2023-06-16, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottochblandat1
Haha jag envisas inte på något sätt. Det är bara så att det alltid har fungerat så inte haft något anledning att fundera på att handla någon annanstans.

Nu är jag bara irriterad att jag förlorat pengar.

Vilken sida ska jag handla på tycker du?

Har inte kollat fs4 på ett tag men hela tiden så har det funnits lite bättre utbud och säljare överlag på archetyp och sen sköts sidan MYCKET bättre och är jävligt stabil. Men jag rekommenderar ingen att ha sina coins där liggandes men det gäller på alla markets.
Citera
2023-06-16, 10:24
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Vilken jävla plåga i röven det har blivit, nu måste man till och med dekrypta länkjävlarna, jag får väl gå nykter i det här jävla sossesamhället då.

Ja det är för att det är så jävla många idioter på darknet som går på precis vad som helst, det är en naturlig konsekvens att man höjer ribban så idioterna som inte klarar att använda PGP sållas bort.
Citera
2023-06-16, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Vilken jävla plåga i röven det har blivit, nu måste man till och med dekrypta länkjävlarna, jag får väl gå nykter i det här jävla sossesamhället då.

Vad är det du behöver hjälp med? Fråga istället för att gnälla
Citera
2023-06-16, 11:51
Medlem
Har lite BTC som ligger och skräpar, vore fint med lite hasch. Är flugsvamp dött nu? Om inte, valid adress?

Annars får det bli Archetyp men måste då växla till monero?
Citera
2023-06-16, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Har lite BTC som ligger och skräpar, vore fint med lite hasch. Är flugsvamp dött nu? Om inte, valid adress?

Annars får det bli Archetyp men måste då växla till monero?
Titta tillbaka dem senaste 5-10 sidorna så får du reda på att aldrig använda FS och hur man växlar till Monero på enklaste sätt.
Citera
2023-06-16, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjobbigt98988
Titta tillbaka dem senaste 5-10 sidorna så får du reda på att aldrig använda FS och hur man växlar till Monero på enklaste sätt.

Pallar inte läsa 10 sidor bak, men tack iaf.
Citera
2023-06-16, 22:23
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Pallar inte läsa 10 sidor bak, men tack iaf.
Skit i flugsvamp.

Archetyp.cc

För att omvandla btc till monero enkelt kan du använda Cakewallet och använda deras inbyggda system. I annat fall kan du själv köra changenow.io eller simpleswap.io, men jag skulle rekommendera Cakewallet.
Citera
2023-06-17, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Skit i flugsvamp.

Archetyp.cc

För att omvandla btc till monero enkelt kan du använda Cakewallet och använda deras inbyggda system. I annat fall kan du själv köra changenow.io eller simpleswap.io, men jag skulle rekommendera Cakewallet.

Monero/XMR finns ju inte ens där. Frontar AVAX - scam?
Citera
2023-06-17, 12:28
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Monero/XMR finns ju inte ens där. Frontar AVAX - scam?
Jodå, xmr finns med flera. Jag har in btc till plånboken och under fliken exchange växlar jag från btc till xmr som jag sedan skickar vidare. Har använt plånboken ett bra tag, dock inga större summor utan max 4-5 tusen
Citera
2023-06-17, 23:37
Medlem
Jag är nöjd med archetype. Funkar bra och finns flera flitiga trevliga säljare. bara en lite update från mina tidigare inlägg. Ej reklam. Har haft 2 försändelser som aldrig dök upp tyvärr men resten har gått bra. Forumet funkar bra de med.
Citera
2023-06-18, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Jodå, xmr finns med flera. Jag har in btc till plånboken och under fliken exchange växlar jag från btc till xmr som jag sedan skickar vidare. Har använt plånboken ett bra tag, dock inga större summor utan max 4-5 tusen

Märkligt, jag kan inte köpa monero där.

Verkar svårt att shoppa monero/XRM öht eller är det bara jag som är slö. 🙂
Citera
2023-06-18, 08:22
Medlem
Vilken Wallet använder ni för insättning på FS?
Jag får inte länken att fungera…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in