2023-08-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OffLimits
Men du, detta har ältats nu i nästan 400 sidor. Plocka fram bevis eller håll tyst.

Bevisbördan ligger på den som påstår något. Du och några anonyma konspirationsteoretiker påstår att något som hundratusentals människor har sett inte har hänt. Då får ni faktiskt bevisa att det inte har hänt. Börja med att presentera bevis du istället! Jag har åtskilliga tusentals ögonvittnesskildringar plus videoinspelning som bevis, vad har du att komma med?! Tokstolle! Kul tråd!
Citera
2023-08-19, 16:45
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnord1984
Jag har det ju på VHS säger jag!!!

Kolla VHSen och lägg upp det på YouTube så blir du trådhjälte.
Citera
2023-08-19, 16:47
Medlem
OffLimitss avatar
Citat:
Jag tänker absolut inte läsa igenom alla 400 sidor i den hår tråden. Jag har väl presenterat bevis? Jag har ju sett detta på video för bara fem år sedan? Måste ju finnas tusentals människor som var vuxna på den tiden och som sett det också?! Vad för typ av "bevis" är du ute efter din stolle?! Räcker det inte med många många tusentals ögonvittnesskildringar din galning! Jag har det ju på VHS säger jag!!! Allt ni galna konspirationsteoretiker verkar ha är förmodligen påhittade utsagor från anonyma flashbackanvändare som säger att dom varit på kungliga biblioteket och tittat på någon inspelning därifrån. Har det ens slagit dig att dom kanske trollar er min naiva lilla vän
Jaha hur många har inte hävdat samma sak som du men sedan inte hittat någon inspelning? Om du nu har det på VHS, filma av TV:skärmen med ljud klart och tydligt med din mobil då och ladda upp någonstans så att vi kan tro på dig.
Citera
2023-08-19, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Även Aftonbladet har misslyckats med att få fram citatet.
https://www.aftonbladet.se/sportblad...tet-ett-pahitt

De frågade tom sina läsare om hjälp utan framgång.

Skicka din VHS till Aftonbladet och tjäna en trollslant.

Aftonbladet återrapporterar ju bara vad ytterligare en Flashbackanvändare påstår. Det står ingenting i Aftonbladet om att dom själva har har tittat på någon sändning eller försökt gräva i det. Dom ger litet uppmärksamhet till dom som satt igång "konspirationsteorin" och hjälper till med spridningen bara. Rätt kul hur en sån här trollning har blivit en modern myt! Som sagt, jag har sett det på VHS. Jag är väldigt säker på att Aftonbladet vet att det här bara är en trollning och dom kan nog enkelt få tag i sändningen från England - Kamerun VM 1990 och bekräfta detta, men det vore ju liksom ingen nyhet att rapportera något om. Clickbait-artikel bara. Kul för Flashback med en sån här episk trolltråd
Citera
2023-08-19, 16:56
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Aftonbladet återrapporterar ju bara vad ytterligare en Flashbackanvändare påstår. Det står ingenting i Aftonbladet om att dom själva har har tittat på någon sändning eller försökt gräva i det. Dom ger litet uppmärksamhet till dom som satt igång "konspirationsteorin" och hjälper till med spridningen bara. Rätt kul hur en sån här trollning har blivit en modern myt! Som sagt, jag har sett det på VHS. Jag är väldigt säker på att Aftonbladet vet att det här bara är en trollning och dom kan nog enkelt få tag i sändningen från England - Kamerun VM 1990 och bekräfta detta, men det vore ju liksom ingen nyhet att rapportera något om. Clickbait-artikel bara. Kul för Flashback med en sån här episk trolltråd

Du kan få 10 000 kr av mig om du lägger upp klippet på Youtube.
Citera
2023-08-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OffLimits
Jaha hur många har inte hävdat samma sak som du men sedan inte hittat någon inspelning? Om du nu har det på VHS, filma av TV:skärmen med ljud klart och tydligt med din mobil då och ladda upp någonstans så att vi kan tro på dig.

Haha det låter väldigt onödigt och besvärligt faktiskt Men okej, jag gör en deal med er! Om dom personer som påstår att dem har varit på kungliga biblioteket själva filmar hela straffsekvensen från Engand - Kamerun (vid 3 - 2 målet, för det är då kommentaren kommer) och laddar upp den så att vi får se att han INTE säger det i den inspelningen då LOVAR jag att jag gör mig besväret att ta bilen och åka 25 mil (jag har flyttat) till farsan och hämta det gamla videobandet och VHS-spelaren!

Om det inte sägs i den inspelade sändningen från kungliga biblioteket som dom här anonyma flashbackanvändarna påstår så har dom i så fall råkat klippa bort eller medvetet censurerat bort det. Och då kan jag faktiskt tycka det är värt att åka alla dom milen för att "bevisa" denna självklarhet för er konspirationsstollar
Citera
2023-08-19, 16:58
Medlem
Citat:
Bevisbördan ligger på den som påstår något. Du och några anonyma konspirationsteoretiker påstår att något som hundratusentals människor har sett inte har hänt. Då får ni faktiskt bevisa att det inte har hänt. Börja med att presentera bevis du istället! Jag har åtskilliga tusentals ögonvittnesskildringar plus videoinspelning som bevis, vad har du att komma med?! Tokstolle! Kul tråd!

Är det 10 gången någon påstår samma som du i tråden?

Hur bevisar man något som inte hänt? 🤣

Det blir ju faktiskt ombytt bevisbörda här, DU behöver bevisa att detta har hänt, vilket du kan göra oerhört lätt genom att filma av din tv

Du skulle bli årets flashbackare om du gjorde det

MEN pga olika skäl bla bla, så kommer( läs kan) du inte göra just detta
Senast redigerad av crille666 2023-08-19 kl. 17:00.
Citera
2023-08-19, 17:01
Medlem
Citat:
Du kan få 10 000 kr av mig om du lägger upp klippet på Youtube.

Det är snällt av dig, men det behövs inte, jag tjänar ganska gott om pengar, det handlar mer om att jag tycker det är drygt att behöva åka tjugofem mil för att hämta banden (jag har flyttat) men om dom som påstår att dom varit på kungliga biblioteket och sätt inspelningen som finns där laddar upp den någonstans så att man får se den (det är vid 3-2 målet det sägs) så skulle jag kunna vara beredd att åka dom milen och filma det med min mobilkamera och lägga upp någonstans. Men ärligt talat, det är rätt sjukt att folk inte fattar att han faktiskt sa det! Det är en ALLMÄNT känd händelse. Bland folk över femtio års ålder måste det vara minst tiotusentals personer som minns det ju
Citera
2023-08-19, 17:03
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Det är snällt av dig, men det behövs inte, jag tjänar ganska gott om pengar, det handlar mer om att jag tycker det är drygt att behöva åka tjugofem mil för att hämta banden (jag har flyttat) men om dom som påstår att dom varit på kungliga biblioteket och sätt inspelningen som finns där laddar upp den någonstans så att man får se den (det är vid 3-2 målet det sägs) så skulle jag kunna vara beredd att åka dom milen och filma det med min mobilkamera och lägga upp någonstans. Men ärligt talat, det är rätt sjukt att folk inte fattar att han faktiskt sa det! Det är en ALLMÄNT känd händelse. Bland folk över femtio års ålder måste det vara minst tiotusentals personer som minns det ju

Det hela är enkelt, du bevisar ditt påstående.

Adjöken!
Citera
2023-08-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Är det 10 gången någon påstår samma som du i tråden?

Hur bevisar man något som inte hänt? 🤣

Det blir ju faktiskt ombytt bevisbörda här, DU behöver bevisa att detta har hänt, vilket du kan göra oerhört lätt genom att filma av din tv

Du skulle bli årets flashbackare om du gjorde det

MEN pga olika skäl bla bla, så kommer( läs kan) du inte göra just detta

Hur man bevisar något som inte hänt? Väldigt enkelt. Presentera bildbevisen från kungliga biblioteket när England gör 3 - 2 målet på straff! Det är rätt lustigt att diverse flashbackanvändare som påstår att dem varit på kungliga biblioteket och sett att det INTE hänt INTE filmade den sekvensen som bevis! Istället så har dom trollat och grundlurat massor av andra flashback-stollar! Hahahahahahaha att ni är så djävla lättlurade
Citera
2023-08-19, 17:05
Medlem
Citat:
Det hela är enkelt, du bevisar ditt påstående.

Adjöken!

Hahaha varför har inte dom som varit på kungliga biblioteket presenterat bevisen på motsatsen! Shit vad lättlurad och naiv du är min vän. Men kul tråd, verkligen.
Citera
2023-08-19, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Kolla VHSen och lägg upp det på YouTube så blir du trådhjälte.

Jag kommer som sagt att göra mig det besväret när flashback-användarna (som förmodligen toktrollat er andra) som påstår att dom varit på kungliga biblioteket laddar upp klippet ifrån 3 - 2 målet så att alla får se det. För det är då det sägs. Och om det inte sägs så har det blivit bortklippt eller censurerat och då kan jag faktiskt tänka mig att göra mig besväret att åka 25 mil och hämta banden. Men ni som kräver bevis, börja med att maka era egna lata arslen till kungliga biblioteket och filma av sekvensen från 3-2 själva först, annars kommer inte jag åka 25 mil för er skull!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in