2026-08-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Ja det är det jag skrivit innan här med. Hon har nån typ av cirkulations problem. Hjärta eller lungor tror jag.
Tänkte skriva att ”hon har rökt”, fast vi vet ju att hon röker fortfarande…
Citera
2026-08-25, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Dizzy-
Kallas för alkohol svullen, därför man har dålig blodcirkulation också, samt att man blir röd / rodnad.
Exakt
Citera
2026-08-25, 11:44
Medlem
Egentligen borde man bifoga det klippet till socialtjänsten, speciellt om det pågår en utredning just nu i hur hennes föräldraskap är. Detta påvisar ju solklara brister i omsorgsförmågan från hennes del.

Hon kan röja upp hur mycket som helst i köket inför att dom skulle komma på hembesök men det lär ju ändå lukta pyton i hemmet + att det kommer snart se likadan ut igen.
Citera
2026-08-25, 12:18
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Tänkte skriva att ”hon har rökt”, fast vi vet ju att hon röker fortfarande…
Cigaretter och alkohol är säkert boven i det hela.
Citera
2026-08-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Ellie vad håller du på med, du svor att du aldrig aldrig skulle köpa lösviktsgodis till dina barn, du sa usch och fy och var så jävla pretto. Nu står du och gör reklam för att man ska köpa mycket när det är billigt. Pucko.

Hon har ju köpt lösviktsgodis många gånger åt Mellon och till de själva.
Citera
2026-08-25, 18:14
Medlem
Dagens vlogg......

Hon ska fixa med Vinted denna veckan. Jag satsar 100 kr på att inget blir av. Herregud vad kläder!!!! Lär ju ta hela året att lägga ut det. Lycka till 😅
Citera
2026-08-25, 18:16
Medlem
Nu ska alla äckliga kläder in igen.. Lycka till att kränga skiten. Kan hon inte ha en längre tröja så man slipper hennes camel toe 🤮
Citera
2026-08-25, 18:29
Medlem
Jag tror varken hon har ADHD el Autism. Däremot bipolär och tror jag ligger på nedre skalan av intelligens.

Tror ni kärnkikaren blir såld 😂😂😂 stjärna(stjärnkikare) Herregud hur svårt är det
Citera
2026-08-25, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Nu ska alla äckliga kläder in igen.. Lycka till att kränga skiten. Kan hon inte ha en längre tröja så man slipper hennes camel toe 🤮
När ska hon ge upp? Hon har hållt på så här sen 2016
Citera
2026-08-25, 18:35
Medlem
Jag är beredd att hålla med 😆

Vad är det för löjligt ”skratt” hon har börjat med?!

Såg lite på en vlogg för 2 år sedan typ. När hon bodde i Stockholm.
Hon skulle plocka tomater som växte på hennes balkong. Hon hade plasthandskar på sig för att hon kunde inte inte plocka utan handskar då det kliade 🙄🤦‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Jag tror varken hon har ADHD el Autism. Däremot bipolär och tror jag ligger på nedre skalan av intelligens.

Tror ni kärnkikaren blir såld 😂😂😂 stjärna(stjärnkikare) Herregud hur svårt är det
Citera
2026-08-25, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13

Hon har absolut INTE AUTISM! Det roliga är att hon säger att vissa saker beror o hennes autism. Men det hon säger är helt fel hur man bete sig om man har autism. Hon är även ingen som har ADHD. Tror hon är rätt sjuk i bipolär sjukdom. Sjukare än vad hon visar.

Från 1177:
"Bipolär sjukdom
Bipolär sjukdom innebär att du är manisk och deprimerad i olika perioder. Du som har bipolär sjukdom behöver söka vård eftersom sjukdomen kan göra att du ibland mår mycket dåligt. Det finns behandling som kan hjälpa dig att må bättre och hindra att du blir sjuk igen.

Det finns olika typer av bipolär sjukdom. Bipolär sjukdom typ 1 är den mest kända varianten av sjukdomen, som tidigare kallades för manodepressiv sjukdom"

Allt stämmer in på E.
Citera
2026-08-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Jag är beredd att hålla med 😆

Vad är det för löjligt ”skratt” hon har börjat med?!

Såg lite på en vlogg för 2 år sedan typ. När hon bodde i Stockholm.
Hon skulle plocka tomater som växte på hennes balkong. Hon hade plasthandskar på sig för att hon kunde inte inte plocka utan handskar då det kliade 🙄🤦‍♀️
Ja jisses 🤪😂 rena cirkusen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in