2021-11-04, 18:59
Medlem
Knalltorsks avatar
Det hade varit kul att höra samtalet där polisen ringer upp Henko och berättar att M & co är på väg upp men att Henko ej bör oroa sig för de ska lösa det här, eller vad han nu sa i senaste avsnittet. För det finns knappast på kartan att Henko inte skulle spela in ett telefonsamtal? Grymt content ju!!
Citera
2021-11-04, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
Nota Bene: Noveller kan vara korta.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Novell

Åh, där satte du mig på plats! Axel har också använt uttrycket hyllmeter, så det är uppenbart vad som avsågs.

Gissar att det här med pedofili mest handlade om projiceringar från Axel sida:
(FB) Ökänd vänsterextremist och IRM-profil Axel Öhman polisanmäld för hot mot Samnytt
Citera
2021-11-04, 22:12
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChipChipChip
Eh, ja? Det var så tjackisen åkte fast i Avesta. Han gläfsade på Twitter om hur han och hans CP-kompisar skulle göra hembesök, och Polisen väntade helt enkelt in dem vid tågstationen.

Du är en väldigt intelligent person.
Polisen kanske håller koll på hans twitter eller så ringde Henko till polisen och berättade att M skulle komma. Vilket av följande scenarion tror du är mest troliga?
Citera
2021-11-05, 08:14
Medlem
Haveristerna med släptåg går nu i samlad trupp (man kan nästan tro att de är koordinerade?) hårt på Rebecc* Uv*ll. Det är tydligen fel av henne att påpeka att hon låter sina barn vara barn, och att man bör undvika att använda dom i politiska syften. Eller så är det inte det för Henko har grävt i arkivet och har hittat att hon minsann har twittrat om sina barn själv? Så ”felet” är tydligen den klassiska ’dubbelmoralen’ som förstås alltid går att klippa ihop exempel på. Nåväl, det viktiga och mest centrala verkar av beteendet att döma trots allt inte vara varken barnen, politiken, dubbelmoralen eller något annat av de intressanta ämnena utan det viktiga verkar vara att Haveristerna har hittat någon att håna tillsammans ..
Citera
2021-11-05, 10:25
Medlem
Jag varken försvarar eller godkänner att Rebecc* anmärker på Lööf utan tycker alltså bara att det är lite lustigt att haveristerna ser vad än de hittar som någon gör som en ursäkt att bete sig ännu värre.
Citera
2021-11-05, 10:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Haveristerna med släptåg går nu i samlad trupp (man kan nästan tro att de är koordinerade?) hårt på Rebecc* Uv*ll. Det är tydligen fel av henne att påpeka att hon låter sina barn vara barn, och att man bör undvika att använda dom i politiska syften. Eller så är det inte det för Henko har grävt i arkivet och har hittat att hon minsann har twittrat om sina barn själv? Så ”felet” är tydligen den klassiska ’dubbelmoralen’ som förstås alltid går att klippa ihop exempel på. Nåväl, det viktiga och mest centrala verkar av beteendet att döma trots allt inte vara varken barnen, politiken, dubbelmoralen eller något annat av de intressanta ämnena utan det viktiga verkar vara att Haveristerna har hittat någon att håna tillsammans ..
Mycket ordbajsande utan reellt innehåll. Vad är det RWU gjort? Uppträtt anti-feministiskt? (Det gissar jag på utifrån din svärjiska mening ”låta barn vara barn”).
Jag citerade dig igår och frågade dig en fråga. Noterar att du duckar att svara. Väldigt spännande då du författade en novell senast(?) vi inte var överens om Luai Ahmeds insats i podden. Man börjar skönja varför
Citera
2021-11-05, 16:20
Medlem
moralhoras avatar
Henrik kontaktade mig och ville att vi skulle ta ett samtal imorgon - så jag sade javisst! Varför inte? Han kommer ringa mig kring 17-18 imorgon (om inget går fel), men är det något människor i tråden vill fråga?
Citera
2021-11-05, 18:35
Medlem
Knalltorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Henrik kontaktade mig och ville att vi skulle ta ett samtal imorgon - så jag sade javisst! Varför inte? Han kommer ringa mig kring 17-18 imorgon (om inget går fel), men är det något människor i tråden vill fråga?
Fråga om han ramade in saltazars teckning.
Citera
2021-11-05, 18:56
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Spännande! Kanske vi får höra dig i nåt avsnitt sen?
Citera
2021-11-05, 19:56
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:

Fråga honom om hur han reagera som han gjorde mot Emma v*n L*nn* när han tidigare i hatklubben och IRL hade nära vänner eller åtminstone bekanta i samma bransch? Var det för att visa upp ett låtsasfeministiskt ansikte så fäll det ju rätt platt med tanke på hur han behandlade Myra i det avsnittet. blir nästa fråga

Du kan också ställa frågan om han ser sig själv som grundare av IRM. Nästa fråga blir sen vilka relationer han har idag med de kvinnor som faktiskt var delaktiga i att den plattformen byggdes upp. Skulle vara kul att höra honom att ljuga sig ur den frågan.
Citera
2021-11-06, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Fråga honom om hur han reagera som han gjorde mot Emma v*n L*nn* när han tidigare i hatklubben och IRL hade nära vänner eller åtminstone bekanta i samma bransch? Var det för att visa upp ett låtsasfeministiskt ansikte så fäll det ju rätt platt med tanke på hur han behandlade Myra i det avsnittet. blir nästa fråga

Du kan också ställa frågan om han ser sig själv som grundare av IRM. Nästa fråga blir sen vilka relationer han har idag med de kvinnor som faktiskt var delaktiga i att den plattformen byggdes upp. Skulle vara kul att höra honom att ljuga sig ur den frågan.

Vilket avsnitt syftar du på? Jag vill lyssna när det bråkas.
Citera
2021-11-06, 07:15
Medlem
Citat:
Fick ett PM med Henkos samtal till polisen - kanske fler som är intresserade av det?

https://gofile.io/d/x6GbrU

Vf lägger Henko upp det där? Det är ju inte direkt till hans fördel precis.

Att idiotförklara den man ber om hjälp av känns som en taskig strategi.

Henko frågar ju också vad polisen sysslar med. Det kan jag svara på: Polisen har fullt upp med att försöka lösa den skiten som hans socialdemokrati har ställt till med.

Sen vill jag minnas att Henko uttryckt att samtliga poliser är rasistiska fascistsvin. Då tycker jag det är en aning magstarkt att söka hjälp hos densamma.
Senast redigerad av KjeppkineseN 2021-11-06 kl. 07:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in