Citat:
Det var du som började med analogin, så då får du helt enkelt tåla att jag drar den till sin logiska slutsats.
En abort innebär att döda ett foster, och du erkände själv att du inte har någon rätt att döda en person som du, genom dina egna handlingar sett till att den befinner sig i ditt hem, och som inte utgör en fara för dig.
Då frågar jag dig om du ser en koppling till en graviditet, foster och abort här, varav du vägrar svara. Varför vägrar du svara? Jo, för att du är oärligt svin som mycket väl vet om att du inte kan svara på det utan att medge att det är jag som har rätt här, och inte du.
Till sist, efter många om och men(som det patetiska kräkmedel du är), säger du att du har rätt att kasta ut personen även om den fryser ihjäl, men har du verkligen det, Ipsi?
Det är du som sett till att personen befinner sig i ditt hem till att börja med, och därmed har du ett ansvar att inte kasta ut personen till sin död.
Du är helt sjuk i huvudet eftersom att du verkar sakna all form av empati för annat liv. Att du är orsaken till att andra skulle dö rör dig inte i ryggen, bara du får vara bekväm och göra som du vill - med andra ord en psykopat.
En abort innebär att döda ett foster, och du erkände själv att du inte har någon rätt att döda en person som du, genom dina egna handlingar sett till att den befinner sig i ditt hem, och som inte utgör en fara för dig.
Då frågar jag dig om du ser en koppling till en graviditet, foster och abort här, varav du vägrar svara. Varför vägrar du svara? Jo, för att du är oärligt svin som mycket väl vet om att du inte kan svara på det utan att medge att det är jag som har rätt här, och inte du.
Till sist, efter många om och men(som det patetiska kräkmedel du är), säger du att du har rätt att kasta ut personen även om den fryser ihjäl, men har du verkligen det, Ipsi?
Det är du som sett till att personen befinner sig i ditt hem till att börja med, och därmed har du ett ansvar att inte kasta ut personen till sin död.
Du är helt sjuk i huvudet eftersom att du verkar sakna all form av empati för annat liv. Att du är orsaken till att andra skulle dö rör dig inte i ryggen, bara du får vara bekväm och göra som du vill - med andra ord en psykopat.
Citat:
Så du kan alltså inte, till skillnad från alla andra, se den uppenbara kopplingen mellan graviditet och ett foster och det här:
"Du har ingen rätt att döda en person som du, genom dina egna handlingar ser till att den befinner sig i ditt hem, och som inte utgör en fara för dig."
Och du har inte en grav hjärnskada enligt Jenny9?
Du bekräftar ju att du har det i varenda inlägg du skriver, det slår aldrig fel.
"Du har ingen rätt att döda en person som du, genom dina egna handlingar ser till att den befinner sig i ditt hem, och som inte utgör en fara för dig."
Och du har inte en grav hjärnskada enligt Jenny9?

Citat:
Även jag måste göra annat ibland. Se där. Så tyst du blev.
Du trodde att du kunde vinna genom att trolla tills du tröttat ut mig, men det gick inte. Jag sa ju det till dig från början, din psykopatjävel, men du lyssnade inte. Du borde lyssnat från början när jag sa att din taktik inte fungerar på mig. Jag hade kunnat fortsätta i ett år till utan tröttna, och du, korkad som du är, trodde att du skulle ha chans mot mig, haha!
Du förlorade, jag vann - din jävla nolla.
Du trodde att du kunde vinna genom att trolla tills du tröttat ut mig, men det gick inte. Jag sa ju det till dig från början, din psykopatjävel, men du lyssnade inte. Du borde lyssnat från början när jag sa att din taktik inte fungerar på mig. Jag hade kunnat fortsätta i ett år till utan tröttna, och du, korkad som du är, trodde att du skulle ha chans mot mig, haha!
Du förlorade, jag vann - din jävla nolla.
Så först tjatar du om en lista ungefär hundra gånger som enligt dig slaktar mina argument och försätter mig i ett paniktillstånd, när jag väl ens orkar bry mig om att uppmärksamma din töntiga lista och påtalar att den är fel så är den inte rolig längre utan då börjar du tjata om att jag har sagt att man inte har rätt att döda såna som man har bjudit hem.
Ja, det kan du ju nu tjata om hundra gånger. Det finns inget motsatsförhållande mellan att göra abort och att inte döda såna som man bjudit hem, det är många som gör abort men inte bjuder hem folk och dödar dem.
Jag är fullständigt övertygad om att du kommer fortsätta tjata och tjata och tjata tills jag sätter dig på mental ignore, även om jag också har ett gott tålamod.
Så mitt svar på ditt nästa inlägg blir;
din lista var felaktig i och med att man visst ibland får bestämma över andra personers kroppar samt att det finns inget motsatsförhållande mellan att inte döda personer som man bjudit hem och att göra abort.
Och det blir mitt svar på ditt nästnästa och nästnästa också och nästnästa tills du kommer på att du måste hitta ytterligare nåt annat skäl till och att jag erkänt det ena och det andra så att du kan hävda att du slaktat mina argument och försatt mig i paniktillstånd.
Senast redigerad av Ipsi 2022-07-09 kl. 09:17.
Senast redigerad av Ipsi 2022-07-09 kl. 09:17.