2024-05-16, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Förstå vad hemskt om man, som man, är steriliserad OCH så kommer ens "fru" hem och är gravid!!
Skulle velat vara en fluga på väggen där när Pannan förklarar hur detta kunde hända 😂😂

Nu vet ju hela världen hur det slutade, skilsmässa och abort nummer 84482258 "vården betalar".

Sen blev det ett antal "livets största kärlekar" innan Pannan träffade sitt livs match på Tinder dvs Joakim "skuldsattspelmissbrukare"
En slagen ensamstående småbarnspappa till hjälte som satt där i sitt pojkrum och bläddrade i gamla Slitz/Cafe. Ingen var nöjdare än han när Pannan swipade höger (eller är det vänster?, har aldrig behövt vara så desperat).

De träffades sen över en sunkig pizza i Bålsta, och Joakim var lyckligare än nånsin då han äntligen träffat på en tjej som var kortare än han.

Resten är historia, den vi sett rullas upp på sociala medier är bara en försmak på slutet av historien.
Kronofogde tog förlovningsringarna,utmätte soffan och flashback vägrade vara tyst. För att inte tala om sOcIaLtJäNsTeN som alltid ska lägga sig i, jäkla skitsamhälle som alltid ska förstöra!

Kapitel 84 finns snart att vänta på stories, om vinet räcker till och om bredbandet inte stängs av pga obetalda räkningar 😂

Han var helt förkrossad
Citera
2024-05-16, 09:16
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Aldrig hört talas om denna tjej så jag google henne

Hon såg ut som hon va lite efterbliven? lite som Greta, kan det stämma?
Citera
2024-05-16, 11:15
Medlem
Är J verkligen Es pappa?? Ser inga som helst likheter mellan E och Ps andra barn eller Js barn 🤔
Citera
2024-05-16, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theritualgenesis
Så vem av er är den sjuka tanten med fem barn som har gjort dessa soc anmälningar för några av er har man läst nästan exakt vad som stod i den anmälan som hon nu lagt i sin story. Någon av er måste ju svettas lite haha.
Du menar att det inte fanns något skäl att anmäla till socialtjänsten? Är du riktigt frisk? Dagispersonal har riktlinjer att orosanmäla för något så till synes banalt som att ett barn upprepat kommer till dagis smutsig och utan att ha ätit frukost. I det här fallet har hon, trots information om hur infektionskänslig en liten prematur är, låtit snoriga dagisbarn pussa på bebisen direkt efter hemkomst, tagit med prematuren till gymmet, tagit hem folk för vinkvällar etc. De flesta med fullgångna bebisar undviker sådant, och hon har en jätteskör prematur. Att hon på det sättet riskerar barnets liv är inte skäl nog för socanmälan tycker du? Själv tycker jag snarare att soc borde överväga omhändertagande för barnets skull.
Citera
2024-05-16, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Är J verkligen Es pappa?? Ser inga som helst likheter mellan E och Ps andra barn eller Js barn 🤔

Tycker e är jättelik j och hans 2 andra barn
Citera
2024-05-16, 13:21
Medlem
Förlåt, men att klä sitt sjuka barn med klänning och hårband i denna svåra stund? Allt för Instagram.. sorgligt.
Citera
2024-05-16, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Förlåt, men att klä sitt sjuka barn med klänning och hårband i denna svåra stund? Allt för Instagram.. sorgligt.

Vä talat, mina Lutherska bröder och systrar!
En förälder som klär sin lite tillpiggnade bebis i nåt annat än syregrimma och landstingsfilt... Så oerhört vulgärt. Färger och mönster också... när det finns så många trevliga gråskalor?

Fy. Bäst att du och tantaluringen med krokodiltårarna fantiserar ihop en anmälan om exhibitionism, asap.
Citera
2024-05-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahh0099
Ja man får nog tänka på luften i ett tält på natten ? Den brukar inte vara överdrivet bra.
Sen kanske hygien i och med tält semester inte brukar vara den bästa. Blir rätt smutsigt överallt med många barn.
De är viktigt att man funderar igenom saker , är det värt risken osv .

Det finns duschar och tvättmaskin på campingar också. Har campat med mina barn redan som bebisar, även med två prematurer, båda med astma. Ingen läkare avrådde oss iaf att åka på semester. Men självklart får man fundera om det fungerar utifrån sin egen situation och barnets/barnens mående.
Citera
2024-05-16, 15:19
Medlem
Varför har jag en känsla av att hela tråden kommer förändras sen p outade flashback 🤣

Det hade ifs varit kul om det tillkom lite personer som känner p j el L faktiskt

Vi har ju ändå haft många funderingar härinne tex

- finns j:s familj i deras liv
-hur ser t:s mammmas liv ut
-hur ser L:s liv ut
-varflr betalade ingen förskoleavgifter av p och L
Citera
2024-05-16, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CandyWarhol
Vä talat, mina Lutherska bröder och systrar!
En förälder som klär sin lite tillpiggnade bebis i nåt annat än syregrimma och landstingsfilt... Så oerhört vulgärt. Färger och mönster också... när det finns så många trevliga gråskalor?

Fy. Bäst att du och tantaluringen med krokodiltårarna fantiserar ihop en anmälan om exhibitionism, asap.

Mitt barn har varit sjuk, jag var apatisk, duschade inte, åt själv knappt. Att packa ner finklänning och hårband, nej det går inte ens att föreställa mig att jag skulle göra det, för att fota och på likes. Men ja, alla fungerar väl olika.
Citera
2024-05-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Varför har jag en känsla av att hela tråden kommer förändras sen p outade flashback 🤣

Det hade ifs varit kul om det tillkom lite personer som känner p j el L faktiskt

Vi har ju ändå haft många funderingar härinne tex

- finns j:s familj i deras liv
-hur ser t:s mammmas liv ut
-hur ser L:s liv ut
-varflr betalade ingen förskoleavgifter av p och L

Mycket bra frågor som nog många vill ha svar på. Kanske värdparet kan svara själva .
Citera
2024-05-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig

Jag har fyra barn och endast en av dem är likt sin far de andra tre är en salig blandning av oss alla😂. Men de har alla samma pappa iaf.
Så att E inte är likt sin pappa el syskon betyder ju inte att han inte skulle vara pappan.

Btw jag tycker att både Ebba och Loui är likt J
Senast redigerad av Barajagintedu 2024-05-16 kl. 15:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in