2026-06-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Jag har sparat den och anmält.

Bra gjort!👏🏻
Citera
2026-06-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Vi ska bli minimalister 🤣 handla på loppis räknas inte eller? Var ju mer bröte förutom 4 klänningar

Hon kan inte vilja bli minimalist. Förstår hon ens innebörden av ordet
Citera
2026-06-30, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon kan inte vilja bli minimalist. Förstår hon ens innebörden av ordet
Nu har de köpt på sig massa på loppisen. Herregud! Sjukt beteende.
Citera
2026-06-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Alltså hon väger en bra bit över 90 kg skulle jag tippa på. Såklart man får ont i kroppen att bära runt på så mycket övervikt.
Ärligt tror hon väger mer ..jag är fet och väger 88 kg och hon är fetare än mig
Citera
2026-06-30, 20:53
Medlem
Rätt kul när hon lägger upp sååååå nyttig mat till henne och Stefan. Klart som fan att det är spel för gallerian. Annars väger man inte 100 kg var. Varför sitter de inte och äter tillsammans med Mellon? Kul för ungen att äta själv.
Citera
2026-06-30, 21:00
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Ärligt tror hon väger mer ..jag är fet och väger 88 kg och hon är fetare än mig

Ja enorm är hon iaf.
Citera
2026-06-30, 21:50
Medlem
Hon borde gå ner i vikt, fixa håret, vara mer ödmjuk i sin personlighet, ta bättre hand om alla sina barn och sist men inte minst. Göra sig av med det äcklet hon dratt in. Han är inget för henne 🤮 han är inget för nån
Citera
2026-06-30, 23:01
Medlem
Har följt tråden utan att göra inlägg men nu måste jag. Alltså när skitungen ställer sej och sparkar hunden och den där korkade morsan så gott som skiter i det -då ser jag rött! Jävlar den som är elak mot djur och jävlar den förälder som inte kan lära sin unge att djur ska respekteras och att man ska vara snäll mot dom!
Har haft djur hela mitt liv och lärt våra barn hir de ska behandlas.
Funderar på att kontakta uppfödaren till lilla Stina. Tack alla ni som redan gjort det.
Och den vidriga karlslusken som stod med flexikopplet och stressade ut Stina i sjön. Jag tror inte han är en bra person alls.
Citera
2026-06-30, 23:05
Medlem
Hon var väldigt noga i dagens vlogg att säga att Stina stannar hemma när dom skulle åka till stranden. Sa det flera gånger. Sa också flera gånger att hon har ont i höften så ingen skulle missa den infon… 🫠 Däremot att filma folket på stranden i badkläder hade hon återigen inga problem med så fattar inte varför hon då inte kunde filma på marknaden där folk iaf var påklädda?
Citera
2026-07-01, 00:48
Medlem
Luftiss avatar
Har bara sett enstaka vloggar med henne tidigare och hon har väl aldrig varit någon skönhet men kollade på kanalen idag och herregud vad hon förfallit på bara några år. Hon ser ut som en tant i övre medelåldern. Ta dig samman, för fan.
Citera
2026-07-01, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Har bara sett enstaka vloggar med henne tidigare och hon har väl aldrig varit någon skönhet men kollade på kanalen idag och herregud vad hon förfallit på bara några år. Hon ser ut som en tant i övre medelåldern. Ta dig samman, för fan.
Hon rakade bort allt hår i typ januari. Så det är på väg ut. Den där frisyren hjälper ju inte direkt…
Citera
2026-07-01, 07:43
Medlem
Någon måste ju anmäla att pojken sparkar hunden . Att han använder våld mot djur kan ju betyda något . Sen varför sover en sån stor pojke med både hon och sin gubbe .sen stora pojken bor väl inte där varför är han skriven på adressen. Folkbokförings brott .ser ju förjävligt ut där hemma . Hur kan soc inte agera . Den minsta ungen skiter hon i totalt han får göra vad han vill . Ända bra med hon träffade Stefan är ju lillkillen får ha kläder för en pojk . Tajts och fula tröjor han gick i förut . Vad är Stefan för slusk . Hon tog ju bara första bästa . Att vara bland barn hitta på alla sjukdommar är inte bra alls alltid något nytt varje gång . Vad var det för skitprat och läka sig själv. Ögonen var ju allergi syndes lång väg . De behöver nog sanera huset . Ska. Man ha djur behövs ordning . Mellon behöver nog en bättre förebild . Han är elak bortskämd och omogen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in