Citat:
Ursprungligen postat av
Freddrostarr
Hej!
Dum fråga kanske men är helt ny på Archetyp.
Så länge en vendor inte är online så antar jag att inget blir skickat om jag beställt från denne?
Jag antar att alla beställningar som vendorn får endast kan ses inne på vendorns egna archetypekonto?
Tack på förhand! :-)
Med vänlig hälsning,
Självklart så kan en order fortfarande bli skickad om säljaren inte är online, förutsatt att ordern är mottagen.
Förväntar du dig att dom ska ha ena handen på datormusen och att andra handen packar varan?
De säljare som är BRA skickar INTE saker mellan Torsdag - Lördag. Du vill väl inte att din vara ska ligga på postcentralen över helgen så en polishund har flera dagar på sig att leta sig fram sig till din order? Nu är det inte polishundar på varje postcentral och inte varje helg, men eftersom post inte rör sig på helger, och att chansen finns att polisen tittar förbi på postcentralen, så brukar ordrar snarare accepteras och börja packas på Söndagar då det ändå inte spelar någon roll ifall ordern skickas iväg på en helg.
Sen beror det på hur stor och organiserad säljaren är.
Liten säljare?
Då är det mest troligt bara den personen och möjligtvis någon till som både tar emot och packar varorna.
Stor säljare?
Då finns det både packare och springpojkar som packar och lägger sakerna i lådan inom någon/några timmar.
EDIT:
Du har alltså inte lagt ordern ännu om jag förstår det rätt?
Nej, om säljaren inte ser din order så kan dom självklart inte börja förbereda eller skicka den.