man hoppar in i bubblan där invandrare är huvudsaken i allt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!