Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikLarsson99
Äre ingen som är på Ambers sida i den här historien? Såg en del youtubeklipp och varenda kommentar är övertygad om att Amber är en lögnhals och Depp är en ängel som inte skulle göra en fluga förnär. Men sen hör jag att han våldtog henne med en flaska så att hon blödde så nu vet jag inte vad jag ska tro. När är det hela över egentligen?
Det är den historien som hennes egen tidigare assistent, anklagar henne för att ha stulit.
En extremt våldsam attack, som hon inte dokumenterade, eller sökte någon vård för...
Trots att hon uppenbarligen, under hela relationen, dokumenterat varje blåmärke hon fått, och tupplur som Johnny tagit(ev. däckat).
Assistenten säger att det var hon som blev våldtagen med en flaska, när hon var i Brasilien. Ambers egen personliga assistent, anklagar henne alltså för stöld av våldtäktshistoria. Det säger allt.
Heard ljuger upprepat, tills hon backas in i ett hörn, och otvetydiga motbevis tvingar henne att ändra historia(till sanning, eller ny lögn).
Det var det som hände igår, Camille Vasquez, lyckades till sist, efter 6 år av lögner och mened, få henne att erkänna att hon aldrig donerade de 7 miljoner dollar till välgörenhet, som hon publikt och i rättegångar hävdat att hon gjort.....
---------------------
Dock så tycker jag det är sorgligt att hennes egna Advokater inte verkar vara uppgiften mogen att försvara henne. Det är orättvist... Elaine verkar inte veta hur hon ska formulera frågor utan att de bryter mot -hearsay, -ledande reglerna. Igår framstod Elaine som inkompetent.
Vilket är överraskande, då hon ska vara i topp 1% av advokaterna i delstaten. Men kanske inte med denna typen av mål.