2022-05-19, 09:58
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Misstänker att opinionen kommer att vända till Ambers fördel nu. Både Johnny och hans team beter sig grisigt.

Och den där kvinnliga advokaten som korsförhörde henne mha påståenden, avbrytanden, ja-nej-frågor i stil med "har du slutat slå din fru?" SVARA!! Det kommer inte att jobba till Johhnys fördel.

Bedrövligt. Du förolämpar dig själv. Men jag misstänker att du inte har följt rättegången.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Jag tror hon bedömde Depp som svag, ofarlig, känslig, vilket gav henne mod att som en ångvält rulla rakt över och krossa honom.

Elon verkar inte alls vara sådan slags man. Han är företagsledare och sådana låter inte andra dominera, dessutom känd för att vilja bestämma (därför ville han köpa Twitter så han kunde bestämma). Jag läste att det tog slut med modern till hans 4 första barn pga hans ultimatum till henne, där hon fick 24 h på sig att fatta ett beslut annars var det slut mellan dom, vilket antyder att han är ganska hård och tuff även i relationer.

Utan tvekan. Vi delar samma tankebanor.

Elon Musk är av hårdare kaliber. När han känner sig hotad så svarar han med eld, fast på ett diplomatiskt sätt. He doesn’t take no for an answer.

Det jag tänker på är att Amber är kapabel till allt. Hon kan mycket väl ha manipulerat och spelat in honom. Som hon sedan kan förvränga. Men jag tror inte hon skulle göra nånting eftersom det inte gick som hon hade tänkt sig med Johnny Depp. Hon kommer ha fullt upp med större bekymmer när det här är över.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag har svårt att tro att juryn är så pass inkompetent att de tror att Amber med vänner är trovärdiga.

Johnny har trovärdigt berättat om skam och skuld, har Amber erkänt någonting, egentligen, på rak fråga?

Det obehagligaste är att Johnny har två barn, som han vill hålla utanför.
Det är för deras upprättelse som han gör detta.

Amber har också ett barn.
Inte biologiskt, utan via surrogatmamma.
Antar att hon inte vill förstöra figuren eller vill sluta droga..

Undrar vad hon har för deal med surrogatmamman?
Hon är obehagligt olämplig att vistas i närheten av barn. Hennes sociala nätverk har inte någonting att tillföra gällande trygghet.
Syrran hade en treåring och en tvåmånaders...🙄😬

Sant. Still America though! 😏

Det är ett skämt att universum tillät en sådan dåre till nervvrak få ett eget barn. Barnet kommer växa upp med psykiska besvär då denne inte kommer få sina livsviktiga behov tillgodosedda.

Amber har inte sagt goda saker om hans barn. Hon vill sabotera allt som har med Johnny att göra.

Vart ska Amber ta vägen efter rättegången? Nu är hon igenkänd med uttalade personlighetsstörningar. Någon som ohämmat ljuger och vägrar ta eget ansvar för sina handlingar. Hon kan inte fela. Det ingår i störningen. Hollywood kommer inte vilja ha nåt med henne att göra.

Citat:
Att AH är usel skådespelare och tror att hon måste prestera denna mimik för att bli trodd betyder iofs inte att hon ljuger.

Visst fan är det fullt möjligt att det inte går vägen för att det finns fler människor som har samma intellekt som dig. 🫠
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-19 kl. 10:01.
Citera
2022-05-19, 10:19
Medlem
Citat:
Att AH är usel skådespelare och tror att hon måste prestera denna mimik för att bli trodd betyder iofs inte att hon ljuger.
Det handlar inte ens bara om hennes skådespel, det handlar om att hon uppenbart ljuger mot de bevis som talar emot henne. Märkena hon har tyder också på att hon ljuger, hon säger att hon tappat räkningen på Johnnys slag och sedan medvetandet. Ändå kan hon bara visa upp ett litet blåmärke efteråt?
Bara en sjuk individ tror på hennes historier.
Citera
2022-05-19, 10:29
Medlem
Lova33s avatar
Följde gårdagens rättegång live bitvis, otroligt långtråkigt att lyssna på videovittnesmålen (mr Drew kändes mest trovärdig av dessa). AH:s ena väninna, hon som lät som en spoiled brat, verkade inte ens ha varit på plats med tanke på de uppenbara lögnerna tillsammans med noll känslomässiga reaktioner (eller så var hon på plats men så pass självcentrerad att hon inte ens la märke till omgivningen).

Vi måste prata om AH:s syster W:s vittnesmål. W kändes väldigt rak och ärlig (om än uppstressad/på hugget) fram tills att hon påstod att JD rusat upp för trappan, dragit tag i AH:s hår med ena handen och spöat upp henne i ansiktet med den andra. Advokaten stod och nickade instämmande/typ uppfodrande under detta skede och jag fick känslan av att W och advokaten gått igenom innan vad hon ska svara. Deras stressande/skyndande igenom det hela förstärkte den misstanken ytterligare.
När W sedan skulle förhöras av JD:s advokat var hon betydligt mer avslappnad (vilket är anmärkningsvärt i sammanhanget då det borde varit helt tvärtom).
Vill dock vara tydlig med att jag förstår att W ljuger för AH:s skull, det är trots allt hennes syster och beskyddarinstinkten är nog på max efter veckorna som gått där AH:s rykte gått totalt i kras inför hela världen.

Vad som framkommit hittills i rättegången är min övertygelse att JD aldrig slagit, sparkat eller fysiskt misshandlat AH på något annat sätt heller. Han känns otroligt laidback i sin personlighet och framtoning och även när han blev filmad i sitt absolut värsta ögonblick (hans mor precis dött, AH provocerade honom och han var drogpåverkad) så var hans värsta grej att han sparkade på kylskåpet och drämde till skåpsluckorna och gick sedan iväg. Det är säger allt.

AH framstår som totalt batshit crazy mellan varven, har misshandlat JD x flera (vilket hon erkänt under rättegången) och min övertygelse är att hon har missbrukat droger (receptbelagda och olagliga) på exakt samma nivå som JD. Jag tror att hon hade en äkta besatthet av JD och var otroligt kontrollerande, svartsjuk och klängig (separationsångest), hon verkade vilja stå i hans centrum 24/7. Allt detta genom att ha lyssnat/sett deras egna inspelningar samt vittnesmål.

Den mest pinsamt uppenbara lögnen är när AH påstår att JD:s flykt från henne var en början på en missbruksperiod!😆
Man bara: han flyr från dig ditt jävla sär (och du är smärtsamt medveten om det!).😂🤣

Jag tror vidare att det är AH som gått lös på deras möbler/inredning/saker i sina vredesutbrott (allt stök vi fått se på fotona) och att hon slagit sig själv i ansiktet under dessa utbrott i sann batshit-crazy-anda.
Hon har dessutom det lilla blåmärket på höger sida av ansiktet och är själv högerhänt vilket ytterligare förstärker tesen. De mörka ringarna under ögonen är inte orsakade av något fysiskt utan ett resultat av sömnbrist, systern mfl vittnar om AH:s mani och jag tror att den är delvis drogutlöst men främst kopplat till hennes störningar.
Jag tror hon är helt ärlig när hon säger (röstinspelning) att hon inte kan hejda sig under sina vredesutbrott och ber JD hjälpa henne att inse att hon är under ett rage. Man hör i en inspelning senare att hon faktiskt lyssnar på hans resonemang när han vill gå och då får hon inget utbrott (även om hon såklart lider och protesterar) och går med på "breaket".

Hade JD slagit AH hade vi fått se bevis på det, i form av foton/videor tagna av poliser/läkare, och de skadorna hade inte varit små diffusa märken!
AH:s utsagor faller i princip alltid på sin egen rimlighet både vad gäller påstådd misshandel, våldtäkt och samtligas agerande i efterhand.
Hade vännerna verkligen fruktat för AH:s liv hade sjukvård och polis blivit inkopplad -det behöver ingen tvivla på.

OT: AH var riktigt snygg idag.
Senast redigerad av Lova33 2022-05-19 kl. 10:38.
Citera
2022-05-19, 10:31
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle

Amber har inte sagt goda saker om hans barn.
Vad har hon sagt om hans barn?
Citera
2022-05-19, 10:36
Medlem
Fotboll12s avatar
Blir det videoförhörs-bonanza idag också?
Citera
2022-05-19, 10:38
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Vad som framkommit hittills i rättegången är min övertygelse att JD aldrig slagit, sparkat eller fysiskt misshandlat AH på något annat sätt heller. Han känns otroligt laidback i sin personlighet och framtoning och även när han blev filmad i sitt absolut värsta ögonblick (hans mor precis dött, AH provocerade honom och han var drogpåverkad) så var hans värsta grej att han sparkade på kylskåpet och drämde till skåpsluckorna och gick sedan iväg. Det är säger allt.
Jag tror vi landar någonstans mittemellan vad det gäller Johnny Depp. Det kan säkert vara så att han har tryckt upp henne mot en vägg eller tagit tag i henne på ett hårt sätt, men i samband med att hon gett sig på honom fysiskt och han vill lugna ner henne. Hon ser det som en chans att utnyttja det till misshandel. Jag tror också att många av de våldsamma händelser hon anklagar Johnny Depp för är saker hon själv gjort mot honom, men att hon addar saker till det och i vissa fall även förstorar upp.
Citera
2022-05-19, 10:40
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Följde gårdagens rättegång live bitvis, otroligt långtråkigt att lyssna på videovittnesmålen (mr Drew, kändes mest trovärdig av dessa). AH:s ena vännina, hon som lät som en spoiled brat, verkade inte ens ha varit på plats med tanke på de uppenbara lögnerna tillsammans med noll känslomässiga reaktioner (eller så var hon på plats men så pass självcentrerad att hon inte ens la märke till omgivningen).

Vi måste prata om AH:s syster W:s vittnesmål. W kändes väldigt rak och ärlig (om än uppstressad/på hugget) fram tills att hon påstod att JD rusat upp för trappan, dragit tag i AH:s hår med ena handen och spöat upp henne i ansiktet med den andra. Advokaten stod och nickade instämmande/typ uppfodrande under detta skede och jag fick känslan av att W och advokaten gått igenom innan vad hon ska svara. Deras stressande/skyndande igenom det hela förstärkte den misstanken ytterligare.
När W sedan skulle förhöras av JD:s advokat var hon betydligt mer avslappnad (vilket är anmärkningsvärt i sammanhanget då det borde varit helt tvärtom).
Vill dock vara tydlig med att jag förstår att W ljuger för AH:s skull, det är trots allt hennes syster och beskyddarinstinkten är nog på max efter veckorna som gått där AH:s rykte gått totalt i kras inför hela världen.

AH framstår som totalt batshit crazy mellan varven, har misshandlat JD x flera (vilket hon erkänt under rättegången) och min övertygelse är att hon har missbrukat droger (receptbelagda och olagliga) på exakt samma nivå som JD. Jag tror att hon hade en äkta besatthet av JD och var otroligt kontrollerande, svartsjuk och klängig (separationsångest), hon verkade vilja stå i hans centrum 24/7. Allt detta genom att ha lyssnat/sett deras egna inspelningar samt vittnesmål.

Den mest pinsamt uppenbara lögnen är när AH påstår att JD:s flykt från henne var en början på en missbruksperiod!😆
Man bara: han flyr från dig ditt jävla sär (och du är smärtsamt medveten om det!).😂🤣

Jag tror vidare att det är AH som gått lös på deras möbler/inredning/saker i sina vredesutbrott (allt stök vi fått se på fotona) och att hon slagit sig själv i ansiktet under dessa utbrott i sann batshit-crazy-anda.
Hon har dessutom det lilla blåmärket på höger sida av ansiktet och är själv högerhänt vilket ytterligare förstärker tesen. De mörka ringarna under ögonen är inte orsakade av något fysiskt utan ett resultat av sömnbrist, systern mfl vittnar om AH:s mani och jag tror att den är delvis drogutlöst men främst kopplat till hennes störningar.
Jag tror hon är helt ärlig när hon säger (röstinspelning) att hon inte kan hejda sig under sina vredesutbrott och ber JD hjälpa henne att inse att hon är under ett rage. Man hör i en inspelning senare att hon faktiskt lyssnar på hans resonemang när han vill gå och då får hon inget utbrott (även om hon såklart lider och protesterar) och går med på "breaket".

Hade JD slagit AH hade vi fått se bevis på det, i form av foton/videor tagna av poliser/läkare, och de skadorna hade inte varit små diffusa märken!
AH:s utsagor faller iprincip alltid på sin egen rimlighet både vad gäller påstådd misshandel, våldtäkt och samtligas agerande i efterhand.
Hade vännerna verkligen fruktat för AH:s liv hade sjukvård och polis blivit inkopplad -det behöver ingen tvivla på.

När Johnny Depp öppnade dörren träffade den foten på Amber. Då fick hon damp och sparkade dörren så den träffade hans ansikte och när han böjde sig ner kom Amber och slog honom i ansiktet. Det kommer från en inspelning.

Depp verkar vara utåtagerande på saker. Och är säkert obehaglig att ha i sin närvaro när han börjar skrika och bete sig oberäknelig. Men att han skulle ha slagit Amber verkar det finnas NOLL bevis för.

Ingen har sett något. Förutom systern då. Men hon verkar också vara ett offer som blivit utsatt från Amber: https://www.reddit.com/r/JusticeForJ...whitney_heard/
Citera
2022-05-19, 10:44
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Jag tror också att många av de våldsamma händelser hon anklagar Johnny Depp för är saker hon själv gjort mot honom, men att hon addar saker till det och i vissa fall även förstorar upp.

Amber har även snott detaljer från en tidigare assistens våldtäkts-upplevelse och förvandlat det till något Johnny utsatt AH för.

Och i början av rättegången var hon som en filmcitatsmaskin med lånade repliker från överallt som hon låtsades var egna ord om sina upplevelser.

Det finns inget äkta hos den själlösa Amber Heard.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-05-19 kl. 10:46.
Citera
2022-05-19, 10:44
Medlem
LeCastles avatar
https://www.instagram.com/tv/CdoH3JI...d=YmMyMTA2M2Y=

Citat:

Det var många dagar sedan jag hörde hennes ord om barnen. Hon pratade om att nån av barnen sysslade med droger. Mestadels så tror jag det handlade om att han var en dålig pappa.

Hur som haver så har de ingenting att göra med det här så det var lågt av henne att blanda in dem. Det måste ha varit hemskt för hans barn att vistas i hennes närhet.

https://popcrush.com/amber-heard-tes...-kids-weirdos/
Citera
2022-05-19, 10:47
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Ja, den var riktigt jävla dålig.

Citat:

Det är såhär killar trillar dit med BDP-häxor. Jag kommer på mig själv med att ofrivilligt tänka "hon är galen, men jag skulle fan sätta på henne ändå"
Citera
2022-05-19, 10:52
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ingen har sett något. Förutom systern då. Men hon verkar också vara ett offer som blivit utsatt från Amber: https://www.reddit.com/r/JusticeForJ...whitney_heard/

Det gör det inte mer acceptabelt. JD försörjde snyltgäst-systern i flera år och hon hugger honom ändå i ryggen så fort sötebrödsdagarna var till ända för att ett skydda en BPD-häxa. Jag hade aldrig gjort det för ett syskon. Inte en chans.
Citera
2022-05-19, 10:58
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:

"I found them o be these beautiful, wildly intelligent little weirdos in the best way. You know? They were ... I was falling in love with them

"although her full statement was seemingly meant to be taken as positive."

Verkar vara i gott syfte hon sa det. Det om att barnen har använt droger känner jag inte till.

Johnny Depp verkar å andra sidan tycka att hon inte alls hade någon bra kontakt med hans barn. JDs dotter vägrade till exempel att komma på brölloppet.

Vore verkligen intressant om barnen fick säga sitt.

Edit:
Råkade citera mig själv där. Det var menat att citera dig LeCastle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in