2022-05-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Hahahaha! Så du är bara en vidrig simp egentligen? Sitter du och runkar till hennes nakenscener i filmer i detta nu eller? För då det kommer till verklighetsanalys så ligger du väldigt minus. Men tur att ni galna människor outar er så enkelt via denna rättegång, ni är otroligt få!
Finns inte en normalt funtad människa som håller på Amber!

Simp o simp..

Det där är den svenska eller invandrade motsvarigheten till Amber Turd. Egentligen bottnar det i att personen är avundsjuk på Depp, då Depp är både framgångsrik, lyckad och blir omtyckt utav alla brudarna.
Denna försöker då 1 up han.. Igenom att bete sig som en pajas och snacka skit om han inför allt o alla. Ett drag som dom flesta brudar ofta ser igenom. Om han inte hittar någon brud som råkar vara riktigt jävla tappad.

Dessa två kommer nu försöka få det att se ut som att dom bara råkar hålla med varandra om precis allt. Fast det gör dom inte alls.

Vänta du o se när hon kommer svara. Så förstår du sen att det är "stageat".

Edit: vilket det redan faktiskt ser ut som att hon har!

*öppnar popcorna*

Själv tycker jag ärligt talat lite synd om Cymbaltass som bara sitter där o låtsas att hon tycker om han.

*häller lite popcorn i käften och öppnar min dricka*
Senast redigerad av momsloveme 2022-05-26 kl. 23:09.
Citera
2022-05-26, 23:07
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Amber Heard started a war against Johnny Depp and now she is crying out that she is "only a human being and does not deserve this". She thought she could crush Johnny Depp.

She also told in court today that people want to kill her. Poor baby. 🥱

Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag brukar vara försiktig med att döma ut någons känslor och reaktioner, men när jag såg Amber i vittnesbåset så fick jag en känsla av det inte är äkta. När hon svarade på frågor framstod det som om hon grät och var upprörd, men sen när Camille Vasquez gjorde objections så blev Ambers ansikte helt neutralt. Alla känslor var som bortblåsta. Det skedde gång på gång, som man tryckte på en on och off-knapp. Är man uppriktigt ledsen och gråter så kan man bara inte stänga av på kommando. Givetvis kan man lugna ner sig, men det ska väl ändå förekomma tecken på att man är ledsen. Sen tänker jag inte ge mig och diskutera diagnoser. Det är mer min observation.

THIS!

Citat:
Ursprungligen postat av DiplomaticRealm
De med enbart borderline har empati, en del har mkt mer empati, andra har mindre. Det är individuellt. Nej, tar inte parti för Amber. Har inte tagit parti för någon i detta. Men lutar ju åt just nu, att Depp verkar ha mer som tyder på bevis till sin fördel. Men vet tyvärr inte. Nej har inte svårt att hantera sanningen. God Natt

Nearly 40% of those with borderline personality disorder also have narcissistic personality disorder.

Det är en skyhög siffra. Visste du om det?
Så att man enbart har borderline överlags verkar inte vara särskilt vanligt.

https://www.psychologytoday.com/us/b...ic-personality

Amber uppfyller kriterier från alla diagnoser i B-klassen. Kvinnan har allt i ett paket.
Citera
2022-05-26, 23:08
Medlem
MakeIslamillegals avatar
"Amazing how much can happen in less than a minute. She doesn't realize how arrogant and cocky she is with her, "I could have leaked things so much better and effective way." And then on top it, suddenly gets a clap back of, "I thought you didn't know how to leak things?" from Camille only to reply with "I don't." So, which one is it? She needs to decide which role she's auditioning for already. You can't play a villain and a victim at the same time." - Comment på youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=F_JRsthka_8

Hur ofta får man motsäga sig själv i ett vittnesmål innan man fälls för mened?
Citera
2022-05-26, 23:10
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Men så bra att du ser det så..
jag tycker Ambers team är bra allihopa.
De uppträder lugnt o är väl förberedda
tycker de är smarta i sina upplägg faktiskt. De uppträder som de flesta Europeer gör i våra rättsalar.
Vad gäller Depps team så har han hittat personer som på många vis liknar honom själv.
Flera av dem verkar ha sydamerikanska a rötter, och hon som som är mest aggressiv verkar få många fina kommentarer i kommentarsfälten
dessvärre lyser hennes osäkerhet igenom, också detta påminner om
Depp själv. osäkra mänskor försöker ta kontroll, hon vill framstå som skarp.
Depp blev rejält manglad igår, och hans planerade kastrering av Elon Musk var grotesk info.
Elon M kanske väljer att vittna via länk..
Depps uttalanden om hur han ville behandla sin flick-kvinna var förfärligt att höra
just då visades Ambers ansikte och man såg
sorgen och vämjelsen i hennes ansikte.
Hans sms-innehåll om hur han sexuellt vill behandla "sin kvinna" är sadistens tankar..
Amber har säkert fått utstå mycket mer än vad som framkommit hitills.
Hans fd fru har säkert också varit nertryckt o behandlats illa.
Men av hänsyn till att skydda relationen till sina barns far så valde hon skilsmässa o tystnad...
Igår när Depp fick läsa sina egna skrivna meddelandem så verkade han uppriktigt överraskad
kanske är det under berusning alla hans sjuka sidor blommor ut,
han sade också han kände mycket kärlek men också mycket ilska o vrede och i ilskan fanns ingen spärr..
Split personlighet ? och kanske är hans hat till kvinnor mycket stort även när han är nykter.
Han spelar roller privat och även i rätts-salen. Men igår under förhöret så tappade han den där tillgjordheten, masken han bär krackelerade.
När han sedan förhörts och återvänt till sin plats så såg man tydligt hur hans advokater klappade honom lite extra.
Hans huvudansvarige advokat har börjat bära flera klumpiga ringar på sina fingrar och liknar Depp på många sätt, de skrattar o gör miner åt den som vittnar, båda beter sg som två ohyfsade barn.
De har kemi de där två.
Huvudansvarige advokaten har för varje dag fått en allt rödare ansiktsfärg.. vad detta nu kan bero på.. hög alholkonsumtion eller högt blodtryck, eller somnat i ökensolen..

Marilyn Manson och Johnny Depp verkar gilla att pussas och kramas lite för intimt än vad som brukligt är mellan två manliga vänner. De båda figurerar i rättegångar och lär behöva stimulans i dessa motgångens tider.
Men skolskjutningen av alla dessa lågstadiebarn är just nu en hetare nyheter än
rättegången mellan stackars vackra Amber o odjuret Johnny.
H

Varför ljuger du och förvränger allt?
Man kan inte vara så sjuk och korkad.
Citera
2022-05-26, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Simp o simp..

Det där är den svenska eller invandrade motsvarigheten till Amber Turd. Egentligen bottnar det i att personen är avundsjuk på Depp, då Depp är både framgångsrik, lyckad och blir omtyckt utav alla brudarna.
Denna försöker då 1 up han.. Igenom att bete sig som en pajas och snacka skit om han inför allt o alla. Ett drag som dom flesta brudar ofta ser igenom. Om han inte hittar någon brud som råkar vara riktigt jävla tappad.

Dessa två kommer nu försöka få det att se ut som att dom bara råkar hålla med varandra om precis allt. Fast det gör dom inte alls.

Vänta du o se när hon kommer svara. Så förstår du sen att det är "stageat".

Edit: vilket det redan faktiskt ser ut som att hon har!

*öppnar popcorna*

Själv tycker jag ärligt talat lite synd om Cymbaltass som bara sitter där o låtsas att hon tycker om han.
Haha True, de sitter och ryggdunkar varandra i sin psykos. Ska sluta bli baitad av dessa två idioter!
Citera
2022-05-26, 23:12
Medlem
Citat:
Haha True, de sitter och ryggdunkar varandra i sin psykos. Ska sluta bli baitad av dessa två idioter!

Ja fan samma. Det ger dom bara mer energi, då det är deras enda sätt o andas! <3
Citera
2022-05-26, 23:12
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag brukar vara försiktig med att döma ut någons känslor och reaktioner, men när jag såg Amber i vittnesbåset så fick jag en känsla av det inte är äkta. När hon svarade på frågor framstod det som om hon grät och var upprörd, men sen när Camille Vasquez gjorde objections så blev Ambers ansikte helt neutralt. Alla känslor var som bortblåsta. Det skedde gång på gång, som man tryckte på en on och off-knapp. Är man uppriktigt ledsen och gråter så kan man bara inte stänga av på kommando. Givetvis kan man lugna ner sig, men det ska väl ändå förekomma tecken på att man är ledsen. Sen tänker jag inte ge mig och diskutera diagnoser. Det är mer min observation.

Hon ber om sympati från juryn. Det är hennes sista kort hon spelar. Hon är helt förlorad och förstört hela hennes karriär. För vad? Rida på "woke" vågen? Hon är psyksjuk.
Citera
2022-05-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Man ser hur Depps team desperat greppar efter halmstrån.. Kan de bestämma sig för om hon hade photoshoppat sina bilder eller målat på sina blåmärken. Man visste heller inte att en person som haft det tungt och tagit ut en restraining order inte får vara glad vid ett tillfälle, dagen efter, samt bära smink. Men nu vet man. Halmstrån som sagt efter att AH team igår visade upp Depps meddelanden däribland där han skrev att han har mycket ilska inom sig och om han vill slå någon så gör han det utan att ta hänsyn till konsekvenserna.

Deppige Depp hävdade väl igår att någon bild av honom måste ha varit photoshoppad och likaså hans sms, ja han har väl kunskap kring att fejka saker kan jag tänka mig... Han blev grillad rätt bra igår, min favvoadvokat är just han som korsförhörde JD.

https://twitter.com/JustAGi36183199/...31501083627525

https://twitter.com/PeaBeeep/status/1529756342289842176

Bilderna är seriöst som skönheten och odjuret sida vid sida. https://twitter.com/fiImpinks/status...03989273477121

https://twitter.com/MelodyPuppyDog/s...86394305290240
https://twitter.com/legallyaisha/sta...67256888381440

Känns som du trollar... Hursom.

Det är BÅDA.
AH har använt "blåmärkes" kit (Och annan makeup) som används i till exempel teater for att SKAPA märken, sedan även förstärkt hur de ser ut i foton via att till exempel höja mättnad.
På exakt samma fucking bild no less - DATA doesn't lie.

Detta är bara ett exempel på allt AH ljugit om, noterade du idag att hon också använt samma bild på spillt vin på trägolv för två olika "incidenter" ?

Bilden du länkade på JD (https://twitter.com/PR0MS0NG/status/1527703989273477121) är förövrigt photoshoppad.
Citera
2022-05-26, 23:19
Medlem
MakeIslamillegals avatar
De som tror på Amber Heard är enkom fjärde vågens feminister och vänsterextrema. Alltså samma människor som likt Amber ljuger om våldtäkt och mäns våld i nära relation.
Citera
2022-05-26, 23:20
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Hon ber om sympati från juryn. Det är hennes sista kort hon spelar. Hon är helt förlorad och förstört hela hennes karriär. För vad? Rida på "woke" vågen? Hon är psyksjuk.

Hon tittar bara på juryn när hon svarar.
Säger nån objection så pausas hennes ansiktsuttryck som en robot. Det är lika irriterande varenda gång.

Hon fick $7M för skilsmässan. Kunde ha gått vidare och levt ett hyfsat normalt liv. Trots hennes handlingar så lät JD vara henne ifred. Men det räckte inte för henne och nu förlorar hon allt. Pengar kan inte ens täcka upp skadan. Då är man den största idioten på planeten.
Citera
2022-05-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Men så bra att du ser det så..
jag tycker Ambers team är bra allihopa.
De uppträder lugnt o är väl förberedda
tycker de är smarta i sina upplägg faktiskt. De uppträder som de flesta Europeer gör i våra rättsalar.
Vad gäller Depps team så har han hittat personer som på många vis liknar honom själv.
Flera av dem verkar ha sydamerikanska a rötter, och hon som som är mest aggressiv verkar få många fina kommentarer i kommentarsfälten
dessvärre lyser hennes osäkerhet igenom, också detta påminner om
Depp själv. osäkra mänskor försöker ta kontroll, hon vill framstå som skarp.
Depp blev rejält manglad igår, och hans planerade kastrering av Elon Musk var grotesk info.
Elon M kanske väljer att vittna via länk..
Depps uttalanden om hur han ville behandla sin flick-kvinna var förfärligt att höra
just då visades Ambers ansikte och man såg
sorgen och vämjelsen i hennes ansikte.
Hans sms-innehåll om hur han sexuellt vill behandla "sin kvinna" är sadistens tankar..
Amber har säkert fått utstå mycket mer än vad som framkommit hitills.

H
Något man lade märke till igår var att han höll på att explodera inombords när Heards advokat korsförhörde ett vittne angående bilderna. Shit där såg man hans läskiga sida. Hade de inte varit i en rättssal så... En väldigt obehaglig person som man helst inte vill se något utav men nu är det som det är och han filmas också.

Edit: är imorn sista dagen? Får kolla upp det... Sedan slipper hon åtminstone den här rättegången & vi slipper se gubben. Win/win.

Edit 2: kollar på hennes slutplädering och den är spot on. Mycket bra av henne.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-26 kl. 23:41.
Citera
2022-05-26, 23:21
Medlem
Citat:
Hahahaha! Så du är bara en vidrig simp egentligen? Sitter du och runkar till hennes nakenscener i filmer i detta nu eller? För då det kommer till verklighetsanalys så ligger du väldigt minus. Men tur att ni galna människor outar er så enkelt via denna rättegång, ni är otroligt få!
Finns inte en normalt funtad människa som håller på Amber!
du
bom igen.
Har aldrig sett en film med Amber, följer rättegången och studerar hennes ansikte, så nä jag behöver inga nakenscener av henne. Hon har ett mycket vackert fräscht ansikte, Texas-tjej utseende.
Naturlig. Och god klädsmak.Nästan inget smink,fina frisyrer ja jag gillar den typen av utseenden fräscha fina flickor.
Är inte intresserad av den sysselsättningen du föreslår-men
Genom sig själv känner man andra.

du får sluta att tro att alla är som dig. Alla är vi olika.
Alla på mitt jobb gillar Amber och förstår också problematiken inom misshandelsoffren och hur de reagerar o hanterar kränkningar och övergrepp.
Amber är ett bra fall- exempel på misshandel våldtäkt, och utsatthet.
En äldre A-kändis som förför en relativt oskyldig jänta- händer ju ofta men inte alltid
allmänheten får inblick i sådana tragiska relationer.
tokigt blev det.
säger bara
justice för Amber.
Senast redigerad av moshes 2022-05-26 kl. 23:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in