2023-08-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Vart bor du någonstans? Jag ringde faktiskt till pappa och han var klar nog i huvudet för att bekräfta att han har kvar banden i källarförrådet. Själva videospelaren hade gått sönder sa han, men banden finns kvar.

Om du vill PM:a mig ditt telefonnummer så kan jag ringa till dig och snacka litet. För farsan skulle säkert kunna lämna över videobandet till dig om du orkar åka förbi honom och hämta det. Men jag vill veta litet vem du är först och sådär bara så att jag inte skickar vem som helst hem till mina över 80 år gamla föräldrar.

Jag bor i göteborgs området

Men jag är säker på att oavsett vart din farsa bor så kommer det finnas någon från tråden som skulle vilja ha dom kassetterna i sin ägo 🤣
Citera
2023-08-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kan du sluta trolla alternativt inse att Arne aldrig yttra citatet?

Har du läst vad jag skrivit eller? Jag säger inte bara att jag minns det för att jag såg det 1990, utan jag minns det för att jag såg det på VHS-band för bara några år sedan. Vart bor du någonstans? PM:a ditt telefonnummer så kan jag ringa och snacka med dig om du vill, om du verkar vara en normal person så kan du få åka hem till min pappa och hämta videobandet. Annars om du bor i Stockholm kan du åka till kungliga biblioteket och titta på deras sändning bara. 3 - 2 målet är det.

Det filmas in på avbytarbänken och det är då kommentaren sägs. Dom personer som säger att dom varit på kungliga biblioteket och kollat trollar med er! Dom har inte ens presenterat några filmade klipp därifrån fast dom uttryckligen var ute på jakt på bevis! Det är ungefär som om jag skulle säga att månen är gjord av ost och så påstår jag att jag varit på månen och jag kan bekräfta att den är gjord av ost, men jag brydde mig inte om att filma det! Fatta att det är ni som gått på den här trollningen om att Arne inte sa det som är dom riktiga hjonen i den här tråden!
Citera
2023-08-19, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Jag tycker inte du behöver gå och kolla någon VHS. Jag tror dig ändå.

Skönt att det finns någon normalt funtad människa i den här tråden, dom flesta verkar vara typ "flat earthers" som är helt djävla snurriga i kolan Har erbjudit folk att PM:a mig deras telefonnummer så att jag får prata med dom, om dom verkar någorlunda normala så kan dom få åka hem till min pappa och hämta VHS-bandet själva. Lustigt nog verkar ingen av dom heller orkat ta sig till kungliga biblioteket och titta på sändningen där. 3 - 2 målet är det som sagt, när Lineker avgör på straff.
Citera
2023-08-19, 19:01
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Har du läst vad jag skrivit eller? Jag säger inte bara att jag minns det för att jag såg det 1990, utan jag minns det för att jag såg det på VHS-band för bara några år sedan. Vart bor du någonstans? PM:a ditt telefonnummer så kan jag ringa och snacka med dig om du vill, om du verkar vara en normal person så kan du få åka hem till min pappa och hämta videobandet. Annars om du bor i Stockholm kan du åka till kungliga biblioteket och titta på deras sändning bara. 3 - 2 målet är det.

Det filmas in på avbytarbänken och det är då kommentaren sägs. Dom personer som säger att dom varit på kungliga biblioteket och kollat trollar med er! Dom har inte ens presenterat några filmade klipp därifrån fast dom uttryckligen var ute på jakt på bevis! Det är ungefär som om jag skulle säga att månen är gjord av ost och så påstår jag att jag varit på månen och jag kan bekräfta att den är gjord av ost, men jag brydde mig inte om att filma det! Fatta att det är ni som gått på den här trollningen om att Arne inte sa det som är dom riktiga hjonen i den här tråden!

Du begär alltså att folk ska gå dit och filma 2x45 minuter plus tillägg och lägga upp dessa 2x45 minuter plus tillägg på Youtube medan du själv inte kan visa något alls.
Citera
2023-08-19, 19:02
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Skönt att det finns någon normalt funtad människa i den här tråden, dom flesta verkar vara typ "flat earthers" som är helt djävla snurriga i kolan Har erbjudit folk att PM:a mig deras telefonnummer så att jag får prata med dom, om dom verkar någorlunda normala så kan dom få åka hem till min pappa och hämta VHS-bandet själva. Lustigt nog verkar ingen av dom heller orkat ta sig till kungliga biblioteket och titta på sändningen där. 3 - 2 målet är det som sagt, när Lineker avgör på straff.

Vad skulle ett samtal via telefon bevisa mer än dina hittepåskriverier här?
Citera
2023-08-19, 19:10
Medlem
Citat:

Läs hela tråden, den är faktiskt värd det, du kommer få många goa skratt

Du kommer också förstå varför alla är 100% övertygade om att du trollar

Och du kommer också troligen sätta dig att åka 25 mil för att bevisa att du inte gör det 🤣
Citera
2023-08-19, 19:11
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Sure thing. Hör av dig i PM så kan vi reda ut detta för jag är säker på att du trollar
Citat:
Har läst otroligt många påståenden likt detta genom åren i denna tråd så är mer än något jävla skeptisk men för all del, har jag fel är jag den förste att erkänna.
Citera
2023-08-19, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Du begär alltså att folk ska gå dit och filma 2x45 minuter plus tillägg och lägga upp dessa 2x45 minuter plus tillägg på Youtube medan du själv inte kan visa något alls.

Haha har du problem med läsförståelsen eller? Varför ska det filmas 2x45 minuter, det räcker med att man filmar ungefär en-två minuter, från det att Lineker fälls i 105:e övertidsminuten och det döms straff! Du har liksom inte brytt dina små grå celler tillräckligt för att fundera på varför "grävarna" (som egentligen är vanliga flashback-troll) som säger att dom varit på kungliga biblioteket inte filmat målen i matchen mellan England och Kamerun eftersom det var då Arne sa det, vilket Arne själv också bekräftar.

Att folk sen sitter i tråden och trollar ytterligare genom att säga att dom har sett det i alla möjliga matcher är ju bara komiskt. Lär dig att använda litet kritiskt tänkande. Hundratusentals svenskar över 50 års ålder var vuxna och såg det, ytterligare några hundratusen svenskar var barn och såg det (däribland jag själv) och det finns otroligt många personer som minns detta! Sen att det var 1990 och folk inte hade mobilkameror osv. på den tiden innebär att det inte finns så många som har "bevis" för detta. Men bevis finns i min pappas källare och på kungliga biblioteket.

Med din otroligt bristande logik så kan man ju enkelt påstå att vad som helst som är vedertaget inte har hänt. Hur vet du att Gustav Vasa fanns på riktigt? Hur vet du att han var Kung av Sverige? Har du videobevis på Gustav Vasas kröning? Tomte...
Citera
2023-08-19, 19:24
Medlem
Citat:
Vad skulle ett samtal via telefon bevisa mer än dina hittepåskriverier här?

Jag säger ju att om det är en normal person utan mentala problem i andra änden som ringer så kan den personen få åka hem till min pappa och hämta kassettbandet med videoinspelningen där Arne säger det. Då kan den personen filma det med sin mobilkamera och ladda upp det så att alla konspirationstomtar blir besvikna
Citera
2023-08-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Läs hela tråden, den är faktiskt värd det, du kommer få många goa skratt

Du kommer också förstå varför alla är 100% övertygade om att du trollar

Och du kommer också troligen sätta dig att åka 25 mil för att bevisa att du inte gör det 🤣

Sitter faktiskt och läser i tråden nu, frugan är ute på galej ikväll och jag sitter bara hemma i "mansgrottan" och pimplar litet virre och lyssnar på skön musik i allsköns ro så jag sitter och går igenom den nu. Verkar som att det finns flera användare som sett det och har trovärdiga vittnesskildringar sen en massa tomtar som till och med blir aggressiva och förbannade över självklarheten att Arne faktiskt sa detta! Det mest komiska är dom tomtar som säger att dom varit på kungliga biblioteket och "grävt" bevis, men dom brydde sig inte om att filma bevisen när dom ändå var där ROFLMAO!
Citera
2023-08-19, 19:30
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Haha har du problem med läsförståelsen eller? Varför ska det filmas 2x45 minuter, det räcker med att man filmar ungefär en-två minuter, från det att Lineker fälls i 105:e övertidsminuten och det döms straff! Du har liksom inte brytt dina små grå celler tillräckligt för att fundera på varför "grävarna" (som egentligen är vanliga flashback-troll) som säger att dom varit på kungliga biblioteket inte filmat målen i matchen mellan England och Kamerun eftersom det var då Arne sa det, vilket Arne själv också bekräftar.

Att folk sen sitter i tråden och trollar ytterligare genom att säga att dom har sett det i alla möjliga matcher är ju bara komiskt. Lär dig att använda litet kritiskt tänkande. Hundratusentals svenskar över 50 års ålder var vuxna och såg det, ytterligare några hundratusen svenskar var barn och såg det (däribland jag själv) och det finns otroligt många personer som minns detta! Sen att det var 1990 och folk inte hade mobilkameror osv. på den tiden innebär att det inte finns så många som har "bevis" för detta. Men bevis finns i min pappas källare och på kungliga biblioteket.

Med din otroligt bristande logik så kan man ju enkelt påstå att vad som helst som är vedertaget inte har hänt. Hur vet du att Gustav Vasa fanns på riktigt? Hur vet du att han var Kung av Sverige? Har du videobevis på Gustav Vasas kröning? Tomte...

Visst, din sköning, men bevisbördan ligger hos dig.
Lycka till!
Citera
2023-08-19, 19:41
Medlem
Citat:
Visst, din sköning, men bevisbördan ligger hos dig.
Lycka till!

Har PM:at ZlatanMania nu. Vart bor du någonstans? Du kanske kan åka hem till min pappa du och hämta videobandet? Jag har som sagt flyttat så det är 25 mil för mig att köra. Om ingen av er orkar köra hem till min pappa så kommer jag ju dra och hälsa på honom och mamma någon gång om inte allt för länge, förmodligen någon gång i samband med julen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in