2026-07-01, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon rakade bort allt hår i typ januari. Så det är på väg ut. Den där frisyren hjälper ju inte direkt…

Nä frisyren gör inget bättre. Hon ser ut att ha ganska tjockt hår, en frisyr klippning och lite omvårdnad skulle inte skada håret precis. Känns som om hon går in för att se så bedrövlig och hillbilly ut som möjligt i sin klädstil.
Citera
2026-07-01, 08:10
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Nä frisyren gör inget bättre. Hon ser ut att ha ganska tjockt hår, en frisyr klippning och lite omvårdnad skulle inte skada håret precis. Känns som om hon går in för att se så bedrövlig och hillbilly ut som möjligt i sin klädstil.
Och det för att visa att "hon inte bryr sig"
Citera
2026-07-01, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Och det för att visa att "hon inte bryr sig"
Det värsta är att hon inte heller bryr sig😂 samtliga är sluskar och ser bedrövliga ut.
Citera
2026-07-01, 09:39
Medlem
Ja fy fan det gör ont i en. Har också haft djur och barn i hela mitt liv och det är en självklarhet att man lär sina barn hur de ska ta hand om djuren, från små kattungar till stora hästar, alla ska behandlas omtänksamt!
Han är så jäkla bortskämd och hon säger bara till honom med den där släpiga rösten, hon som annars kan bli så taggig. Och JA, ute i vattnet, han drog ju henne i kopplet så man såg hur den lilla stackaren nästan fick panik. Folk som definitivt inte ska ha djur.
Citat:
Ursprungligen postat av daisy55
Har följt tråden utan att göra inlägg men nu måste jag. Alltså när skitungen ställer sej och sparkar hunden och den där korkade morsan så gott som skiter i det -då ser jag rött! Jävlar den som är elak mot djur och jävlar den förälder som inte kan lära sin unge att djur ska respekteras och att man ska vara snäll mot dom!
Har haft djur hela mitt liv och lärt våra barn hir de ska behandlas.
Funderar på att kontakta uppfödaren till lilla Stina. Tack alla ni som redan gjort det.
Och den vidriga karlslusken som stod med flexikopplet och stressade ut Stina i sjön. Jag tror inte han är en bra person alls.
Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-07-01 kl. 09:41. Anledning: Felstavat
Citera
2026-07-01, 09:41
Medlem
Hur kan hon blivit så personlighetsförändrad..
Kollade en vlogg från maj-24, då är hon fortfarande ungefär som hon var i Stockholm så jag tänker att det är TSW:n som förändrat allt. Eller så är det förhållandet.
Hon är hon irriterad exakt hela tiden. Sån skillnad på hur hon pratar med Linas barn då och nu, nu är hon direkt otrevlig när hon svarar dem något, samma mot Stefan. Annan ton mot Mellin också men där försöker hon verkligen låta vän och så snäll hon orkar.

Hoppas Stina hamnar hos en lugn familj som tar tid att träna henne och träna inkallning.
Citera
2026-07-01, 09:42
Medlem
Dax att anmäla till länstyrelsen!
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ja fy fan det gör ont i en. Har också haft djur och barn i hela mitt liv och det är en självklarhet att man lär sina barn hur de ska ta hand om djuren, från små kattungar till stora hästar, alla ska behandlas omtänksamt!
Han är så jäkla bortskämd och hon säger bara till honom med den där släpiga rösten, hon som annars kan bli så taggig. Och JA, ute i vattnet, han drog ju henne i kopplet så man såg hur den lilla stackaren nästan fick panik. Folk som definitivt inte ska ha djur.
Citera
2026-07-01, 09:44
Medlem
Har hon klippt bort när de badar med Stina och hon får panik? Vill inte kolla igenom, blir så illa berörd att se.
Citera
2026-07-01, 09:59
Medlem
I den redigerade versionen runt 7.40 säger Stefan ”Mellon, inte hålla på att slå henne”. Han sa alltså till honom att låta bli Stina två gånger. Ellie låtsas som ingenting och fortsätter steka och bränna kesoplättar/röran.
Citera
2026-07-01, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
I den redigerade versionen runt 7.40 säger Stefan ”Mellon, inte hålla på att slå henne”. Han sa alltså till honom att låta bli Stina två gånger. Ellie låtsas som ingenting och fortsätter steka och bränna kesoplättar/röran.
Ja shit, asså fy fan blir så ledsen. Lilla oskyldiga valp 😭.
Citera
2026-07-01, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Har hon klippt bort när de badar med Stina och hon får panik? Vill inte kolla igenom, blir så illa berörd att se.
Nä undvik att titta , kokar fortfarande i mig efter att jag sett. Den där Stefan är ingen snäll människa allraminst mot djur.
En jävla slusk!!!
Citera
2026-07-01, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Dax att anmäla till länstyrelsen!

Och uppfödaren
Citera
2026-07-01, 10:59
Medlem
Nu gnäller hon på sjukvården igen. Hon behöver köpa en ny medicin för 2200:-.
Högkostnadsskydd???
Samtidigt som hon pratar om sina sjukdomar så sitter hon och skrattar och ser väldigt nöjd ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in