2023-09-25, 22:48
Medlem
PrinsenKommers avatar
Håller med. Blockchain är enkel
Citera
2023-09-26, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dostojevskij22
Aha!
Om man vill ha på dator/windows, vilken plånbok bör man ha då?
Jätteschyst av er att svara

Har bara testat GUI wallet till datorn och tycker den är rätt lätt men har inte så mycket att jämföra med.
Citera
2023-09-26, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Tycker Blockchain är enkelt.

Verkligen enkel men du har inte den kontrollen man behöver över en wallet ifall något går fel, exodus wallet är den bästa för tillfället om den inte var så mörk å tråkig
Citera
2023-09-26, 22:47
Medlem
VAR köper jag Monero för 1600 och HUR och vad kostar det??

Har köpt på Agoradesk m Swish men det är ju asdyrt. 2100kr Dessutom tar de typ 20% för att föra över.
Citera
2023-09-27, 07:39
Medlem
Citat:

Har köpt på Agoradesk m Swish men det är ju asdyrt. 2100kr Dessutom tar de typ 20% för att föra över.

Kraken med banköverföring. Om din bank inte tillåter det så använd Revolut.
Citera
2023-09-27, 07:51
Medlem
Citat:

Hur svårt är det att läsa par sidor i tråden innan du postar, samma frågor hela tiden så det hade räckt att läsa 1-2 sidor bak.

Kraken.com, första gången du växlar så blir crypto låsta i 72tim så se till att växla en liten mängd pengar direkt när du reggat dig så du blir av med den "spärren". Växlar du 1000kr så får du ca 950kr så är inte så höga avgifter och använder du Revolut så ska det bli ännu billigare sägs det.
Citera
2023-09-27, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Hur svårt är det att läsa par sidor i tråden innan du postar, samma frågor hela tiden så det hade räckt att läsa 1-2 sidor bak.

Kraken.com, första gången du växlar så blir crypto låsta i 72tim så se till att växla en liten mängd pengar direkt när du reggat dig så du blir av med den "spärren". Växlar du 1000kr så får du ca 950kr så är inte så höga avgifter och använder du Revolut så ska det bli ännu billigare sägs det.

Fast om han kör med banköverföring får man ingen 72 timmars spärr, och blir billigare.
Citera
2023-09-27, 10:44
Medlem
Citat:

Förlåt då….
Citera
2023-09-27, 11:43
Medlem
Citat:
Förlåt då….

Du behöver inte be om förlåtelse men tänk på det nästa gång för det blir rätt irriterande med samma frågor hela tiden: som vart man ska köpa crypto, vilken av fs4 och Archetyp är bäst, vilkrn add är legit till fs4/Archetyp osv och dom vanligaste frågorna finns alltid svar om man löser par sidor bakåt.

Men är det något så fråga på om du inte hittar svaret på dom sista sidorna i tråden.
Citera
2023-09-27, 13:14
Medlem
Citat:
Du behöver inte be om förlåtelse men tänk på det nästa gång för det blir rätt irriterande med samma frågor hela tiden: som vart man ska köpa crypto, vilken av fs4 och Archetyp är bäst, vilkrn add är legit till fs4/Archetyp osv och dom vanligaste frågorna finns alltid svar om man löser par sidor bakåt.

Men är det något så fråga på om du inte hittar svaret på dom sista sidorna i tråden.

Ok, jag har läst massor med sidor nu och en skrev några inlägg ovanför att han köper Moreno för 1600. Jag kollar på både kraken, localmonero och agoradesk och fattar inte vilket betalningssätt man ska använda för att kunna göra det?? Jag vill inte behöva pröjsa 2000kr för en monero för att man använder swish. Så hur ska man betala för att få billig Monero? Vad är SEPA?
Sedan har jag uppfattat att kraken har billigast avgift på typ 50-100 spänn men de andra tar 20% vilket är sjukt mycket!!
Citera
2023-09-27, 18:39
Medlem
Förde över pengar från wallet till Flugsvamp, de har gått ett par timmar så jag funderar på om jag blivit blåst?
Citera
2023-09-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKapital
Förde över pengar från wallet till Flugsvamp, de har gått ett par timmar så jag funderar på om jag blivit blåst?
jag tror inte du behöver oroa dig. hänt mig flera gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in