2024-05-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Graviditet med PT?
Har hon varit otrogen med en PT? Förstår ingenting, vill du utveckla och uppdatera en som inte förstår?

Hon var gift med Linus och var otrogen med sin pt och blev även gravid med honom

Drt var därför de skiljdes
Citera
2024-05-15, 23:29
Medlem
Citat:
För ett maktmedel att använda sig emot partner / mannen eller för att vara med i familjen annorlunda med 30 barn?

Linus steriliserade sig och det var hon ju ledsen över och sen höll ju inte relationen så ….
Citera
2024-05-15, 23:32
Medlem
Citat:
Har hon verkligen så naiva följare som stöttar henne och inte ser igenom henne?

Om man lägger ett par minuter för att kolla in de som lägger efterblivna kommentarer i Pannans tycksyndommiggnäll inlägg så är majoriteten 50+ are som fått hjälp av sin familj att installera internet.
De som precis lärt sig hur man gör en EmOjI och som hört på radion att det finns tRoLL på internät som är elaka.
Citera
2024-05-15, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon var gift med Linus och var otrogen med sin pt och blev även gravid med honom

Jaha så människan har också varit gift? Men usch vad sunkigt. Hoppas Linus är lycklig med någon som är vettigare än henne vem han nu är.
Då har hon säkert gjort abort där med
Citera
2024-05-15, 23:37
Medlem
Citat:
Linus steriliserade sig och det var hon ju ledsen över och sen höll ju inte relationen så ….

Gissar att Linus än idag lever ett skuldfritt liv utan massa drama. Att Pannan var otrogen och sen gängade sig med slapptasken J var nog det bästa som kunde hänt för hans del.
Hoppas han har en riktigt bra tjej som gör honom lycklig så han kan komma över åren med Pannan och inse att han hela tiden var värd så mycket mer. Bra pappa är han ju verkligen om man jämför med Joakim som går dit lillkuken pekar.
Citera
2024-05-15, 23:39
Medlem
Citat:
Jag följde henne redan när hon fick Matilde och gick egentligen första gången in här i samband med ilses bortgång och då fick jag verkligen en chock hade ingen kännedom om graviditeten med PTn otroheten styvmoderskapet skulderna insamlingen osv

Sen stannade det ju inte där heller för sen började det skrivas om aborten och hanteringen av denna graviditet

Samma här.
Citera
2024-05-15, 23:42
Medlem
Har hon gjort läpparna?
Ser ut som trött anka.

Om nu E är så sjuk och hon har barnen hemma. Varför lägga så mycket tid på telefonen och inte umgås med barnen än att hänga ut en specifik person här på fb.
Tror ni att det är husefrid där hemma eller är det bara en fasad?
Jag får en känsla att hon inte är helt 100 men det kan jag knappast vara ensam om.
Citera
2024-05-15, 23:55
Medlem
Citat:
Har hon gjort läpparna?
Ser ut som trött anka.

Om nu E är så sjuk och hon har barnen hemma. Varför lägga så mycket tid på telefonen och inte umgås med barnen än att hänga ut en specifik person här på fb.
Tror ni att det är husefrid där hemma eller är det bara en fasad?
Jag får en känsla att hon inte är helt 100 men det kan jag knappast vara ensam om.

En väldigt bra relevant fråga, skulle jag bara utgå från mig själv så skulle jag lagt allt fokus på "barnen" istället för att redan vid middagstid totalt brisera och klökas skit över en enskild fb medlem.

VARFÖR hänger du på flashback/sociala medier när ungarna dina verkligen behöver din totala uppmärksamhet. De är nog lika oroliga för sitt svårt sjuka syskon som du påstår dig vara. Eller jag glömde.. Pannan är ju "van" vid att ha döende barn "handhjärta"

Hoppas hon inte är själv med barnen just nu då Pannan inte verkar må så bra.
Precis som det stod i den där socanmälan hon lade upp inför halva världen (vem gör ens så?)

Personen ifråga som skrev just den anmälan får ju rätt i att Pannan gör allt för att få uppmärksamhet 🤮
Citera
2024-05-16, 00:21
Medlem
Citat:
Jag följde henne redan när hon fick Matilde och gick egentligen första gången in här i samband med ilses bortgång och då fick jag verkligen en chock hade ingen kännedom om graviditeten med PTn otroheten styvmoderskapet skulderna insamlingen osv

Sen stannade det ju inte där heller för sen började det skrivas om aborten och hanteringen av denna graviditet
Nej det är nog mycket man inte vet om man bara följer hennes Instagram.
Citera
2024-05-16, 00:22
Medlem
Citat:

Förstå vad hemskt om man, som man, är steriliserad OCH så kommer ens "fru" hem och är gravid!!
Skulle velat vara en fluga på väggen där när Pannan förklarar hur detta kunde hända 😂😂

Nu vet ju hela världen hur det slutade, skilsmässa och abort nummer 84482258 "vården betalar".

Sen blev det ett antal "livets största kärlekar" innan Pannan träffade sitt livs match på Tinder dvs Joakim "skuldsattspelmissbrukare"
En slagen ensamstående småbarnspappa till hjälte som satt där i sitt pojkrum och bläddrade i gamla Slitz/Cafe. Ingen var nöjdare än han när Pannan swipade höger (eller är det vänster?, har aldrig behövt vara så desperat).

De träffades sen över en sunkig pizza i Bålsta, och Joakim var lyckligare än nånsin då han äntligen träffat på en tjej som var kortare än han.

Resten är historia, den vi sett rullas upp på sociala medier är bara en försmak på slutet av historien.
Kronofogde tog förlovningsringarna,utmätte soffan och flashback vägrade vara tyst. För att inte tala om sOcIaLtJäNsTeN som alltid ska lägga sig i, jäkla skitsamhälle som alltid ska förstöra!

Kapitel 84 finns snart att vänta på stories, om vinet räcker till och om bredbandet inte stängs av pga obetalda räkningar 😂
Citera
2024-05-16, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Om nu stackars Ebba blir bättre snart så kommer hon få åka på tältsemester i sommar. Vad rimligt 🙄

Tältsemestern i sig är inte skadligt. Man är ju ute i friska luften den mesta tiden av dygnet. Perfekt för små infektionsskänsliga bebisar.
Citera
2024-05-16, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Tältsemestern i sig är inte skadligt. Man är ju ute i friska luften den mesta tiden av dygnet. Perfekt för små infektionsskänsliga bebisar.

Ja man får nog tänka på luften i ett tält på natten ? Den brukar inte vara överdrivet bra.
Sen kanske hygien i och med tält semester inte brukar vara den bästa. Blir rätt smutsigt överallt med många barn.
De är viktigt att man funderar igenom saker , är det värt risken osv .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in