Citat:
Ursprungligen postat av
jerkus
Vad pratar du om? Jag är inte alls inblandad i någon logistik.
Okej, då ber jag om ursäkt, jag tolkade det som att du erbjöd dig att se till att VHS-bandet kunde digitaliseras i en filmbutik, men om jag missförstod dig tar jag givetvis tillbaka det. Användaren Von Oben har erbjudit sig att digitalisera bandet i alla fall.
Jag tänkte att när det var gjort så kunde vi skicka bandet till dig eftersom du är den som lyft upp frågan på en högre medial nivå genom Aftonbladet, men det är givetvis inget jag eller någon annan kan förvänta sig att du ska vara behjälplig med. Jag råkade felaktigt tolka dig så bara, sorry.
EDIT:
https://www.aftonbladet.se/sportblad...tet-ett-pahitt - jag trodde felaktigt att det var du som publicerat denna 8 år gamla artikel, men såg nu att det var en journalist/skribent som heter Erik Karlsson som skrivit artikeln och begärde in tips när det begav sig, jag utgick som sagt utifrån att du sa att du kunde digitalisera bandet och att jag trodde det var din story på massmedial nivå så att säga att du skulle publicera nyheten någonstans. Logistiken i det här fallet skulle bara bestått i att användaren Von Oben digitaliserade bandet och så skickade vi det vidare till dig Jack. Missförstånd från min sida.