Citat:
Ursprungligen postat av
LeCastle
Det var olidligt. Fick pausa och sen bläddrade jag igenom.
De var oh high-so high.
Det märktes på både kroppsspråk och tal. Oerhört seg respons, nada ögonkontakt och helt osammanhängande.
Johnnys team är däremot långt ifrån klara. De har några äss i rockärmen som en hårdare kontring till Ambers vittnen. Han har även barn men jag tror inte han kommer blanda in dem. Johnny kan mycket väl spela ett fulare spel. Nånting jag iaf hoppas på är att han får det sista ordet.
Jag tror inte de är vänner.
Drogtest borde vara a och o.
Nånting som fortfarande gör mig fundersam är hur man kan ha förståndet att ljuga inför hela världen om en sån känd och omtyckt stjärna. Det lät vid många tillfällen som att det var Ambers egna ord tyckte jag.
Alla såg att de var drogpåverkade! Men gjorde juryn det?
Ändring: Båda parterna gjorde nog ett avtal om att Ambers sida fick framföra vittnena i x antal minuter. Det kommer bli en trovärdigare show när det är Johnnys tur!
Jag har svårt att tro att juryn är så pass inkompetent att de tror att Amber med vänner är trovärdiga.
Johnny har trovärdigt berättat om skam och skuld, har Amber erkänt någonting, egentligen, på rak fråga?
Det obehagligaste är att Johnny har två barn, som han vill hålla utanför.
Det är för deras upprättelse som han gör detta.
Amber har också ett barn.
Inte biologiskt, utan via surrogatmamma.
Antar att hon inte vill förstöra figuren eller vill sluta droga..
Undrar vad hon har för deal med surrogatmamman?
Hon är obehagligt olämplig att vistas i närheten av barn. Hennes sociala nätverk har inte någonting att tillföra gällande trygghet.
Syrran hade en treåring och en tvåmånaders...🙄😬