Citat:
Ursprungligen postat av
Vemedendryge
Helt rätt!
Folk här har varit så uppskruvade om att det är han så att det har blivit deras sanning.
Filip är och har alltid varit en bra människa, men tyvärr uppvuxen fel kvarter vilket resulterar i att man någon gång är med om någon form av skit(vissa mer andra mindre) F var den personen som hade lite skit i bagaget jämfört t.ex med mig själv, dock när det smällde så smällde det ordentligt för han och samtliga ggr pga någon form av drog. Första gången dömd till 3år, kommer ut i ca 1 1/2 år sen dömd till 4år. För att sätta det i perspektiv till mig själv som var kriminell 24/7 så hade jag ett 60-tal åtalspunkter inom loppet av två år F hade tre. F var kanske ingen ängel. Men att säga att han gjort detta UTAN bevis, då ska ni veta att ni tar död på fler familjer än så, pga vad som skrivs här så har jag blivit ifrågasatt flera ggr av min egen fru(vilket känns mindre trevligt) Vill också nämna att jag, Precis som F är en helt annan person idag, Arbetar på högre nivå, familj, barn. Drogfri och fri från kriminalitet sedan ca 20 år sedan. Fram till den dagen någon kan bevisa att det är F då får man faktiskt låta han vara.
Tack o bock!
Jag växte också upp i området och gissa vad jag styckmördade ingen som Filip absolut gjort. INGEN annan gjorde det. Folk som blev indragna i han och micke p+bs skit gick det snett för angående missbruk, absolut.
Det sitter inte i väggarna, det sitter i människorna. Alla var rädda för filip när vi var barn. Brottades vi på skoj kom han och skulle slå in skallen på en med en sten. Fäktades vi med pinnar kom han med ett järnrör. Han var alltid störd.
När jag var åtta hade jag utomhuskalas på gården, då passade han på att skjuta min hund med en luftpistol och när uppmärksamheten var där pissade över kalasbordet. När han blev påkommen skrattade han bara och sprang därifrån. Han var tonåring när han gjorde det. Han var alltid störd.
Precis före han åkte in våldtog han en annan av sabin*s kompisar högst upp i trapphuset. Han var fyra år äldre än henne då. Det har han också kommit undan med för att hon var livrädd för honom, liksom vi andra.
Finns så oerhört många sådana här minnen bland de som tvingades stå ut med honom medan du måste leta bra jävla länge för en enda "barndomsvän" som skulle ha något bra minne av honom än mindre vilja försvara honom. Tvivlar riktigt starkt på att du skulle hitta en enda, kan inte ens föreställa mig vem det skulle kunna vara. Att hans mamma var prostituerad och slog honom är fan ingen ursäkt för något av det här.
Ledsen men du är naiv till en provocerande grad och har gått på hans lögner. Förmodligen för att du vill gå på dem. Din fru låter däremot som en klok människa.