2026-08-04, 21:56
Avslutad
Har hon börjat med en ny GoFundMe eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Stjärnan själv var ju med 2 min för att bevisa hur dålig hon är och i behov av pengar som ska gå till sk ”behandling ”
Citera
2026-08-04, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Har hon börjat med en ny GoFundMe eller?
Förra veckan föreslog nån följare det men vet ej än. Går det att kontrollera?
Citera
2026-08-04, 22:59
Avslutad
Går att söka på Gofundme och jag hittade bara en öppen som är drygt ett år gammal. Startar hon en ny så kommer hon göra reklam för det på sina sociala medier.

Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Förra veckan föreslog nån följare det men vet ej än. Går det att kontrollera?
Citera
2026-08-04, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Riktigt sömnpiller…
Och hon gick som att hon hade bajsat på sig och såg helt förskräckt ut när Stefan sa att det såg bra ut i knävecken…

Tack och lov att det var i början, stängde av efter det. Fattar inte varför hon frågar hur det ser ut, får svaret att det ser bra ut och blir besviken och säger att nej det för det inte. Varför då ens fråga om du vill att det ska se jäkligt ut? Och vad är detta med att pressa fram vloggar? Är det så viktigt att visa hur "dåligt" man mår så hon får lite sympatier? De allra flesta skulle lagt ner kameran och tagit hjälp.

Och det där med att gå som om man skitit ner sig, om man är portad till soffan så kan väl Stefan öppna loppisen lika gärna? Och varför gnällde hon på instagram om att ingen vill anställa henne, hon skulle ju ändå vara hemmafru?
Citera
2026-08-04, 23:57
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Tack och lov att det var i början, stängde av efter det. Fattar inte varför hon frågar hur det ser ut, får svaret att det ser bra ut och blir besviken och säger att nej det för det inte. Varför då ens fråga om du vill att det ska se jäkligt ut? Och vad är detta med att pressa fram vloggar? Är det så viktigt att visa hur "dåligt" man mår så hon får lite sympatier? De allra flesta skulle lagt ner kameran och tagit hjälp.

Och det där med att gå som om man skitit ner sig, om man är portad till soffan så kan väl Stefan öppna loppisen lika gärna? Och varför gnällde hon på instagram om att ingen vill anställa henne, hon skulle ju ändå vara hemmafru?
Så jävla sjukt och märkligt dedär när E frågade hur det ser ut. Psyko!
Men alltså om hon ligger på soffan, toppen det! Men varför inte köra en q&a. Det finns många frågor och hon får ju tydligen nya följare så gamla frågeställningar kan hon väl upprepa för dem?!

Fattar inte varför hon knappt kan gå nu? För att hon haf hudbesvär som man inte ens kan se?
Hon skulle verkligen behövs läggas in någonstans...!
Citera
2026-08-05, 09:37
Medlem
askungens avatar
"Vi säger alltid till våra barn att det läker till imorgon"
Jag har aldrig hört någon säga det. Är det ett vanligt uttryck?
Undrar om hon fastar från kaffet också....? själv mår jag skit när jag fastar och framförallt pga att jag tar bort kaffet. Men E påverkas kanske bara positivt när hon fastar
Citera
2026-08-05, 10:07
Medlem
Hon kanske kommer att Fasta framför kameran.
Men när hon inte filmar är jag helt övertygad om att hon kommer att vräka i sig onyttigheter precis som vanligt.
Inte en chans att hon klarar av att fasta i en dag ens.

Citat:
Ursprungligen postat av askungen
"Vi säger alltid till våra barn att det läker till imorgon"
Jag har aldrig hört någon säga det. Är det ett vanligt uttryck?
Undrar om hon fastar från kaffet också....? själv mår jag skit när jag fastar och framförallt pga att jag tar bort kaffet. Men E påverkas kanske bara positivt när hon fastar
Citera
2026-08-05, 10:18
Medlem
”Det är inte sömnen som läker utan fastan” nya på insta.
Immunförsvaret drar igång när du sover så jo sömnen läker lika mycket som fastan under natten. Immunförsvaret är beroende av sömn. Hon snickrar som vanligt ihop saker som passar hennes tillfälliga nya livsstil.
Hon är rent farlig med sina idéer.
Ser väldigt mycket bättre ut nu när hon smörjer sig igen. Kan väl inte med att komma som ett torrt krustigt monster till inskolning på fritids
Citera
2026-08-05, 10:29
Medlem
Han är precis lika sjuk i huvudet som spelar med för båda vet allt är fejk. Hon kunde lika gärna krypa på alla 4 för det kan inte verka mer lögnaktigt än vad det är nu. Fy fan för såna parasiter.
Citera
2026-08-05, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
”Det är inte sömnen som läker utan fastan” nya på insta.
Immunförsvaret drar igång när du sover så jo sömnen läker lika mycket som fastan under natten. Immunförsvaret är beroende av sömn. Hon snickrar som vanligt ihop saker som passar hennes tillfälliga nya livsstil.
Hon är rent farlig med sina idéer.
Ser väldigt mycket bättre ut nu när hon smörjer sig igen. Kan väl inte med att komma som ett torrt krustigt monster till inskolning på fritids

Har Mellon redan börjat på fritids?
Citera
2026-08-05, 11:45
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Ja
Citera
2026-08-05, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Ja! Varför kan man ju undra?! Hon jobbar ju inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in