Citat:
Ursprungligen postat av
ChipChipChip
Vad jag förstått är SMSet skickat till nättrollet Glam/Casvaluir.
Jasså, vem påstår det?
Citat:
Ursprungligen postat av
TranasByNight
Har det hänt nåt?
Jag har följt denna tråd länge utan att skriva något och det enda ovanliga som har hänt är att mängder av enformiga konton som gasligthar och ifrågasätter andra konton har dykt upp. Exempel:
Citat:
Ursprungligen postat av
TranasByNight
Men nu är det plötsligt inte intressant att diskutera? Säg mig, vad hände mellan då och nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
Blondsingel
Jo men om du kunde svara på frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av
TranasByNight
Försök besvara frågan utan att skriva en jävla uppsats.
Citat:
Ursprungligen postat av
postvagn
Eller så är "någon" rädd för att hängas ut i nästa avsnitt. Tokigt hur det kan bli så där...
Citat:
Ursprungligen postat av
Nille1990
Du borde väl åtminstone kunna ge några namn eller ungefärlig period när de skulle varit aktiva?
Citat:
Ursprungligen postat av
ChipChipChip
Vänligen svara på min fråga:
Citat:
Ursprungligen postat av
Nille1990
Förresten. Du svarade inte på min fråga
Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
och frågade dig en fråga. Noterar att du duckar att svara.
Man börjar skönja varför
+ väldigt många fler ”men svara på min fråga” och liknande kommentarer som inte tillför något mer än att man försöker underminera andra kontons trovärdighet. Man öppnar inte flashback för att fylla i ett frågeformulär, då hade man nog istället valt att frivilligt anmäla sig till SIFO-undersökningar.
I övrigt mobbar Axel folk som vanligt på Twitter och i podden. 9/10 av hans Twitter-aktivitet handlar om att mobba någon. Det kan vara allt från body-shaming till hur bra de skriver. Så egentligen har det inte hänt något nytt utan är samma gamla vanliga.