2024-05-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Antagligen ligger det fler anmälningar än från tanten med 5 barn
Det skulle närmast vara tjänstefel om ingen på sjukhuset har orosanmält henne, särskilt som hon flängt runt medan prematuren är inlagd. Lär vara ett antal där som tar sitt jobb på allvar som gått in och tittat på alla idiotier som hon visat upp på nätet vad gäller hur hon (inte) tagit hand om prematuren.
Citera
2024-05-16, 16:38
Medlem
Om inte annat, så ser de då iaf verkligen till att hålla igång tråden! 😅 Bra frågor!

Citat:
Varför har jag en känsla av att hela tråden kommer förändras sen p outade flashback 🤣

Det hade ifs varit kul om det tillkom lite personer som känner p j el L faktiskt

Vi har ju ändå haft många funderingar härinne tex

- finns j:s familj i deras liv
-hur ser t:s mammmas liv ut
-hur ser L:s liv ut
-varflr betalade ingen förskoleavgifter av p och L
Citera
2024-05-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Det finns duschar och tvättmaskin på campingar också. Har campat med mina barn redan som bebisar, även med två prematurer, båda med astma. Ingen läkare avrådde oss iaf att åka på semester. Men självklart får man fundera om det fungerar utifrån sin egen situation och barnets/barnens mående.

Nä ingen läkare behöver avråda från att använda sunt förnuft ...de är ju exakt de som är min poäng. Man får ta sitt egna ansvar och ha en risk tänk för sina egna barn. Hur de som du nämner finns faciliteter i närheten och hur ett spädbarn ska sova osv... Alla tar sitt egna ansvar för sina egna barn givetvis.
Citera
2024-05-16, 18:34
Medlem
Hon har bara gjort mer liv i denna tråd 😂 så otroligt smart hon är!
Citera
2024-05-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Jag står 100% för det jag skrivit. Skulle absolut inte bli svettig. Är man offentlig så är man. Inte kan man räkna med att människor bara håller med alla galenskaper som försegår? Aldrig. Tänker inte gulla någonstans med detta fejkpar.
Varför gör du inte en egen anmälan då om du är så orolig?, med ditt namn eftersom du står för vad du tycker om paret.
Citera
2024-05-16, 19:06
Medlem
Citat:
Varför har jag en känsla av att hela tråden kommer förändras sen p outade flashback 🤣

Det hade ifs varit kul om det tillkom lite personer som känner p j el L faktiskt

Vi har ju ändå haft många funderingar härinne tex

- finns j:s familj i deras liv
-hur ser t:s mammmas liv ut
-hur ser L:s liv ut
-varflr betalade ingen förskoleavgifter av p och L

Du kan ju gärna få undra hur deras liv ser ut men eftersom de inte är offentliga har du inte ett skvatt med det att göra så tråkigt för dig.
Citera
2024-05-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Exakt
Du antar du vet inte
Citera
2024-05-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theritualgenesis
Du kan ju gärna få undra hur deras liv ser ut men eftersom de inte är offentliga har du inte ett skvatt med det att göra så tråkigt för dig.

Många här i tråden har ju ställt dessa frågor till p men hon har då blockerat dem, så det är inte så att alla sitter och är anonyma på Flashback utan flera i tråden följer ju hennne el iaf har följt från vanliga konton
Citera
2024-05-16, 20:01
Medlem
Citat:
Många här i tråden har ju ställt dessa frågor till p men hon har då blockerat dem, så det är inte så att alla sitter och är anonyma på Flashback utan flera i tråden följer ju hennne el iaf har följt från vanliga konton
Ja men hon har väl ingen rätt heller visa sociala medier att yttra sig vad Jockes barns mamma gör det har ju ingen med att göra då hon också verkar ha själv bestämt att hålla sitt barn långt från denna del av världen. Klokt tycker jag. Vad Jockes familj tänker och tycker spelar väl heller inte så stor roll tror inte omständigheterna förändras för det.
Citera
2024-05-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Okej, nu har jag fått nog. Var är länken för att socanmäla i deras kommun?

Länk?
Gå/ring till närmaste socialkontor i deras kommun ? Eller sök på deras hemsida hur du anmäler online jag trodde vart hon bor redan var det enkla.
Citera
2024-05-16, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Kan bekräfta att Patricia är gravid. Hon la ut detta i en grupp på facebook i måndags, men det försvann väldigt snabbt. Om någon tror jag är ett troll kan jag meddela att jag betalat för att aktivera kontot så jag kan dela detta med er.

Lägger in texten i sin helhet här för vet inte hur man laddar upp bilder:

Tror ni hon gjort NIPT eller kan hon vara i vecka 18-20?

Gick inte få med inlägget. Synd, eller vet inte hur man gör.
Citera
2024-05-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theritualgenesis
Mig hjälper det ingenting men det är ju du som sitter och är jätte orolig?

Orolig över vad? Jag fattar ingenting 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in