2022-05-19, 09:02
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det var olidligt trögt att bevittna gårdagens vittnesmål.
Det är otroligt att få bevittna denna rättegång som är one of a kind..

Johnny med sitt team, som har kul, äter godis, dricker kaffe, mm
Johnny passar på att skissa, vad Amber gör, eller gjorde, vet ingen... hon verkar ha slutat anteckna nu..

Trodde det var viktigt att vittnena var nyktra, vilket jag betvivlar.

Kroppsspråk säger mer än man tror.
Ambers vittnen är otroligt avslöjade, jisses.

Hur var det med Rocky? Är de inte vänner längre? Hon som nu hävdar att hon tagit massor av bilder osv?
Visst var det hon som "grät" och bekräftade att hon såg den svullna näsan, två blåtiror och skador?

Jag önskar att det skulle krävas vittnesmål på plats, efter genomfört drogtest.

Edit
Kul att få bevittna Ambers kompisgäng...
WT deluxe...
Den där IOr? Kvinnomannen, vad är ens det riktiga namnet?
Jag är upprörd över att dessa vittnesmål tillåts fortsätta.
Det är ju tillrättalagt trams. Inövade repliker. De har fått manus, använder samma ord, för att kunna ge en samstämmighet, trovärdiga vittnesmål...🥳

Det var olidligt. Fick pausa och sen bläddrade jag igenom.
De var oh high-so high.
Det märktes på både kroppsspråk och tal. Oerhört seg respons, nada ögonkontakt och helt osammanhängande.

Johnnys team är däremot långt ifrån klara. De har några äss i rockärmen som en hårdare kontring till Ambers vittnen. Han har även barn men jag tror inte han kommer blanda in dem. Johnny kan mycket väl spela ett fulare spel. Nånting jag iaf hoppas på är att han får det sista ordet.

Jag tror inte de är vänner.
Drogtest borde vara a och o.

Nånting som fortfarande gör mig fundersam är hur man kan ha förståndet att ljuga inför hela världen om en sån känd och omtyckt stjärna. Det lät vid många tillfällen som att det var Ambers egna ord tyckte jag.

Alla såg att de var drogpåverkade! Men gjorde juryn det?

Ändring: Båda parterna gjorde nog ett avtal om att Ambers sida fick framföra vittnena i x antal minuter. Det kommer bli en trovärdigare show när det är Johnnys tur!
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-19 kl. 09:05.
Citera
2022-05-19, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Intressant hur nöjd Amber ser ut, när hon tycker att hon fått in en fullträff genom sina vittnesmål...

Hon ser ut som en 5-åring som lyckats lura någon vuxen. Mentalt verkar hon vara på den nivån.
Citera
2022-05-19, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle

God bless America my ass. Vilket skämt!

Det är förvånande vilket efterblivet land USA är.

Alla vanliga män där borta hade förmodligen inte haft skuggan av en chans att driva ett sådant här mål mot en kvinna som talat skit om honom. Och fått honom att förlora jobb och inkomst.

Och frågan är om ens Depp lyckas, för det kanske räcker att man fötts som kvinna för att få total trovärdighet i allt man påstår i USA......
Citera
2022-05-19, 09:13
Medlem
Fiffiniffis avatar
Tittade på Whitneys vittnesmål nu. Hon påstår sig vid trappincidenten ha sett JD greppa tag i Ambers hår och dela ut upprepade slag mot hennes ansikte. Hon framstår i sin framtoning som någorlunda uppriktig i sin historia måste jag säga. Nu tror jag ju inte på henne trots detta av bl.a. följande anledningar.

- En vän till Whitney skrev ett långt brev till henne där hon ber henne att inte ljuga för Ambers skull. I brevet skriver hon bl.a. att Whitney tidigare sagt till henne att Whitney i själva verket stoppade Amber från att ge sig på JD vid denna incident

- På frågan om från team Depp om hon förblev vän med JD efter trappincidenten svarar hon "Yes, of course". Som man gör.

- Hon försökte under hela deras förhållande få dem att sonas och förbli tillsammans (snyltgäst, much?)

- Hon har inte bevittnat något annat våld från JD, men säger sig ha sett skador på Amber under typ hela förhållandet som hon nu i efterhand förstått ska ha berott på JD

Slutsatsen jag drar är att BPD-Amber har manipulerat och gaslightat sin snyltgäst-syster till att tro på att Amber har utsatts för misshandel under lång tid. Eftersom hon tror på sin syster så har hon intalat sig själv att det är ok att ljuga om trappincidenten för Ambers skull, "eftersom Amber ändå har utsatts så många gånger, så även om det här inte är sant så är det moraliskt riktigt eftersom hon har utsatts så många gånger när jag inte var närvarande". Jag tror alltså att hon tror att hon talar sanning "from a certain point of view", som Obi-Wan skulle sagt.
Citera
2022-05-19, 09:15
Medlem
Misstänker att opinionen kommer att vända till Ambers fördel nu. Både Johnny och hans team beter sig grisigt.

Och den där kvinnliga advokaten som korsförhörde henne mha påståenden, avbrytanden, ja-nej-frågor i stil med "har du slutat slå din fru?" SVARA!! Det kommer inte att jobba till Johhnys fördel.
Citera
2022-05-19, 09:15
Medlem
Citat:
Hade varit intressant om Heard skulle stämma Elon Musk för att ha misshandlat henne. Tror du att scenariot är möjligt? Hon är trots allt en fullblodsnarcissist som saknar skam och saknar förmågan att ta eget ansvar.

Jag tror hon bedömde Depp som svag, ofarlig, känslig, vilket gav henne mod att som en ångvält rulla rakt över och krossa honom.

Elon verkar inte alls vara sådan slags man. Han är företagsledare och sådana låter inte andra dominera, dessutom känd för att vilja bestämma (därför ville han köpa Twitter så han kunde bestämma). Jag läste att det tog slut med modern till hans 4 första barn pga hans ultimatum till henne, där hon fick 24 h på sig att fatta ett beslut annars var det slut mellan dom, vilket antyder att han är ganska hård och tuff även i relationer.
Citera
2022-05-19, 09:18
Medlem
Fiffiniffis avatar
För övrigt otroligt fascinerande med alla snyltgäster som skamlöst levt på Johnny Depp, gäller både hans och hennes vänner.

Har man ingen jävla stolthet som vuxen människa? Att klara sig själv? Glida runt i en lyxvåning och ta droger utan att behöva lyfta ett finger....

Och att en del av dem sen har mage att hugga honom i ryggen för BPD-Ambers skull när the gravy-train till slut har stannat är vidrigt. Fuck Hollywood säger jag bara.
Citera
2022-05-19, 09:20
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Misstänker att opinionen kommer att vända till Ambers fördel nu. Både Johnny och hans team beter sig grisigt.

Och den där kvinnliga advokaten som korsförhörde henne mha påståenden, avbrytanden, ja-nej-frågor i stil med "har du slutat slå din fru?" SVARA!! Det kommer inte att jobba till Johhnys fördel.

Specifics, please.
Citera
2022-05-19, 09:21
Citat:
Det var olidligt. Fick pausa och sen bläddrade jag igenom.
De var oh high-so high.
Det märktes på både kroppsspråk och tal. Oerhört seg respons, nada ögonkontakt och helt osammanhängande.

Johnnys team är däremot långt ifrån klara. De har några äss i rockärmen som en hårdare kontring till Ambers vittnen. Han har även barn men jag tror inte han kommer blanda in dem. Johnny kan mycket väl spela ett fulare spel. Nånting jag iaf hoppas på är att han får det sista ordet.

Jag tror inte de är vänner.
Drogtest borde vara a och o.

Nånting som fortfarande gör mig fundersam är hur man kan ha förståndet att ljuga inför hela världen om en sån känd och omtyckt stjärna. Det lät vid många tillfällen som att det var Ambers egna ord tyckte jag.

Alla såg att de var drogpåverkade! Men gjorde juryn det?

Ändring: Båda parterna gjorde nog ett avtal om att Ambers sida fick framföra vittnena i x antal minuter. Det kommer bli en trovärdigare show när det är Johnnys tur!
Jag har svårt att tro att juryn är så pass inkompetent att de tror att Amber med vänner är trovärdiga.

Johnny har trovärdigt berättat om skam och skuld, har Amber erkänt någonting, egentligen, på rak fråga?

Det obehagligaste är att Johnny har två barn, som han vill hålla utanför.
Det är för deras upprättelse som han gör detta.

Amber har också ett barn.
Inte biologiskt, utan via surrogatmamma.
Antar att hon inte vill förstöra figuren eller vill sluta droga..

Undrar vad hon har för deal med surrogatmamman?
Hon är obehagligt olämplig att vistas i närheten av barn. Hennes sociala nätverk har inte någonting att tillföra gällande trygghet.
Syrran hade en treåring och en tvåmånaders...🙄😬
Citera
2022-05-19, 09:25
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Hon ser ut som en 5-åring som lyckats lura någon vuxen. Mentalt verkar hon vara på den nivån.
Faktum är att hon ser och såg ut som en liten flicka, när de träffades. Vilket fick mig att fundera över om Depp var ett gubbslem, men han blev förförd och bortkollrad. Amber var endast ute efter fame and fortune, helt uppenbart.
Så naken och utblottad Johnny nu känner sig, lika smart känner Amber sig.

Jag lider med familjen Depp.

Amber😵🤯🙈🙉🙊👋💣
Citera
2022-05-19, 09:28
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
För övrigt otroligt fascinerande med alla snyltgäster som skamlöst levt på Johnny Depp, gäller både hans och hennes vänner.

Har man ingen jävla stolthet som vuxen människa? Att klara sig själv? Glida runt i en lyxvåning och ta droger utan att behöva lyfta ett finger....

Och att en del av dem sen har mage att hugga honom i ryggen för BPD-Ambers skull när the gravy-train till slut har stannat är vidrigt. Fuck Hollywood säger jag bara.

Nog torde samtliga som befinner sig i domstolen vara normalfungerande och få samma reaktioner som vi fick. Eller är det andra normer och regler som gör anspråk i den fördömda kontinenten?

Människor med personlighetsstörningar är experter på att vilseleda och manipulera människor. De kan få folk att genuint explodera när de säger att någon hade betett sig mindre bra mot dem. Utan att ifrågasätta eller kolla upp det med den andra parten. Det blir per automatik som en sanning. Ambers vittnen kommer plågas av deras bidragande till rättegången i efterhand kan man hoppas. Om de nu själva inte är av samma skrot och korn, vilket egentligen är sannolikt. Totalt skamlösa. Pinsamt.
Citera
2022-05-19, 09:56
Medlem
Att AH är usel skådespelare och tror att hon måste prestera denna mimik för att bli trodd betyder iofs inte att hon ljuger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in