2023-05-11, 14:58
Medlem
NiceNameTwices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Hur vågar ni idioter beställa?
Verkar vara många som bara blåser andra.

Man får försöka välja vem man köper av med största möjliga omsorg. Själv har jag sedan en tid endast handlat där jag vet att bekanta har varit nöjda kunder, å andra sidan så köper jag mindre frekvent online nu för tiden. På alla de år jag handlat knark online har jag haft tur nog att bara blivit blåst en enda gång och det var när FS2 var helt nyöppnat.
Citera
2023-05-11, 15:28
Medlem
Citat:

Folk är snåla och väljer dom vendors som är billigast och där med så blir man av med paketen också.
Man får vad man betalar för.

Det finns väldigt pålitliga vendors med god stealth idag. Allt handlar om att göra sin research ordentligt 🤷

Jag har beställt 2 paket från 2 olika vendors jag tidigare inte haft problem med. Väntat i 4v nu på mina beställningar.

Jag vet med säkerhet att det är så god stealth att ingen skulle hitta grejerna även om det öppnades.
Citera
2023-05-11, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaHaccintosh
Det är inte helt enkel från tillverkningen då? Finns ju trots allt gott om paket/kuvert med hål i.

Väldigt svårt att tro att PostNord slår hål i vissa paket/kuvert för att kolla innehållet med tanke på att det skulle kunna vara precis vad som helst i från kretskort till foto på barnbarn.
Låter inte allt för långsökt att kuverten kan ha hål i sig by default nu när jag googlar lite på vadderade kuvert. Tänkte nog inte så långt i stundens hetta hehe. Jag andas ut!
Citera
2023-05-12, 11:10
Medlem
Någon som har erfarenhet av leveranser med REK? Har det funkat?

Har aldrig blivit av med paket, men en av mina beställningar för några veckor sen har inte dykt upp, man börjar undra..
Citera
2023-05-12, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Förjävla taggad, hoppas det smäller till nu idag. Knarksommarn börjar på riktigt!

Citat:

Mina grejer kom igår, inte den bästa stealthen heller. Men det är väl olika för alla!
Citera
2023-05-13, 20:43
Medlem
Tänkte föra över lite BTC till FS genom Kraken. Borde jag använda mig av EXODUS som middleman eller kan man köra rakt över? Och vad är risken ifall jag skulle köra utan EXO? Har aldrig tidigare använt Kraken, detta kommer vara min första withdrawal.
Citera
2023-05-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realitysurf
Tänkte föra över lite BTC till FS genom Kraken. Borde jag använda mig av EXODUS som middleman eller kan man köra rakt över? Och vad är risken ifall jag skulle köra utan EXO? Har aldrig tidigare använt Kraken, detta kommer vara min första withdrawal.

1.köp xmr på kraken för över till din wallet
2. skapa konto på archetyp sedan överför xmr dit.
Citera
2023-05-14, 08:22
Medlem
Petflaskas avatar
Kan man köpa monero utan id-kort någonstans?
Citera
2023-05-14, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petflaska
På tex agoradesk kan du betala med tex swish om du vill. Eller så köper du tex bitcoin på safello flyttar dem till agora desk och växlar till monero via dem eller via tex sideshift.
Citera
2023-05-14, 13:13
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petflaska

localmonero
Citera
2023-05-14, 17:19
Medlem
Elsantonantos avatar
Detta brukade vara mitt "go to" alternativ när jag ville vara säker på att jag fick kvalitet.
Men nu verkar man bara läsa om brev som inte dyker upp, polis besök & selektiv scamming.
Vad är erat råd (som fortf lyckas med detta) till andra (som bara verkar ha otur) ?
Skulle själv vilja lägga en mindre beställning med då jag har villkorligt vill jag isf känna mig säker.

Fridens Liljor
Citera
2023-05-15, 00:27
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsantonanto
Detta brukade vara mitt "go to" alternativ när jag ville vara säker på att jag fick kvalitet.
Men nu verkar man bara läsa om brev som inte dyker upp, polis besök & selektiv scamming.
Vad är erat råd (som fortf lyckas med detta) till andra (som bara verkar ha otur) ?
Skulle själv vilja lägga en mindre beställning med då jag har villkorligt vill jag isf känna mig säker.

Fridens Liljor

Arch, säljare med bra reviews och få dispyter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in