2025-10-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Vad säger S?
- Varför ser du ut som du gör?
Ja, han ser inte glad ut den stackaren. Ville nog helst vara själv.

Nu är hon super frisk och ska klippa gräs 🤯
Citera
2025-10-17, 17:58
Medlem
Citat:
Vad säger S?
- Varför ser du ut som du gör?

Haha ja, precis, sa han det till Mellon eller Ellie?
Citera
2025-10-17, 18:45
Medlem
Vart ser ni att hon är i Sundsvall?
Citera
2025-10-17, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starkast66
Vart ser ni att hon är i Sundsvall?

Hon sa det på Instagram.
Citera
2025-10-17, 19:05
Medlem
Man vill ju inte skriva någonting på Instagram för då blir man ju blockad. Och det vill jag ju inte bli för jag vill ju se fortsättning på allting.
Citera
2025-10-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Läste på Instagram. Hon säger att han ville komma i helgen men att hon sa åt honom att ta tag i huset, att det är viktigt. Men hon tog inte med det i reelen eftersom den handlade om transparens i kommunikationen.

Flera skrev att han skulle väl umgås med sina barn. Då har hon svarat flera att hans vuxna barn kan komma till dem i Norrsundet också, att de är välkomna och att de inte är fastskruvade och inte alla som bor i Sundsvall ens.
Vet inte om hon är lite sårad att hans barn inte verkar ha velat träffa dem/hennes familj?

Vem vill besöka hennes äckliga hus?
Citera
2025-10-17, 22:13
Medlem
Jag håller med dig
jag har blivit blockad både på Intagram och Facebook
men på Youtube är jag kvar beror väl på att hon får ersättnig för varje inlägg hon får

Citat:
Man vill ju inte skriva någonting på Instagram för då blir man ju blockad. Och det vill jag ju inte bli för jag vill ju se fortsättning på allting.
Citera
2025-10-17, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Vem vill besöka hennes äckliga hus?
Som sagt, hon är inte som alla andra. Förr tyckte jag det var bra, men det gör också att hon inte förstår detta med hygien, mat och städning… Hon tror nog hennes hus är helt normalt..
Jag hade känt mig väldigt obekväm och iallafall velat damma och dammsuga. Sen har hon problem med för mycket prylar och för lite förvaring. Inte bara smutsigt utan stökigt och är det stökigt är det jättesvårt att städa för det är saker i vägen.
Citera
2025-10-17, 23:23
Medlem
Tack snälla för svaret!

Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Det beror på vilken sorts terapeut. Det hon läser nu är beroendeterapeut och då krävs tex sociologutbildning och den examen har hon. Men tex psykoterapeut kräver socionom- eller tex sjuksköterskeutb. dvs högskoleexamen och det har hon inte.
Minns inte exakt vad hon ville jobba med, men det var något som krävde socionomutb. eller liknande (tror det var psykoterapeut men är ej helt säker). De flesta kräver högskoleexamen.

Så det här är väl det som fått många att fundera hur det ska gå och om hon ska kosta på sig fler år, på högskola.
Citera
2025-10-18, 09:06
Medlem
Besiktigade Stefan Ellies hus utan anmärkning?
Citera
2025-10-18, 09:51
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kringlan26
Tack snälla för svaret!
Jag tror inte hon är sociolog utan gått en socialpedagogutbildning på en folkhögskola. Nu tror jag hon går en beroendeterapeututbildning på en folkhögskola som har en specialvariant av tilläggsprogram som under vissa krav kan leda till att räknas som en basutbildning i psykoterapi. Går hon igenom allt som krävs och uppfyller alla kriterier kommer det innebära behörighet att söka till psykoterapeututbildning. Jag blev nyfiken när hon för ett tag sen sa att hon hade bestämt sig för att läsa till psykoterapeut och kollade vad hon läser nu. Hitta information om den här varianten av utbildningsupplägg. Har aldrig hört talas om det tidigare så det var nyheter att det gick att göra så. Ska bli väldigt intressant att se om hon ror det i land. Det är som sagt väldigt många olika krav och kriterier och uppgifter att uppfylla längs vägen. Och klarar hon det ska det bli väldigt intressant att se hur psykoterapeututbildningar ställer sig till att ta in en person med den utbildningsbakgrunden.
Citera
2025-10-18, 10:36
Medlem
Citat:
Besiktigade Stefan Ellies hus utan anmärkning?
Det enda var väl taket. Men Stefan har besiktigat andra hus som varit helt ruttna. Därför han blev till ARN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in