Citat:
Ursprungligen postat av
Fnord1984
Jag förstår inte varför ni är så misstänksamma?

Jag och dom andra som minns detta och har sett detta, varför tror ni att vi ljuger?! Vad skulle vi rimligtvis ha för motiv till det? Dom som har motiv till att ljuga om detta är såklart trådskaparen och trollen. Fattar du inte det? Det påstås att folk har varit på kungliga biblioteket och tittat på sändningarna varför har dom inte laddat upp videobeviset på att Arne inte sa så i så fall? Nej det vill dom inte för då avslöjas hela "konspirationen" för den extremt iq-befriade (men genialiskt komiska) trollning det faktiskt är

Det märks att du inte läst hela tråden eftersom du missupfattar allt ganska grovt
I Trådstarten står det tydligt att tråden handlar om att ta fram bevis för citatet, inget annat
Och jag fattar, den är från 2015 och jätte stor så visst, det tar den del tid
Men i stort sett ALLA som skriver här minns att arne sa citatet, även jag själv, jag kan minnas det nu, kameran sveper över kameruns avbytarbänk och arne säger "mm det ser mörkt ut på kaeruns avbytar bänk"
Men under dessa vad är det 8 år? Så har ingen
INGEN
Kunnat bevisa att detta har sagts
Nån gång om året kommer det in någon som du, som påstår att han har bevis
Och så väcks det hopp i tråden
Men några bevis presenteras aldrig, för banden är borta, sommarstugan där dom fanns brann ner, det är för långt bort, farsan är senil osv osv
Så ja, det börjar bli rätt tröttsamt med alla troll som säger sig ha bevis, men inte kan visa dom
Så det är väll inte jätte konstigt att även du ses som ett troll?