2024-04-18, 01:30
Medlem
Ni som haft prematurer, närbilden på bebisen hon la upp för 10 timmar sen, ser den normal och ok ut? Jag har aldrig haft så litet barn så vet inte hur de ska se ut?
Citera
2024-04-18, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Ni som haft prematurer, närbilden på bebisen hon la upp för 10 timmar sen, ser den normal och ok ut? Jag har aldrig haft så litet barn så vet inte hur de ska se ut?

Ser inga fel alls i den bilden. Vad är det som kan vara fel menar du?
Citera
2024-04-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Där kom ännu ett snyftinlägg om hennes döda barn. Det jag har svårt att förstå är hur man gång på gång på gång kan göra abort och utan några som helst problem eller ånger använda det som preventivmedel även efter vecka 12 när man själv beskriver barnet med ”10 fingrar, 10 tår” men att förlora ett barn i vecka 25-30 så måste man skriva inlägg på inlägg om hur jobbigt det är.

Var är skillnaden på sena aborter och tidiga förlossningar som orsakar dödsfall? Jo skillnaden är Patricias önskemål. De barnen som varit oönskade är inga problem att plocka bort när man känner för men när man förlorar ett önskat barn med önskat kön så är det synd om HENNE? Att handplocka sina barn som om det vore nötter på Ica och välja ut vad man vill ha och inte är inte bara moraliskt fel, det är vedervärdigt. Hon pratar om samvete i sitt senaste inlägg. Vad säger hennes samvete om att hon väljer ut vilka barn som får stanna och inte, vilka som får en chans att leva och vilka som blir bortplockade pga fel kön eller dålig timing? Det skulle jag vilja höra.

Just nu stör jag mig dock mer på hennes fruktansvärda svenska mer än något annat. Alla kommatecken innan ordet ”och”. Det blir så jobbigt att läsa, och det är fullständigt onödigt, att skriva på detta sätt, då kommatecken, och ”och” inte används efter varandra i VARENDA mening. Hon skulle, behöva gå en kurs i svenska, och, möjligtvis, då kanske, hon kan lära sig, skriva korrekt och, även, sluta särskriva.

Hur många gånger har hon gjort abort och hur vet du detta?
Citera
2024-04-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Hur många gånger har hon gjort abort och hur vet du detta?

Hon har skrivit om
Några av dem och någon har också kommit upp här i tråden (den med ptn)
Citera
2024-04-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon har skrivit om
Några av dem och någon har också kommit upp här i tråden (den med ptn)

Jag har personligen ingen aning om det exakta antalet men kan räkna till iaf fyra stycken aborter senaste åren. Exklusives en död unge och två prematurer.
Citera
2024-04-19, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Ser inga fel alls i den bilden. Vad är det som kan vara fel menar du?
Exakt var i min text ser du att jag påstår något kan vara fel?
Skrev ju att jag inte vet så därför frågade jag.
Citera
2024-04-19, 10:42
Medlem
Har hon försökt ge någon så kallad förklaring till varför dom gjorde abort med pojken pga immunisering men det gick bra då det var en flicka i magen med samma immunisering? Hur lång tid var det mellan aborten och när hon sen blev gravid med E?
Citera
2024-04-19, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Har hon försökt ge någon så kallad förklaring till varför dom gjorde abort med pojken pga immunisering men det gick bra då det var en flicka i magen med samma immunisering? Hur lång tid var det mellan aborten och när hon sen blev gravid med E?

Hon sopar väl det under mattan och låtsas som att det inte har hänt. Finns väl ingen rimlig förklaring.
Verkar vara ett tema att göra så för henne.
Citera
2024-04-19, 14:03
Medlem
Får fullständig panik på hur omdömeslös hon ännu en gång är. Film på bebisen i badkaret med en hjärtemoji över men ändå syns flickans underliv vid en sekvens i videon. Förstår hon verkligen inte vad hon gör eller bryr hon sig bara inte?! Varsågod alla äckliga p*dos, gratis exponering av nakna spädbarn sker på Pannans konto 🤦🏽‍♀️ fruktansvärda människa varför stoppar ingen henne eller iallafall säger till?!?! Blir rasande hur man kan utsätta sina barn för detta vansinne!!!!
Citera
2024-04-19, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714

Hon har förklarat att det berodde på olika immuniseringar. Hon skrev också det är svårt för folk som inte är läkare att förstå skillnaden på det hon haft
Citera
2024-04-19, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Får fullständig panik på hur omdömeslös hon ännu en gång är. Film på bebisen i badkaret med en hjärtemoji över men ändå syns flickans underliv vid en sekvens i videon. Förstår hon verkligen inte vad hon gör eller bryr hon sig bara inte?! Varsågod alla äckliga p*dos, gratis exponering av nakna spädbarn sker på Pannans konto 🤦🏽‍♀️ fruktansvärda människa varför stoppar ingen henne eller iallafall säger till?!?! Blir rasande hur man kan utsätta sina barn för detta vansinne!!!!

Fast spädbarn är ju nakna på stranden osv också. Det hör liksom inte till vanligheten att vara peddo😅
Citera
2024-04-19, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Fast spädbarn är ju nakna på stranden osv också. Det hör liksom inte till vanligheten att vara peddo😅
Varken jag eller någon jag känner skulle någonsin få för sig att ha barn nakna framför okända folk, ännu mindre lägga ut bilder/videos på ett naket barn inför så många följare och om du visste hur många i samhället som faktiskt har osunda tankar i relation till barn så hade du inte skrivit som du gör. Usch.

Ett tips, börja kolla vad dumpen lägger ut och hur MÅNGA medelåldersmän som skriver att de vill träffa och ligga med 13 åringar. Och det är bara dom de får tag på, mörkertalet är enormt. Vakna upp snälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in