Citat:
Misstänker att opinionen kommer att vända till Ambers fördel nu. Både Johnny och hans team beter sig grisigt.
Och den där kvinnliga advokaten som korsförhörde henne mha påståenden, avbrytanden, ja-nej-frågor i stil med "har du slutat slå din fru?" SVARA!! Det kommer inte att jobba till Johhnys fördel.
Och den där kvinnliga advokaten som korsförhörde henne mha påståenden, avbrytanden, ja-nej-frågor i stil med "har du slutat slå din fru?" SVARA!! Det kommer inte att jobba till Johhnys fördel.
Bedrövligt. Du förolämpar dig själv. Men jag misstänker att du inte har följt rättegången.
Citat:
Jag tror hon bedömde Depp som svag, ofarlig, känslig, vilket gav henne mod att som en ångvält rulla rakt över och krossa honom.
Elon verkar inte alls vara sådan slags man. Han är företagsledare och sådana låter inte andra dominera, dessutom känd för att vilja bestämma (därför ville han köpa Twitter så han kunde bestämma). Jag läste att det tog slut med modern till hans 4 första barn pga hans ultimatum till henne, där hon fick 24 h på sig att fatta ett beslut annars var det slut mellan dom, vilket antyder att han är ganska hård och tuff även i relationer.
Elon verkar inte alls vara sådan slags man. Han är företagsledare och sådana låter inte andra dominera, dessutom känd för att vilja bestämma (därför ville han köpa Twitter så han kunde bestämma). Jag läste att det tog slut med modern till hans 4 första barn pga hans ultimatum till henne, där hon fick 24 h på sig att fatta ett beslut annars var det slut mellan dom, vilket antyder att han är ganska hård och tuff även i relationer.
Utan tvekan. Vi delar samma tankebanor.
Elon Musk är av hårdare kaliber. När han känner sig hotad så svarar han med eld, fast på ett diplomatiskt sätt. He doesn’t take no for an answer.
Det jag tänker på är att Amber är kapabel till allt. Hon kan mycket väl ha manipulerat och spelat in honom. Som hon sedan kan förvränga. Men jag tror inte hon skulle göra nånting eftersom det inte gick som hon hade tänkt sig med Johnny Depp. Hon kommer ha fullt upp med större bekymmer när det här är över.
Citat:
Jag har svårt att tro att juryn är så pass inkompetent att de tror att Amber med vänner är trovärdiga.
Johnny har trovärdigt berättat om skam och skuld, har Amber erkänt någonting, egentligen, på rak fråga?
Det obehagligaste är att Johnny har två barn, som han vill hålla utanför.
Det är för deras upprättelse som han gör detta.
Amber har också ett barn.
Inte biologiskt, utan via surrogatmamma.
Antar att hon inte vill förstöra figuren eller vill sluta droga..
Undrar vad hon har för deal med surrogatmamman?
Hon är obehagligt olämplig att vistas i närheten av barn. Hennes sociala nätverk har inte någonting att tillföra gällande trygghet.
Syrran hade en treåring och en tvåmånaders...🙄😬
Johnny har trovärdigt berättat om skam och skuld, har Amber erkänt någonting, egentligen, på rak fråga?
Det obehagligaste är att Johnny har två barn, som han vill hålla utanför.
Det är för deras upprättelse som han gör detta.
Amber har också ett barn.
Inte biologiskt, utan via surrogatmamma.
Antar att hon inte vill förstöra figuren eller vill sluta droga..
Undrar vad hon har för deal med surrogatmamman?
Hon är obehagligt olämplig att vistas i närheten av barn. Hennes sociala nätverk har inte någonting att tillföra gällande trygghet.
Syrran hade en treåring och en tvåmånaders...🙄😬
Sant. Still America though! 😏
Det är ett skämt att universum tillät en sådan dåre till nervvrak få ett eget barn. Barnet kommer växa upp med psykiska besvär då denne inte kommer få sina livsviktiga behov tillgodosedda.
Amber har inte sagt goda saker om hans barn. Hon vill sabotera allt som har med Johnny att göra.
Vart ska Amber ta vägen efter rättegången? Nu är hon igenkänd med uttalade personlighetsstörningar. Någon som ohämmat ljuger och vägrar ta eget ansvar för sina handlingar. Hon kan inte fela. Det ingår i störningen. Hollywood kommer inte vilja ha nåt med henne att göra.
Citat:
Visst fan är det fullt möjligt att det inte går vägen för att det finns fler människor som har samma intellekt som dig. 🫠
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-19 kl. 10:01.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-19 kl. 10:01.