2025-12-03, 23:27
  #1909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Håller med dig! Hon har ju haft denna frisyren förut och nu är det plötsligt en "big deal" med tårar. Det är ju inte precis som att hon haft tjockt hår innan direkt heller.


Sant!
Kommer nog en ”mirakel”kost som ska få hennes hår att bli bättre snart.

Men lite synd tycker jag om henne, för hon hade ett fint utseende innan. Dock inte dom groteska tatueringarna och piercingen. Nu ser hon ut som en 70 åring.
__________________
Senast redigerad av Hajmedii 2025-12-03 kl. 23:31.
Citera
2025-12-04, 15:09
  #1910
Medlem
Jag håller med dig. Visst kan man visa att man rakar huvudet, eller gör en frisyr av det. Men det här var annorlunda. Som du beskriver, det är ingen svår eller dödlig sjukdom. Det blev väldigt osmakligt. Jag fick göra så med min bäste vän när hon påbörjade cellgiftsbehandlingen, rakade hela huvudet eftersom hon visste allt skulle falla av.
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Ingenstans skrev jag att det var ett felaktigt beslut att raka av delar av håret.. hon gör det hon vill o jag håller med om att hon passar i det… hon har ju varit rakad förr.

Jag ogillar approachen att sätta sig på ett liknande sätt som cancersjuka gör… Cancer är en dödlig sjukdom… Ellie är knappast döende… JAG tycker det är osmakligt.
Citera
2025-12-04, 15:21
  #1911
Medlem
Hon kanske ser det men väljer att inte bry sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Håller med dig till 100%
Och så sorglig musik på det.
Att inte Lina ser? Är hon så medberoende?
Citera
2025-12-04, 19:14
  #1912
Medlem
Nu grooma hon sina följare i inlägg efter inlägg om hur hon är i en sorgeprocess där hon bearbetar hur hon blivit felbehandlad de senaste 1;5 åren. Allt för att de ska tycka synd. Men hon glömmer inte att lägga in att hennes sprutor är subventionerade för så fort det blir en ny högkostnadsperiod kommer tiggerit tillbaka, förklätt till något annat. Så falsk.
Citera
2025-12-04, 21:17
  #1913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Nu grooma hon sina följare i inlägg efter inlägg om hur hon är i en sorgeprocess där hon bearbetar hur hon blivit felbehandlad de senaste 1;5 åren. Allt för att de ska tycka synd. Men hon glömmer inte att lägga in att hennes sprutor är subventionerade för så fort det blir en ny högkostnadsperiod kommer tiggerit tillbaka, förklätt till något annat. Så falsk.
1,5 år sen verkade hon rätt frisk, hon överdriver som vanligt. Bara att kolla hennes youtube. Att hon inte tröttnar på sitt egna gnäll och gråt framför kameran är en gåta. Hoppas hon tar en paus och rannsakar hur hon beter sig.
Citera
2025-12-05, 12:37
  #1914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
1,5 år sen verkade hon rätt frisk, hon överdriver som vanligt. Bara att kolla hennes youtube. Att hon inte tröttnar på sitt egna gnäll och gråt framför kameran är en gåta. Hoppas hon tar en paus och rannsakar hur hon beter sig.
Hon säger ju själv ”jag älskar er support”
När hon inte får tillräckligt med applåder och uppmärksamhet så gråter hon en skvätt.
Allt hennes tjat om att vara trygg i sig själv och älska sig själv fungerar uppenbarligen inte på henne själv.
Hon har en väldigt grandios personlighet.
Citera
2025-12-05, 13:39
  #1915
Medlem
160 sidor om en privatperson som har det jobbigt. Man tror fan inte sina ögon.
Citera
2025-12-05, 14:08
  #1916
Medlem
Nu har den bipolära människan gråtit i 2 dygn så hoppas hon mår bättre under helgen iallafall. I dagens lucka fortsätter predikan om att lära sig att säga nej. Den gula skitiga tröjan borde direkt förpassas till brännbart. Det verkar som om tvättmaskinen inte tvättar rent eller om det är tvättbladen som är urusla.
Citera
2025-12-05, 14:41
  #1917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
160 sidor om en privatperson som har det jobbigt. Man tror fan inte sina ögon.
Nja. 160 sidor om en person som mår dåligt absolut, men också en person som tigger pengar och utnyttjar sina följare.
Allt beror på hur man ser på det.
Citera
2025-12-06, 01:37
  #1918
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Nja. 160 sidor om en person som mår dåligt absolut, men också en person som tigger pengar och utnyttjar sina följare.
Allt beror på hur man ser på det.

Som alla andra influensers alltså..
Citera
2025-12-06, 12:37
  #1919
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
160 sidor om en privatperson som har det jobbigt. Man tror fan inte sina ögon.
problemet är väl att hon inte är en privatperson utan en influenser som har Münchhausen och gör sig själv sjukare än vad hon behöver vara vilket leder till att hon får mer pengar från följare och att hon ger sina följare hälsofarliga tips tillbaka.
Citera
2025-12-06, 17:00
  #1920
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Som alla andra influensers alltså..
Typ så ja, swisha mig tack för det är så synd om mig, glöm för tillfället att jag har en rätt bra ekonomi och fortfarande jobbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
problemet är väl att hon inte är en privatperson utan en influenser som har Münchhausen och gör sig själv sjukare än vad hon behöver vara vilket leder till att hon får mer pengar från följare och att hon ger sina följare hälsofarliga tips tillbaka.
Precis, hon gjorde sig själv sjukare och skulle bevisa att hon läkte inifrån med rätt kost och no moisture treatment, det gick ju bra eller. Nej, verkligen inte. Huden går sönder om man inte smörjer in den när man har svåra hudproblem och man måste ha rätt salvor. Minns att hon svarade på en kommentar när hon började bli sämre i huden och skulle gå till homeopat, någon skrev lita inte för mycket på en homeopat, då svarade hon, lita inte för mycket på vården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in