2023-08-22, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiaslundin
Så nu är planen att du ska hämta bandet i Storvreta, lämna över det till användaren VonOben som digitaliserar det. Sedan lämnar VonOben över det till Jack Werner som publicerar det på Aftonbladet?

Låter smidigt, skicka pm när allt är klart!

Ja, sen om Jack Werner vill publicera specifikt på aftonbladet eller om han föredrar någon annan tidning vet inte jag, han är ju frilansjournalist som jag förstått det men jag gissar att han lägger ut det på Aftonbladet men det är upp till honom. Du kan ju PM:a honom och fråga om du är intresserad.

Du har aldrig sett matchen själva va Tobias?
Citera
2023-08-22, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Du som hade en så pass lillgammal ton i dina tidigare inlägg, vad var det som hände? Satt du måhända och kopierade hälften av vad du skrev från wikipedia bara? Ajabaja du får inte godkänt på läxorna om du inte tänker till själv.

Synd att när du gör det så får du bara ur dig enstaka meningar fyllda av svordomar och okvädningsord. Om du vill diskutera matchen och citatet (vet du ens vilken match vi pratar om?) så rekommenderar jag att du tittar på matchen först, sen kan du komma tillbaka.

Dina idiotiska idéer om falska minnen och mandelaeffekten föreslår jag att du tar dig till BUP och uppsöker en psykiatriker för så att du får prata av dig litet och få den hjälp du verkar vara i behov av. Lycka till.

Som sagt, född på 70-talet och har sett matchen.
Det är fascinerade att du fortsätter ljuga och nu har trasslat in dig så in i bomben. Hur ska du ta dig ur detta?
Det är nämligen helt uppenbart att hela historien med pappa osv är helt uppdiktad. En riktigt dålig uppbyggd lögn till råga på allt. Det ska bli intressant att se hur du ska försöka ljuga dig ur det här.
Det är faktisk patetisk att någon har så svårt att erkänna att de har fel att de hellre blåljuger så helt vansinnigt.

Sluta skäm ut dig.
Citera
2023-08-22, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidlift
Du behöver inte vänta till mellandagarna, Fnord skall till storvreta redan nu på söndag.

Det stämmer... och samma dag ska vhs:en till Von Oben jag kommer köra till honom och lämna det. Jack Werner publicerar sen någonstans.
Citera
2023-08-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Som sagt, född på 70-talet och har sett matchen.
Det är fascinerade att du fortsätter ljuga och nu har trasslat in dig så in i bomben. Hur ska du ta dig ur detta?
Det är nämligen helt uppenbart att hela historien med pappa osv är helt uppdiktad. En riktigt dålig uppbyggd lögn till råga på allt. Det ska bli intressant att se hur du ska försöka ljuga dig ur det här.
Det är faktisk patetisk att någon har så svårt att erkänna att de har fel att de hellre blåljuger så helt vansinnigt.

Sluta skäm ut dig.

Vilken match är det du sett? Vilket år såg du matchen senast? Vad vill du själv minnas att Arne sa eller inte sa? Vore trevligt om du ville klargöra detta. Om du läser mitt första inlägg i den här tråden så kommer du förstå att jag inte ljuger.

Inte för att det spelar nån roll för mig vad du tror men det är underhållande att se dig tappa fattningen och lätt att se framför sig hur du sitter i ditt pojkrum kanske och är helt högröd i ansiktet medan du plöjer wikipedia i desperat jakt på mer tomma argument.

Snälla kan du inte berätta mer om falska minnen och andra neuropsykiatriska funktioner? Det var så kul när du pratade om detta och man kunde skratta så gott.
Citera
2023-08-22, 11:41
Medlem
Citat:
Vilken match är det du sett? Vilket år såg du matchen senast? Vad vill du själv minnas att Arne sa eller inte sa? Vore trevligt om du ville klargöra detta. Om du läser mitt första inlägg i den här tråden så kommer du förstå att jag inte ljuger.

Inte för att det spelar nån roll för mig vad du tror men det är underhållande att se dig tappa fattningen och lätt att se framför sig hur du sitter i ditt pojkrum kanske och är helt högröd i ansiktet medan du plöjer wikipedia i desperat jakt på mer tomma argument.

Snälla kan du inte berätta mer om falska minnen och andra neuropsykiatriska funktioner? Det var så kul när du pratade om detta och man kunde skratta så gott.

Jag har noll anledning att bemöta dessa saker. Vet du varför? De är inte väsentliga.
Det enda intressanta här är:
1. Du har noll bevis.
2. Du är en lögnare.

Vi fortsätter denna diskussion när du presenterat bevis.
Tills dess är du en lögnhals.
Citera
2023-08-22, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Jag har noll anledning att bemöta dessa saker. Vet du varför? De är inte väsentliga.
Det enda intressanta här är:
1. Du har noll bevis.
2. Du är en lögnare.

Vi fortsätter denna diskussion när du presenterat bevis.
Tills dess är du en lögnhals.

Tack för att du bekräftade att jag hade rätt om alla mina bedömningar kring dig. Jag kommer inte personligen vara den som presenterar videobeviset.

Jag kommer se till att användaren VonOben får kassetten och han kommer därefter digitalisera det och överlämna det till Jack Werner som därefter tar upp det i lämplig publikation.

Du som inhämtar all din "kunskap" på wikipedia kan ju få äran att gå in och uppdatera om Arnes kommentar där. Blir jättebra det. Tror inte vi kommer höra ett ljud från dig dock när det blir dags för det men vi får väl se 😁
Citera
2023-08-22, 12:45
Medlem
LagomLats avatar
Vi kommer snart få veta att agenter utsända av CIA, Mossad och KGB på uppdrag av SVT gar manipulerat bandet så att det välkända citatet inte sägs, utan är utbytt mot något helt harmlöst.

LL
Citera
2023-08-22, 12:48
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Jag håller på med logistik i tråden tillsammans med VonOben och Jack Werner. Sen är det några osnutna småglin som aldrig sett matchen som far runt i tråden och gapar om mandelaeffekten och annat pseudovetenskapligt trams dom hjärntvättat sig själva med på wikipedia... Vi är några vuxna här som försöker hjälpa dom bara.

Vad pratar du om? Jag är inte alls inblandad i någon logistik.
Citera
2023-08-22, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Vad pratar du om? Jag är inte alls inblandad i någon logistik.

FNord har i morse berättat att planen är att han ska skicka bandet till von0ben som ska digitalisera det för dig. Du ska i sin tur lägga upp det på Aftonbladet.
Citera
2023-08-22, 13:09
Citat:
Tack för att du bekräftade att jag hade rätt om alla mina bedömningar kring dig. Jag kommer inte personligen vara den som presenterar videobeviset.

Jag kommer se till att användaren VonOben får kassetten och han kommer därefter digitalisera det och överlämna det till Jack Werner som därefter tar upp det i lämplig publikation.
Skulle inte bli helt förvånad om kassetten "försvinner" i den här processen.

Hade jag suttit på den kassetten hade jag aldrig i livet lämnat ifrån mig den innan jag hade säkerställt att jag hade en kopia.
Citera
2023-08-22, 13:11
Citat:
Bubben då, vill du så gärna ha sista ordet nu när du blivit motbevisad på alla fronter?
Exakt vad menar du Senjinone blivit motbevisad om? Inte huvudfrågan för tråden hoppas jag?
Citera
2023-08-22, 13:34
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
FNord har i morse berättat att planen är att han ska skicka bandet till von0ben som ska digitalisera det för dig. Du ska i sin tur lägga upp det på Aftonbladet.

Å fan. Vad paffa Aftonbladet ska bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in