2024-04-01, 20:11
Medlem
Morran127s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
När vi ändå är inne på PatriciaLJUG: vi fick aldrig storyn om vad som framkom vid utredningen efter I:s död.. Var det för svårt att ljuga ihop ytterligare en historia om alla fel sjukhuset gjort..? För hur tragiskt det än är så dör små prematura barn.. Och Patricia kan försöka hylla sina "modersinstinkter" hur mycket hon vill, men hon skrev själv att hon absolut inte ville ha något kejsarsnitt och kämpade emot det.. Att hon inte minns att hon skrev så på story mitt under en kaotisk förlossning är förståeligt, men att försöka framhäva att man vet bättre än sjukvården är sjukt..

Hamnade på hennes live när hon låg på förlossningen med I, kommer så tydligt ihåg att hon pratade om att de ville snitta henne men att hon hade lyckats övertala dem att få avvakta då hennes modersinstinkt skrek nej och att hon var så starkt emot snitt.
Citera
2024-04-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon blev stött när folk skrev att louie var lik joakim också. Hon bara ”ev munnen men inget mer”

Hon tycker nog att hon och j spelar i olika ligor och de gör de kanske utseendemässigt men vem bryr sig när man är 30 +, då ska andra kvaliteter än utseende vara viktiga anser jag

Fast jag tycker han ser bättre ut än henne haha. Smink döljer mkt
Citera
2024-04-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Fast jag tycker han ser bättre ut än henne haha. Smink döljer mkt

Håller med faktiskt, P har en väldigt hög panna och ser prematur ut dvs kort och satt i kroppen. Men operationer och fillers kan göra underverk.

Orkar inte höra massa "är du snyggast i världen då" för man får faktiskt vara kritisk mot en mytoman som gjort det till sitt heltidsjobb att klaga på exakt alla andra.
Citera
2024-04-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morran127
Hamnade på hennes live när hon låg på förlossningen med I, kommer så tydligt ihåg att hon pratade om att de ville snitta henne men att hon hade lyckats övertala dem att få avvakta då hennes modersinstinkt skrek nej och att hon var så starkt emot snitt.

Patricialjug levererar som vanligt, lögn på lögn. Undrar om hon själv är så slut tror på sina lögner eller om de bara rinner ur henne av gammal vana.
Citera
2024-04-01, 21:42
Medlem
Citat:

Kommer också ihåg att hon verkligen inte ville bli snittad. Hon ljuger så att hon tror sig själv.
Citera
2024-04-01, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jo hon har skrivit att om de hade gjort kejsarsnitt tidigare så hade i överlevt . Det var det hon anmälde vården för
Ja, det vet jag. Men för inte så länge sedan var Patricia och J på ett möte på sjukhuset för att få reda på sjukhusets interna åtgärder(?) efter dödsfallet med mera. Hon skulle dela detta med sina följare men jag har inte sett något om detta..
Citera
2024-04-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Ja, det vet jag. Men för inte så länge sedan var Patricia och J på ett möte på sjukhuset för att få reda på sjukhusets interna åtgärder(?) efter dödsfallet med mera. Hon skulle dela detta med sina följare men jag har inte sett något om detta..

Det blev väl inte som hon ville. Man får inte göra kejsarsnitt på någon som inte vill så kvinnan bestämmer helt själv.
Så Patricialjug förlängde själv hela förlossningen genom att vägra snitt.
Då går det inte att skylla på vården sen då de faktiskt enbart gick efter hennes egna vilja och bestämmanderätt.
Citera
2024-04-02, 05:12
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu är Patricia sugen på sprit, hennes fjant till pojkvän hakar såklart på direkt. Sen ska Ilselin byta namn för Patriciarum tycker inte det är så passande längre (nej ungen kanske inte blev en komplett avbild av sin föregångare, dessutom är det inte skoj att kallas Vaselin resten av livet)

Patricialjug avslutar en stark vecka med att förlora än mer följare, fler än vi här som ledsnat på hennes konstanta lögner.

Man kan ju annars hoppas att dom insåg att det är lite för kusligt likt just Ilse. Tänk att behöva få försöka leva upp till sin döda syster hela livet med ett namn som innehåller samma bokstäver..
Citera
2024-04-02, 08:04
Medlem
Citat:

Jag tycker faktiskt vården brustit isf. De ska ju inte lyssna på patienter i detta läge. Patienten kan för lite om risker för att ta ett sådant beslut
Citera
2024-04-02, 08:53
Medlem
Var det inte så att kvällen innan I föddes (innan det blev kritiskt) så ville P helst inte snittas. Sedan framåt midnatt när I hjärtljud började svaja och höll på så i flera timmar så fick P panik och bönade och bad om snitt för att ”modersinstinkten” sa att något var fel.

Så har hon iaf förklarat. Sen vad som är sant eller inte kommer vi nog aldrig få veta. Med tanke på att hon inte delat sjukhusets utlåtande.
Citera
2024-04-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Var det inte så att kvällen innan I föddes (innan det blev kritiskt) så ville P helst inte snittas. Sedan framåt midnatt när I hjärtljud började svaja och höll på så i flera timmar så fick P panik och bönade och bad om snitt för att ”modersinstinkten” sa att något var fel.

Så har hon iaf förklarat. Sen vad som är sant eller inte kommer vi nog aldrig få veta. Med tanke på att hon inte delat sjukhusets utlåtande.
Exakt. Ditt första stycke är Patricias efterhandskonstruktion av vad som hände, men om man "följde" hennes förlossning "live" så stämmer det inte alls utan hon kämpade emot snitt hela tiden..! Sen har vi, såvitt jag vet, aldrig fått höra slutresultatet efter deras sista möte på sjukhuset, trots att Patricia utlovade det.
Citera
2024-04-02, 14:01
Medlem
Vill också tillägga att det inte är ovanligt att så för tidigt födda barn dör. Det är snarare Louie som verkligen haft tur att han överlevde En så tidig förlossning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in