2024-06-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misskay
Köper inte riktigt att den riktiga ”rekommendationen” de fått är att ”leva på som vanligt” innebär att de gör det som de gör… men börjar helt ärligt bara bli irriterad av både den här tråden och både J och P’s flöden så tror jag lämnar det här med avföljning på herr och fru fejk samt den här tråden! Sköt om er ✌🏼

Visst blir man sur, jag känner samma sak. Man måste blanda upp skiten med positiva saker för att inte enbart vara arg.

Tänker däremot att någon motvikt måste finnas när det handlar om en influenser som misshandlar sina barn (på ett eller annat sätt).

Ha det så gott ❤️
Citera
2024-06-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Precis som jag förutspådde för ett par dar sedan, att snart är de åter på sjukhuset.
Folk tycker jag är elak men har hittills haft rätt nio gånger av 10.

OM de här två dumskallarna skulle skippa allt som DE tycker är roligt, dvs massa vin, gäster på middag, tivolibesök, gallerior etc och fokusera på vad Ebba behöver- dvs lugn och ro utan halvfulla föräldrar samt främlingar som bjuds hem, en hyfsat virus/bakteriefri omgivning, slit och släng överallt etc så kanske Ebba slipper bli sjuk hela tiden.

Ingen någonsin kan påstå att det är normalt för ett spädbarn att vara sjuk så ofta (även i en storfamilj) så VARFÖR utgår Pannan eller J aldrig någonsin från barnperspektivet??

Fast nu är hon väl inte prematur längre? Bf är passserat sen länge
Citera
2024-06-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Fast nu är hon väl inte prematur längre? Bf är passserat sen länge

Jag vet, det gör det än galnare. Stackars lilla barn som inte fått bättre start i livet än det här.

Pannan gjorde ju samarbete med den här "mitt barns första bok" så Pannan behöver ljuga än mer än vanligt för att Ebbisen inte ska säga upp bekantskapen med Pannan och sin slaka "far" när hon är gammal nog att kunna läsa.

Men mamma Pannan är lullig på billigt bag-in-box och "pappa" nattar alla barnen, gnagandes på sina knogar. Precis som alltid i familjen skuldsatt.
Citera
2024-06-13, 11:59
Medlem
Citat:
Jag vet, det gör det än galnare. Stackars lilla barn som inte fått bättre start i livet än det här.

Pannan gjorde ju samarbete med den här "mitt barns första bok" så Pannan behöver ljuga än mer än vanligt för att Ebbisen inte ska säga upp bekantskapen med Pannan och sin slaka "far" när hon är gammal nog att kunna läsa.

Men mamma Pannan är lullig på billigt bag-in-box och "pappa" nattar alla barnen, gnagandes på sina knogar. Precis som alltid i familjen skuldsatt.

Du skriver så roligt och pricksäkert! Funderat på att skriva krönikor eller liknande? Håller med dig i mycket 👍🏻
Citera
2024-06-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dewittalice
Du skriver så roligt och pricksäkert! Funderat på att skriva krönikor eller liknande? Håller med dig i mycket 👍🏻

Tack 🫶
Citera
2024-06-13, 19:14
Medlem
Har hon lagt upp att de är på sjukhus igen? Inte sett det
Citera
2024-06-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Har hon lagt upp att de är på sjukhus igen? Inte sett det

Hon lade upp igår (eller om det var J) att Ebbisen fluktuerar i syrehalt/puls. Och att det blir värre varje gång Ebbisen är minsta snorig eller bara upprörd.
Och att de hoppades på att slippa lägga in sig igen pga senaste dygnens dåliga mående.

Edit: det är J som la upp detta i sin senaste reel. Finns att spana in om man följer honom.
Citera
2024-06-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dewittalice

Tackar 😍
Ja kanske skulle jag lägga ut krönikor, som en elakare version av Bloggbevakning.
Men med en Tant Snusk mask på mig så jag slipper hemfridsbrott 😅
Citera
2024-06-14, 08:37
Medlem
Citat:
Tackar 😍
Ja kanske skulle jag lägga ut krönikor, som en elakare version av Bloggbevakning.
Men med en Tant Snusk mask på mig så jag slipper hemfridsbrott 😅

Du hade blivit rik👍💰💰💰
Citera
2024-06-14, 13:45
Medlem
Hennes riskbeteende med E gör mig ledsen. Hon säger ena sekunden hon är så medveten om faror o ev smittor hon vill undvika E att utsättas för men sen efter en timme gör hon just det. Något som inte kopplar riktigt där, men det är ju lilla tjejen som bli lidande, tycker inte en sund förälder beter sig såhät
Citera
2024-06-14, 17:56
Medlem
Tycker att E:s blick ser väldigt svävande ut. Nog för att hon är för tidigt född men ska hon fortfarande se så "borta" ut?
Citera
2024-06-14, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Tycker att E:s blick ser väldigt svävande ut. Nog för att hon är för tidigt född men ska hon fortfarande se så "borta" ut?

Jag tänkte samma sak när jag såg bilden och sanningen är nog att Ebbisen inte mår så bra. Det är ju iof inget som Pannan stoppat under stolen men men..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in