2025-10-24, 20:58
Medlem
Hon ska ju tydligen få besök är de några nya i den inre kretsen? Hur länge stannar dom? Hihi bara nyfiken på vad ni tror
Citera
2025-10-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpannkaka25
Hon ska ju tydligen få besök är de några nya i den inre kretsen? Hur länge stannar dom? Hihi bara nyfiken på vad ni tror

Hon känner dem sen innan och hon har varit hemma hos dem flera gånger och tror de var till henne förra våren efter inflytt också.
Var de också dem som tog en kattunge?
Har för mig de bor en bit bort, söder om Stockholm iallafall, så de stannar nog till söndag som hon skrev (”hela helgen”).
Citera
Igår, 11:31
Medlem
Batman-Livess avatar
I en gammal video från sektledaren Ellie, så talar hon till sina sektmedlemmar om att hon ska besöka en matbutik som kallas för "Matsvinnsbutiken". Där det skulle vara billig mat och röda priser.

Mig veterligen så finns det ingen butik i detta landet som kallas för "Matsvinnsbutiken", vilket gör mig mycket fundersam. Vilken butik kan sektledaren ha menat, ja det lär man då aldrig få veta.

Och Stefan fortsätter med att överösa Ellie med kärlek på instagram, för att paret fortsatt ska ses som ett lyckligt kärleksfullt par, och att de bägge är i ett lyckorus.

Bakom lyckta dörrar så är det säkert en annan ton som råder. Jag tror inte på denna kärleken som paret så starkt försöker ge sken av. Fasaden ska bevaras, kosta vad det kosta vill.
Citera
Igår, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batman-Lives
I en gammal video från sektledaren Ellie, så talar hon till sina sektmedlemmar om att hon ska besöka en matbutik som kallas för "Matsvinnsbutiken". Där det skulle vara billig mat och röda priser.

Mig veterligen så finns det ingen butik i detta landet som kallas för "Matsvinnsbutiken", vilket gör mig mycket fundersam. Vilken butik kan sektledaren ha menat, ja det lär man då aldrig få veta.

Och Stefan fortsätter med att överösa Ellie med kärlek på instagram, för att paret fortsatt ska ses som ett lyckligt kärleksfullt par, och att de bägge är i ett lyckorus.

Bakom lyckta dörrar så är det säkert en annan ton som råder. Jag tror inte på denna kärleken som paret så starkt försöker ge sken av. Fasaden ska bevaras, kosta vad det kosta vill.
Kan det vara Stadsmissionens Matsvinnsbutiker hon menade? Finns på lite olika ställen runt om i Stockholm.
Citera
Igår, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon känner dem sen innan och hon har varit hemma hos dem flera gånger och tror de var till henne förra våren efter inflytt också.
Har för mig de bor en bit bort, söder om Stockholm iallafall, så de stannar nog till söndag som hon skrev (”hela helgen”).
Hon bor i Enköping. Ja, Ellie var där och plockade allt ätbart som fanns i trädgården. Lämnade inte ett enda björnbär. Hon vet liksom inga gränser.
Ursäkta att detta inlägg publicerades två gånger.
Senast redigerad av Granasen Igår kl. 13:19.
Citera
Igår, 12:50
Medlem
15 november ska Ellie vara med på Captreatments föreläsning om TSW i Kista. Är det trots allt ett samarbete där hon får behandlingarna gratis mot att hon ska marknadsföra dem?
Citera
Igår, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon bor i Enköping. Ja, Ellie var där och plockade allt ätbart som fanns i trädgården.
Citera
Igår, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
15 november ska Ellie vara med på Captreatments föreläsning om TSW i Kista. Är det trots allt ett samarbete där hon får behandlingarna gratis mot att hon ska marknadsföra dem?

Det har det varit sen dag ett. Att visa upp som hon gjort har varit att göra reklam, och hon fick behandlingarna gratis. Ett utbyte. Filmerna, pratet och fotona därifrån har därför varit reklam som hon dock inte reklammärkt.
Citera
Igår, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Nämen ska hon föreläsa om något som inte hjälpt henne ……
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in