2025-12-06, 19:02
Medlem
Stämmer bra, och nu får de svidande kritik för att de INTE hjälpte henne. Svårt att hjälpa någon som inte vill ha hjälp, och de bedriver ju heller inte någon uppsökande verksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Typ så ja, swisha mig tack för det är så synd om mig, glöm för tillfället att jag har en rätt bra ekonomi och fortfarande jobbar.

Precis, hon gjorde sig själv sjukare och skulle bevisa att hon läkte inifrån med rätt kost och no moisture treatment, det gick ju bra eller. Nej, verkligen inte. Huden går sönder om man inte smörjer in den när man har svåra hudproblem och man måste ha rätt salvor. Minns att hon svarade på en kommentar när hon började bli sämre i huden och skulle gå till homeopat, någon skrev lita inte för mycket på en homeopat, då svarade hon, lita inte för mycket på vården.
Citera
2025-12-06, 19:05
Medlem
Citat:
Typ så ja, swisha mig tack för det är så synd om mig, glöm för tillfället att jag har en rätt bra ekonomi och fortfarande jobbar.

Precis, hon gjorde sig själv sjukare och skulle bevisa att hon läkte inifrån med rätt kost och no moisture treatment, det gick ju bra eller. Nej, verkligen inte. Huden går sönder om man inte smörjer in den när man har svåra hudproblem och man måste ha rätt salvor. Minns att hon svarade på en kommentar när hon började bli sämre i huden och skulle gå till homeopat, någon skrev lita inte för mycket på en homeopat, då svarade hon, lita inte för mycket på vården.

Ja hon SA det till alla sina följare att hon inte litade på vården
- "Jag litar BARA på vad min homeopat säger"
Riktigt farligt! Då de är outbildade och vill bara tjäna pengar. Vem som, kan bli homeopat. Homeopater är bara kvacksalvare som lura sjuka människor att sluta med vårdens mediciner för att sälja sin egen skit.
Citera
2025-12-06, 20:10
Medlem
Jag tycker det ska bli spännande att höra vad hon kommer berätta ”senare” (som hon sade i senaste vloggen) om det hon skäms för i sin TSW-resa och hon skulle också berätta om det hon hade gjort fel.
Citera
2025-12-07, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Jag tycker det ska bli spännande att höra vad hon kommer berätta ”senare” (som hon sade i senaste vloggen) om det hon skäms för i sin TSW-resa och hon skulle också berätta om det hon hade gjort fel.

Det ska bli spännande också vad som händer när det är tomt på kontot.
Citera
2025-12-07, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Jag tror hon kommer sitta och gråta mest hela nästa vlogg, tycka extremt synd om sig själv och överdriva som vanligt samt att allt är vårdens fel. Hon har i alla fall tagit bort "kom och må bra här" på sin insta bio, det var ju på tiden då allt oftast bara handlar om henne och hur dåligt hon mår.
Citera
2025-12-07, 12:59
Medlem
Ja det handlar nästan enbart om hennes bilder av sjukdom och att alltid säga nej. Finns inget positivt alls med det om man vill känna sig tillfreds. Visst ska man säga nej när det behövs men inte ALLTID! Det är när man hjälper andra som det också känns bra, även för sig själv. Hon tappar det. Det är ett mkt själviskt tänk hon har.
Citat:
Jag tror hon kommer sitta och gråta mest hela nästa vlogg, tycka extremt synd om sig själv och överdriva som vanligt samt att allt är vårdens fel. Hon har i alla fall tagit bort "kom och må bra här" på sin insta bio, det var ju på tiden då allt oftast bara handlar om henne och hur dåligt hon mår.
Citera
2025-12-07, 18:42
Medlem
Fy fan, vilken offerkofta - video ikväll!
Citera
2025-12-07, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Fy fan, vilken offerkofta - video ikväll!

Herregud alltså!
Jag snabbspolade fram till halva videon sen orkade jag inte mer.
Samma malande om samma saker heeela tiden.

Hon lär ju inte sluta med YouTube.
Citera
2025-12-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Nu grooma hon sina följare i inlägg efter inlägg om hur hon är i en sorgeprocess där hon bearbetar hur hon blivit felbehandlad de senaste 1;5 åren. Allt för att de ska tycka synd. Men hon glömmer inte att lägga in att hennes sprutor är subventionerade för så fort det blir en ny högkostnadsperiod kommer tiggerit tillbaka, förklätt till något annat. Så falsk.
lustigt att hon blivit felbehandlad hela tiden.Trodde både hon och Stefan hade kört och våga säga i från i vården att de blir illa behandlad.
Låter i vloggen att hon har haft det så hemskt och hon är sjukast..
Släng dig i väggen Ellie min son har genom gått två perioder med cellgift som bröt ner honom. Men han sitter inte och gnäller på youtube..
Citera
2025-12-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Herregud alltså!

Vet någon vad det är hon får betalt för från youtube.
Är det antal kommentarer? Visningar?
Klart hon inte kommer sluta med youtube..hennes enda sätt att få uppmärksamhet.

Jag snabbspolar oxå
Citera
2025-12-07, 19:51
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Herregud alltså!

jag startade videon.. lyssnade lite på början och stängde av… jag vill inte förstöra en skön söndagskväll 😆
Citera
2025-12-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Vet någon vad det är hon får betalt för från youtube.
Är det antal kommentarer? Visningar?
Klart hon inte kommer sluta med youtube..hennes enda sätt att få uppmärksamhet.

Jag snabbspolar oxå

Visningar men det beror på hur länge någon tittar också och längden på videon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in