2021-09-01, 23:28
Medlem
DumpsterFires avatar
Hela denna fight är så otroligt märklig. Henko säger att han gjort allt. Inget funkar. Här är en lösning till Henko:

Träffa M på en publik plats i Avesta nu när M är tåg-finansierad av NMR. Ha ert samtal som båda spelar in, lös allt, ta en öl. Henko behöver inte kissa i pojktrosan för M kommer inte göra något aggressivt fysiskt vilket han påtalat flera gånger. Släpp inspelningen av det samtalet publikt sedan tala aldrig mer om det i en pod igen. Problem solved och man slipper dra in snuten och lägga mer skattepengar på det. Henko bara lös det, du som annars är så orädd? M kommer inte röra dig, han vill bara ha ett samtal. Eller så fortsätter denna dans med snutar och piss.

Det är lösningen.
Vad som istället kommer hända:
Henko kommer skapa ett patreon avsnitt där han berättar allt som skett, ta in skeletor, loan och M som grupp och återigen babbla om våldtäktshot och skit. Som jag sagt innan i denna grupp: jag är Pro-Henko och Axel som jag älskar, men jag kan inte förstå att Henko hellre kör 20 möten med snuten över ett fånigt kontaktförbud än att bara ta en kaffe och lösa skiten. Varför då rädd?
Citera
2021-09-02, 10:22
Medlem
MrMarios avatar
Har haveristerna helt gått in i Henkes rättshaveristiska projekt nu? Nå, då gör de ju skäl för namnet i alla fall.
Citera
2021-09-02, 14:14
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Ryktet säger att Sanna hotat med avhopp om Henko inte slutar använda podden för att driva sina privata tjafs.
Både Myra och Sanna har fått betala ett högt pris för sin bekantskap med Henko och Axel.
Citera
2021-09-02, 14:43
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Ryktet säger att Sanna hotat med avhopp om Henko inte slutar använda podden för att driva sina privata tjafs.
Både Myra och Sanna har fått betala ett högt pris för sin bekantskap med Henko och Axel.
Han är oskyldig; det är alla andra som vill honom ont. Han är rädd också, för M. Kan knappt sova.

Skämt och sido, det vore väldigt tråkigt. Nådastöten. Men jag tror det är bullshit. Du har låg trovärdighet här inne. Avd: ”avslöjanden” du utlovade som vi fortfarande väntar på (snart 2 år senare).
Senast redigerad av Fred Friendly 2021-09-02 kl. 14:49.
Citera
2021-09-02, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa

Tror jag knappast på. Sanna hakar inte på Henko och Axel i deras sätt att försöka att ge sig på folk, varken i eller utanför podden.. så nä, att hon deltar i podden leder till ytterst få konsekvenser för henne. Däremot hennes snubbe, som hetsar runt i kölvattnet, får sig en slägga då pch då men det handlar ju om honom själv och inte så mycket om Haveristerna
Citera
2021-09-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeWolo
Tror jag knappast på. Sanna hakar inte på Henko och Axel i deras sätt att försöka att ge sig på folk, varken i eller utanför podden.. så nä, att hon deltar i podden leder till ytterst få konsekvenser för henne. Däremot hennes snubbe, som hetsar runt i kölvattnet, får sig en slägga då pch då men det handlar ju om honom själv och inte så mycket om Haveristerna

Nja. Hon har gnällt om hans och Axels konflikter fler än en gång.
Citera
2021-09-02, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av media876
Nja. Hon har gnällt om hans och Axels konflikter fler än en gång.

Vore väl för väl om så vare men känns inte som hennes stil att ställa såna krav, hon är nog glad att få vara med oavsett hur mycket Henko kör över sin skit på Axel
Citera
2021-09-02, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeWolo
Vore väl för väl om så vare men känns inte som hennes stil att ställa såna krav, hon är nog glad att få vara med oavsett hur mycket Henko kör över sin skit på Axel

Jag vet inte, tycker hon verkar ha bra med skinn på näsan.
Citera
2021-09-02, 16:57
Medlem
Katastrofen1s avatar
När jag vill bli riktigt provocerad så går jag in och lyssnar på dessa idioter.

Kan inte nog belysa hur vidriga dessa avundsjuka losers är, jisses!
Citera
2021-09-02, 17:04
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
När jag vill bli riktigt provocerad så går jag in och lyssnar på dessa idioter.

Kan inte nog belysa hur vidriga dessa avundsjuka losers är, jisses!
Tänk på blodtrycket gosse Men jag är inne och petar där det gör som ondast ibland också. Men rätt underhållande kan dom vara eftersom dom tar sig själva på grovt för stort allvar. Medans ingen av dem är smartare än min granne.
Citera
2021-09-02, 17:15
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Tänk på blodtrycket gosse Men jag är inne och petar där det gör som ondast ibland också. Men rätt underhållande kan dom vara eftersom dom tar sig själva på grovt för stort allvar. Medans ingen av dem är smartare än min granne.

Ja, jag drog precis en riktig argrunk och kollade på den mest sexistiska och förnedrande porr jag kunde hitta. Nu är jag i balans igen, tack för omtanken.

Det är så fruktansvärt synd samt cringe att de ändå har en publik som tar dem på allvar, tråkigt och dåligt för Sverige tycker jag.
Citera
2021-09-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av media876
Jag vet inte, tycker hon verkar ha bra med skinn på näsan.

Det säger jag inte emot hon e en redig tjej på det sättet men jag menar bara att hon är tillräckligt självständig för att inte behöva sätta krav på Axel och Henko för hon dras inte med i Henkos skit mot personer som han hatar och det märker man som lyssnare och alltså blir det inga konsekvenser mot henne oavsett vad Axel och Henko råkar göra och blir utpekade som våldtäktsmän än det ena än det andra med mera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in