2022-05-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
”Visst var det en härlig natt Johnny? Ja jag förstår att det var sista gången. Nu går vi in i duschen – jag tar med kameran”.

Ja just det. Kameran ska med. Och ingen av mina tidigare pojkvänner är döda.

Amber har ju ett känt tillfälle då hon ska ha misshandlat sin fru. Undrar om exfrun ska vittna. Vad har de för förhållande numera. Hur smutsig var den skilsmässan?

Johnny har ju en massa små nätta ex som säger att de aldrig sett honom vara våldsam mot någon någonsin. Angelina, Kate, Vanessa. Är det inte en till kvinna?
Citera
2022-05-11, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Som jag nämnt tidigare i tråden så har hon en en grövre form narcissism. Borderline och histrionisk personlighetsstörning som uttalades under rättegången. Låg empati om ingen alls.
Johnny Depp växte upp med en mamma som misshandlade honom psykiskt och fysiskt. Det är en av anledningarna till att Amber Turd sitter i skiten.

Hon försöker spela en person som har känslor. Men hon vet inte riktigt vad det är. Som den minnen hon klämmer fram när hon vill framhålla sig som en person som älskar sin hund som har trampat på ett bi, den är ju helt förryckt.

Och det är väl därför hon inte har lyckats ta sig fram trots att hon har utseendet för sig. Det här är en skrämmande människa. Det känns som att något våldsamt ska hända. Hon blir trängd och tappar fasaden hon försöker upprätthålla.
Citera
2022-05-11, 22:08
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Haha, ännu ett journalistiskt magplask. Han skriver att folk är elaka som kallar henne Turd, men han nämner minsann inte varför hon kallas just så.

Varför kallas hon Turd? Har bara följt aktuell rättegång, trodde inte att det var så illa även innan. Förstår att Depp satte ner foten till slut.

Ambers f.d väninna vittnar om att hon ljuger i en tidigare rättsprocess (har inte pejl på vilken).
https://www.youtube.com/watch?v=Z4azJGPaClg
Citera
2022-05-11, 22:16
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Varför kallas hon Turd? Har bara följt aktuell rättegång, trodde inte att det var så illa även innan. Förstår att Depp satte ner foten till slut.

Ambers f.d väninna vittnar om att hon ljuger i en tidigare rättsprocess (har inte pejl på vilken).
https://www.youtube.com/watch?v=Z4azJGPaClg
För att hon bajsat i Depps säng.
Citera
2022-05-11, 22:22
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
För att hon bajsat i Depps säng.

Oki, det var ju inte direkt smickrande. Jag såg Depps vittnesmål om händelsen, men det är bara för absurt att ta in. Han hävdade bestämt att det var människoskit och det var väl fler vittnen (minst en) som sa samma sak?
Citera
2022-05-11, 22:41
Medlem
PerFnurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
... Undrar om exfrun ska vittna. ...

Ett villkor i rättegången var att inga gamla förhållanden får tas upp; ett villkor som försvaret insisterat på.

När AH nämnde Kate Moss bröt hon det avtalet.

Därav JD-advokatens lycka när hon/försvararsidan öppnade för det.
De har ju allt att vinna på det, givet hennes historik.

https://www.youtube.com/watch?v=T_xJ1qS8Nn0
Citera
2022-05-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerFnurt
Ett villkor i rättegången var att inga gamla förhållanden får tas upp; ett villkor som försvaret insisterat på.

Tror du att det öppnar för att ta in andra x förutom Moss?
Citera
2022-05-11, 23:09
Medlem
PerFnurts avatar
Citat:
Tror du att det öppnar för att ta in andra x förutom Moss?

Ingen aning.

Men YouTube-kommentaren
Citat:
The reason why JD's team is visibly happy with AH testifying to Kate Moss is because, in the cross-examine, the lawyers are not allowed to go beyond the scope of her testimony. This is also one of the many reasons why JD's team allows her to continue rambling on record during her testimony. Her mention of Kate Moss opens the door for JD's team to speak on IPV-violence that AH committed on her previous partner, Tasya Van Ree - in which she was charged with misdemeanor domestic violence in 2009. Not only is this damaging to her defence claims but also paints a stark picture in the minds of the jury.
får mig tro det.
Citera
2022-05-11, 23:29
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Hon försöker spela en person som har känslor. Men hon vet inte riktigt vad det är. Som den minnen hon klämmer fram när hon vill framhålla sig som en person som älskar sin hund som har trampat på ett bi, den är ju helt förryckt.

Och det är väl därför hon inte har lyckats ta sig fram trots att hon har utseendet för sig. Det här är en skrämmande människa. Det känns som att något våldsamt ska hända. Hon blir trängd och tappar fasaden hon försöker upprätthålla.

Du har helt rätt i det du säger så behöver egentligen inte tillägga något.

Jag tror att hon är kapabel till vad som helst. Det är nånting med henne som talar för det. Det finns en tomhet som inte kan fyllas och det där sjukliga begäret av att få uppmärksamhet. Att prata illa om alla och anklaga andra för saker hon själv har gjort medvetet. Hon pratar även illa om hans barn. Vem bajsar i andras sängar?

Nu när alla vet att hon uppfyller kriterier för flera personlighetsstörningar inom kluster b så vill ingen ha med henne att göra. Personligen så tror jag att det är en sociopat vi har att göra med. Att njuta av kaos och göra en omtyckt ikons liv till ett helvete är nånting utöver det vanliga.

Frågan är om hon har bränt alla broar och om det finns en risk att hon kanske begår självmord? Förutsatt att Johnny Depp vinner.

Citat:

Skökan är impulsiv och saknar tålamod så hon kunde inte hålla sig.
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-11 kl. 23:31.
Citera
2022-05-11, 23:40
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:

Nu pollade biljetten ner – jag har kliat mig i huvudet över detta och inte tänkt på hennes tidigare förhållanden.
Citera
2022-05-11, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Du har helt rätt i det du säger så behöver egentligen inte tillägga något.

Jag tror att hon är kapabel till vad som helst. Det är nånting med henne som talar för det. Det finns en tomhet som inte kan fyllas och det där sjukliga begäret av att få uppmärksamhet. Att prata illa om alla och anklaga andra för saker hon själv har gjort medvetet. Hon pratar även illa om hans barn. Vem bajsar i andras sängar?

Nu när alla vet att hon uppfyller kriterier för flera personlighetsstörningar inom kluster b så vill ingen ha med henne att göra. Personligen så tror jag att det är en sociopat vi har att göra med. Att njuta av kaos och göra en omtyckt ikons liv till ett helvete är nånting utöver det vanliga.

Frågan är om hon har bränt alla broar och om det finns en risk att hon kanske begår självmord? Förutsatt att Johnny Depp vinner.

Skökan är impulsiv och saknar tålamod så hon kunde inte hålla sig.
Alltså det är det som slår en, hur korkad hon är i sitt vittnesmål!
Citera
2022-05-12, 00:09
Medlem
PerFnurts avatar
Fascinerande hur JD, känd, snygg, rik, verkar vara schysst/intressant att hänga med, och som skulle kunna landa i princip vilken tjej som helst på planeten - och så lyckas han gänga sig med ett sånt klappträ.

What a waste, på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in