Ja fy fan det gör ont i en. Har också haft djur och barn i hela mitt liv och det är en självklarhet att man lär sina barn hur de ska ta hand om djuren, från små kattungar till stora hästar, alla ska behandlas omtänksamt!
Han är så jäkla bortskämd och hon säger bara till honom med den där släpiga rösten, hon som annars kan bli så taggig. Och JA, ute i vattnet, han drog ju henne i kopplet så man såg hur den lilla stackaren nästan fick panik. Folk som definitivt inte ska ha djur.
Citat:
Ursprungligen postat av
daisy55
Har följt tråden utan att göra inlägg men nu måste jag. Alltså när skitungen ställer sej och sparkar hunden och den där korkade morsan så gott som skiter i det -då ser jag rött! Jävlar den som är elak mot djur och jävlar den förälder som inte kan lära sin unge att djur ska respekteras och att man ska vara snäll mot dom!
Har haft djur hela mitt liv och lärt våra barn hir de ska behandlas.
Funderar på att kontakta uppfödaren till lilla Stina. Tack alla ni som redan gjort det.
Och den vidriga karlslusken som stod med flexikopplet och stressade ut Stina i sjön. Jag tror inte han är en bra person alls.