2026-03-31, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Nu ska maten vara enkel och snabb att göra. Annars blir det en ostmacka i soffan som hon sa.

Tycker hon är kort mot barnen.
Det syns när hon börjar på att bli bättre Då blir hon mycket tuffare och kaxigare på nåt sätt.
Hon blir inte tuffare, hon blir mer manisk.
Citera
2026-03-31, 10:24
Medlem
Eg0x3s avatar
Hennes ögon är läskiga när hennes pupiller är mindre än knapphål… mellan varven ser dom påverkade ut.
Citera
2026-03-31, 13:55
Medlem
Hon är en sådan person att om man skulle säga nej till henne så skulle hon bli sur i tre veckor.
Citera
2026-03-31, 17:56
Medlem
Har noterat detsamma som vad du gjort och instämmer.
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hennes ögon är läskiga när hennes pupiller är mindre än knapphål… mellan varven ser dom påverkade ut.
Citera
2026-04-01, 12:18
Medlem
Hon säger sig varit en people pleaser och lite av en dörrmatta innan. Tycker inte riktigt det stämmer med den bilden man får av henne. Snarare tvärtom. Tror hon alltid varit en egocentrisk person som kör över alla runt henne.
Och varför äter hon Alltid banan??!!! Hon var ju ALLETGISK mot det och mjölkprodukter o 3000 andra saker som homeopaten kommit fram till.
Citera
2026-04-01, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Hon säger sig varit en people pleaser och lite av en dörrmatta innan. Tycker inte riktigt det stämmer med den bilden man får av henne. Snarare tvärtom. Tror hon alltid varit en egocentrisk person som kör över alla runt henne.
Och varför äter hon Alltid banan??!!! Hon var ju ALLETGISK mot det och mjölkprodukter o 3000 andra saker som homeopaten kommit fram till.
Hon har aldrig varit en people pleaser under de år jag känt henne. Det har snarare varit My way or the highway.
Citera
2026-04-01, 19:19
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Hon har aldrig varit en people pleaser under de år jag känt henne. Det har snarare varit My way or the highway.
Nej hon verkar vara väldigt fokuserad på sig själv. Hennes behov går först. Lite det tänket som är problemet vi har i världen. Me myself and I och ingen fokus på människor runtomkring.
Citera
2026-04-01, 19:21
Medlem
MissFitt73s avatar
Sen undrar jag vem vill sitta 1,5 timme på YouTube och se samma sak om och om igen. Jag snabbspolar och tittar knappt längre.
Citera
2026-04-01, 20:49
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Sen undrar jag vem vill sitta 1,5 timme på YouTube och se samma sak om och om igen. Jag snabbspolar och tittar knappt längre.
Göra smoothie, promenad, kvargröra, promenad, prata, promenad, bära ved, promenad, kyckling med grönt kvarg/keso och vitlök på burk...osv
Citera
2026-04-02, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Göra smoothie, promenad, kvargröra, promenad, prata, promenad, bära ved, promenad, kyckling med grönt kvarg/keso och vitlök på burk...osv
Jag har slutat titta.
Citera
2026-04-02, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Jag har slutat titta.

Jag med! Därför får hon nog ett allvarligt skov snart som lockar tittare… 🫠
Citera
2026-04-02, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Jag har slutat titta.

Jag tittar inte heller på hennes youtube. Hon försöker göra för många videos utan att ha något att säga, eller göra. Finns de som släpper en gång i månaden för att hinna göra något intressant, eller för att ha planerat något att berätta om.

Kollar dock hennes Instagram men det är samma sak där egentligen. Men jag tänker inte kolla på 40-60 min videos och slösa min tid om hon alltid säger och gör samma saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in