Citat:
Ja det gör ju det. men denna metod blir det ju inte så mycket blodspillan samt ljudlös. Jag tjatar på om detta med telefonlistor. Har P Ringt morfar på kvällen när hunden försvann( iofs. vet man ju inte NÄR hunden försvann) det är ju bara den" Trasiga" filmkameran som påstår det . Men OM så är ju telefon listan bra att ta in. Och en annan sak som P kanske inte tänkt på är att om man lämnar in oriktiga uppgifter eller inte medverkar i försäkringsfallet kan försäkringsbolaget avböja på oriktiga uppgifter eller att försäkringstagaren ej medverkar i skadeärendet. . . jag vill se hur detta slutar. Jag hoppas Essie lever men jag tror inte det om jag skall vara ärlig. men jag vill hemskt gärna veta hur hon i så fall hade det sina sista dagar i livet. Eller kanske inte
Håller med, bör vara mer fokus på den här delen, jag vet att du skrivit mängder med inlägg om utredningen som försäkringsbolaget gör. Jag har oxå skrivit att det är mest troligt eftersom dom har ekonomiska intressen i det hela.
Citat:
GDPR kommer inte tillåta det. det är Om försäkringsbolaget anmäler P för försäkringsbedrägeri. eller om P inte får ut ersättning och då stämmer försäkringsbolaget då blir det ju rättegång. Annars kommer man inte få ut något från försäkringsbolaget men . OM dom ibland händer det ,går ut i media med maskade uppgifter naturligtvis om detta case. jag har en känsla av att detta ev. skulle kunna ske i detta fall , för som jag försökt läsa mig till tror jag det kan bli snöbolls effekt på detta pga. som det verkar vara lite oklarheter om A och boende och annat. så Enköpingsposten kanske får en hint.?
Citat:
Den här tråden fokuserar sorgligt nog på en massa andra vinklingar och frågor, vilket har blivit ganska tröttsamt.
Familjen försöker på alla sätt förneka, förvränga och rikta fokus mot någon annan och andra mindre viktiga spörsmål kring detta i de flesta forum på nätet och tyvärr lyckas de i många avseenden.
Det är bedrövligt!
Dock lär väl den listiga planen bara lyckas halvvägs, då uppmärksamheten lär omöjliggöra alla former av ersättningar från eventuella försäkringar.
Dessutom lär inte denna historien gynna familjens anseende i andra avseenden, då det luktar falskspel, mygel, lögner och en massa illaluktande skit...
Familjen försöker på alla sätt förneka, förvränga och rikta fokus mot någon annan och andra mindre viktiga spörsmål kring detta i de flesta forum på nätet och tyvärr lyckas de i många avseenden.
Det är bedrövligt!
Dock lär väl den listiga planen bara lyckas halvvägs, då uppmärksamheten lär omöjliggöra alla former av ersättningar från eventuella försäkringar.
Dessutom lär inte denna historien gynna familjens anseende i andra avseenden, då det luktar falskspel, mygel, lögner och en massa illaluktande skit...
Håller med! Men det är ju ofta så motståndare jobbar.
Fokuserar på oväsentligheter och försök till att leda diskussionen bort från kärnpunkten.
Längesedan jag läste så mkt dravel om noll och ingenting.