2023-08-22, 13:40
Medlem
Skidlifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Å fan. Vad paffa Aftonbladet ska bli.

Du fick faktiskt lov för Fnord att publicera på valfri media 😉
Citera
2023-08-22, 14:14
Medlem
Skidlifts avatar
Hoppas att iaf Fnord tar det säkra före det osäkra och filmar klippet med mobilen innan han ger bort/ lånar ut kassetten.

Finns ju faktiskt en risk att Von0ben är en censurbyrå spion!
Citera
2023-08-22, 14:19
Medlem
boqpods avatar
Är vi närmare sanningen i detta mysterium?

Jag har hört detta citat fånga, många år sedan.

Huruvida jag har efterkonstruerat mina minnen, det återstår att se.

Fram med bandet NU. Och som redan nämnt - filma teven när bandet rullar så finns en liten backup och dessutom en digital fil att snabbt och enkelt kunna ladda upp överallt.

Mot sanningen!
Citera
2023-08-22, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Är vi närmare sanningen i detta mysterium?

Jag har hört detta citat fånga, många år sedan.

Huruvida jag har efterkonstruerat mina minnen, det återstår att se.

Fram med bandet NU. Och som redan nämnt - filma teven när bandet rullar så finns en liten backup och dessutom en digital fil att snabbt och enkelt kunna ladda upp överallt.

Mot sanningen!

Citatet är en myt. Alla fakta tyder på det och folk har kollat igenom matchen.

Vi har inne en snubbe i tråden som trollar bara.
Citera
2023-08-22, 14:27
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Citatet är en myt. Alla fakta tyder på det och folk har kollat igenom matchen.

Vi har inne en snubbe i tråden som trollar bara.

Ja det faktum att så många år gått och INGEN har någonsin kunnat presentera sanningen gör att jag starkt betvivlar mina egna minnen.

Ligger inte sömnlös över detta, men det vore kul att lösa mysteriet kring detta. Nästan lika stort som Palmemordet.
Citera
2023-08-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Vad pratar du om? Jag är inte alls inblandad i någon logistik.

Okej, då ber jag om ursäkt, jag tolkade det som att du erbjöd dig att se till att VHS-bandet kunde digitaliseras i en filmbutik, men om jag missförstod dig tar jag givetvis tillbaka det. Användaren Von Oben har erbjudit sig att digitalisera bandet i alla fall.

Jag tänkte att när det var gjort så kunde vi skicka bandet till dig eftersom du är den som lyft upp frågan på en högre medial nivå genom Aftonbladet, men det är givetvis inget jag eller någon annan kan förvänta sig att du ska vara behjälplig med. Jag råkade felaktigt tolka dig så bara, sorry.

EDIT: https://www.aftonbladet.se/sportblad...tet-ett-pahitt - jag trodde felaktigt att det var du som publicerat denna 8 år gamla artikel, men såg nu att det var en journalist/skribent som heter Erik Karlsson som skrivit artikeln och begärde in tips när det begav sig, jag utgick som sagt utifrån att du sa att du kunde digitalisera bandet och att jag trodde det var din story på massmedial nivå så att säga att du skulle publicera nyheten någonstans. Logistiken i det här fallet skulle bara bestått i att användaren Von Oben digitaliserade bandet och så skickade vi det vidare till dig Jack. Missförstånd från min sida.
Senast redigerad av Fnord1984 2023-08-22 kl. 14:55.
Citera
2023-08-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Exakt vad menar du Senjinone blivit motbevisad om? Inte huvudfrågan för tråden hoppas jag?

Verkligen inte.
Lögnhalsen försöker bara smita undan. Helt otroligt hur en person kan sitta och ljuga så mycket.

Den VHS-kassetten existerar självklart inte.
Citera
2023-08-22, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Okej, då ber jag om ursäkt, jag tolkade det som att du erbjöd dig att se till att VHS-bandet kunde digitaliseras i en filmbutik, men om jag missförstod dig tar jag givetvis tillbaka det. Användaren Von Oben har erbjudit sig att digitalisera bandet i alla fall.

Jag tänkte att när det var gjort så kunde vi skicka bandet till dig eftersom du är den som lyft upp frågan på en högre medial nivå genom Aftonbladet, men det är givetvis inget jag eller någon annan kan förvänta sig att du ska vara behjälplig med. Jag råkade felaktigt tolka dig så bara, sorry.

Aaaaahahahahahaha - det här fan lyteskomik!
Citera
2023-08-22, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidlift
Du fick faktiskt lov för Fnord att publicera på valfri media 😉

Hela den diskussionen utgick ifrån att andra användare här i tråden påstod att det skulle bli en massmedial jättenyhet. Att det skulle vara löpsedelsstoff höll inte jag riktigt med om, men det skulle väl absolut kunna publiceras i tidningarna som en ganska intressant nyhet?

Eftersom Jack är den som har tagit upp det i media och mig veterligen är den enda journalisten i den här tråden så betraktar jag det som hans story och han får såklart göra vad han vill med materialet om han skulle ta emot det. Han kan få publicera det eller bränna det jämte koranen vad mig anbelangar, det hade varit upp till honom i min värld.
Citera
2023-08-22, 15:01
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Ja det faktum att så många år gått och INGEN har någonsin kunnat presentera sanningen gör att jag starkt betvivlar mina egna minnen.

Ligger inte sömnlös över detta, men det vore kul att lösa mysteriet kring detta. Nästan lika stort som Palmemordet.

Sanningen är presenterad i tråden.

AH har inte uttalat sig på detta vis om kameruns avbytarbänk. Särskilt inte under VM 1990.

däremot kan någon annan sagt något annat om ett annat lags avbytarbänk.

LL
Citera
2023-08-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Aaaaahahahahahaha - det här fan lyteskomik!

Varför då? Det är du som är lyteskomiken som svamlar om falska minnen och jag vet inte vad som någon slags hobbypsykiatriker utan att ens ha sett matchen som frågan berör.

Hur skulle jag tolka Jack då när han sa att han kunde ta bandet till sin lokala filmbutik och digitalisera det? Som sagt, det blev ett missförstånd och det räcker gott med att Von Oben digitaliserar bandet, han har proffsutrusning för sånt.
Citera
2023-08-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Varför då? Det är du som är lyteskomiken som svamlar om falska minnen och jag vet inte vad som någon slags hobbypsykiatriker utan att ens ha sett matchen som frågan berör.

Hur skulle jag tolka Jack då när han sa att han kunde ta bandet till sin lokala filmbutik och digitalisera det? Som sagt, det blev ett missförstånd och det räcker gott med att Von Oben digitaliserar bandet, han har proffsutrusning för sånt.

Vi fortsätter denna diskussion när du presenterat bevis.
Tills dess är du en lögnhals
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in