2022-05-19, 10:59
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
OT: AH var riktigt snygg idag.
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det är såhär killar trillar dit med BDP-häxor. Jag kommer på mig själv med att ofrivilligt tänka "hon är galen, men jag skulle fan sätta på henne ändå"

Jag fick intrycket att det var Ambers mål igår – att se så sexig ut som möjligt så att den manliga delen av tittarna skulle börja tänka med kuken och glömma det dumma hon gjort. Flera gånger tittade hon rakt in i kameran och jag inser nu att det ingick i gårdagens taktik. Hon har en enorm tro sin egen förmåga att styra omgivningen dit hon vill.
Citera
2022-05-19, 11:00
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Och i början av rättegången var hon som en filmcitatsmaskin med lånade repliker från överallt som hon låtsades var egna ord om sina upplevelser.

Just den biten var ju lite överdriven. Det var ett antal påstått snodda repliker där som bara var påhitt. T ex Mr Ripley-monologen har hon aldrig yttrat, även om hon hade samma andemening i sitt vittnesmål.
Citera
2022-05-19, 11:01
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Just den biten var ju lite överdriven. Det var ett antal påstått snodda repliker där som bara var påhitt. T ex Mr Ripley-monologen har hon aldrig yttrat, även om hon hade samma andemening i sitt vittnesmål.

OK jag kan ha missuppfattat saker kring det.
Citera
2022-05-19, 11:02
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag fick intrycket att det var Ambers mål igår – att se så sexig ut som möjligt så att den manliga delen av tittarna skulle börja tänka med kuken och glömma det dumma hon gjort. Flera gånger tittade hon rakt in i kameran och jag inser nu att det ingick i gårdagens taktik. Hon har en enorm tro sin egen förmåga att styra omgivningen dit hon vill.

Säkerligen. BPD-häxor gör aldrig nånting utan baktanke. Alltid påkopplade, alltid beräknande.
Citera
2022-05-19, 11:19
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
"I found them o be these beautiful, wildly intelligent little weirdos in the best way. You know? They were ... I was falling in love with them

"although her full statement was seemingly meant to be taken as positive."

Verkar vara i gott syfte hon sa det. Det om att barnen har använt droger känner jag inte till.

Johnny Depp verkar å andra sidan tycka att hon inte alls hade någon bra kontakt med hans barn. JDs dotter vägrade till exempel att komma på brölloppet.

Vore verkligen intressant om barnen fick säga sitt.

Edit:
Råkade citera mig själv där. Det var menat att citera dig LeCastle.

Det var Hur hon sade det.

Det var hans dotter som varnade Johnny Depp om Amber. Great judge of character!
https://youtu.be/ASgpDXR1nZs
Citera
2022-05-19, 11:24
Medlem
Gerrard89s avatar
Älskar hur media skrivit att ryktet om en romans mellan Amber Heard och diverse personer är irrelevant och att man inte ska rota i folks privatliv så, för att i andra stunden skriva om ”romansrykten” mellan Depp och hans advokat till bilder på när Depp och advokaten kramas.
Citera
2022-05-19, 11:45
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Så det har visat sig att Heards vittnen backat upp mycket av det hon sagt, och på ett betydligt bättre sätt än hon själv gjorde. Gubben är 100 % skyldig, han sitter där och ler självbelåtet och hade fräckheten att stämma henne för förtal så att han själv ska se lite bättre ut då det kommer ut skit om henne med. Man kan därmed ta vissa saker Depps vittnen sagt (anställda och allt vad de är) med en nypa salt.

En sann indikation på objektivitet. Höra ett vittnesmål från en vän till BPD-häxa och konstaterar att JD är "100 % skyldig".

Du är ett skämt. Kallar dig objektiv, men skriver massa trams du aldrig kan backa upp.
Citera
2022-05-19, 11:56
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
En sann indikation på objektivitet. Höra ett vittnesmål från en vän till BPD-häxa och konstaterar att JD är "100 % skyldig".

Du är ett skämt. Kallar dig objektiv, men skriver massa trams du aldrig kan backa upp.

Ja Flashbacks troll har sällan varit så patetiska som i den här tråden. De har det väldigt jobbigt och ibland tar de ju pauser härifrån för att de inte vad vad de ska ta sig till. Sedan är det som att de glömmer hur pinsamma de var och så kryper de fram igen.
Citera
2022-05-19, 12:02
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Citat:
Ja Flashbacks troll har sällan varit så patetiska som i den här tråden. De har det väldigt jobbigt och ibland tar de ju pauser härifrån för att de inte vad vad de ska ta sig till. Sedan är det som att de glömmer hur pinsamma de var och så kryper de fram igen.

Jag vill bjuda er på glass.🍦
—————————
Visste inte att man kunde slå folk snyggare.
https://www.instagram.com/p/Cduu1P8s...d=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-05-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag har svårt att tro att juryn är så pass inkompetent att de tror att Amber med vänner är trovärdiga.

Johnny har trovärdigt berättat om skam och skuld, har Amber erkänt någonting, egentligen, på rak fråga?

Det obehagligaste är att Johnny har två barn, som han vill hålla utanför.
Det är för deras upprättelse som han gör detta.

Amber har också ett barn.
Inte biologiskt, utan via surrogatmamma.
Antar att hon inte vill förstöra figuren eller vill sluta droga..

Undrar vad hon har för deal med surrogatmamman?
Hon är obehagligt olämplig att vistas i närheten av barn. Hennes sociala nätverk har inte någonting att tillföra gällande trygghet.
Syrran hade en treåring och en tvåmånaders...🙄😬

Vet man det alltså, att flickan inte är hennes biologiska dotter?
Citera
2022-05-19, 12:23
Medlem
LeCastles avatar
Amber tog knark i rättegången? https://www.instagram.com/tv/CduBy7D...d=YmMyMTA2M2Y=
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-19 kl. 12:26.
Citera
2022-05-19, 12:28
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Amber tog knark i rättegången? https://www.instagram.com/tv/CduBy7D...d=YmMyMTA2M2Y=

Det ser konstigt ut men visst har väl folk försökt tona ned det? – typ att det är ett step too far att hävda snortande? Jag vet själv inte vad jag ska tro om det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in