2021-07-12, 17:17
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tycker att det är löjligt att lägga ut på insta , det verkar nästan som det var planerat att göra. De hade manus hur de skulle göra , ingen normal människa lägger ut så mycket privat som Anna .Hon har inga gränser och Roberta är med på vilka tokigheter som helst.

Instämmer. Annas "gråt" lät otroligt krystat dessutom. Som en riktigt usel skådis.
Senast redigerad av Skurhinken 2021-07-12 kl. 17:22.
Citera
2021-07-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Jag skäms lite över att jag regelbundet läser i den här tråden… men till saken: det hävdas på olika ställen i tråden att Anna hoppade av skolan i årskurs 8. Jag har alltid undrat över detta då skolplikten kallas plikt av en anledning. I dag mejlade en kompis (apropå att han kollade upp var Roberto var uppväxt) nedanstående artikel, där det står att Anna går i 9:an och ser fram emot att sluta högstadiet. Detta var alltså innan hon uppträtt med ABC men uppenbarligen redan var känd.
http://www.bilddump.se/bilder/202107...249.6.154.jpeg
Stämmer det alltså inte att Anna hoppade av i 8:an? Som lärare tycker jag att detta är det mest spännande i hela tråden.
Jag förstår inte varför du skäms för att ta del av hur TookAnna är som person. Riktigt jä..la galen. Men Stolledano verifierar med att liva . Det finns säkert saker som är rent påhittiga men då kommer moderatorerna och varnar!! Jag tycker inte du ska skämmas
Citera
2021-07-12, 18:29
Medlem
kollade den där fb gruppen som är offentlig, fastnade för några kommentarer o maskade inte de namn som kommenterat för det syns ju offentligt ändå...

https://postimg.cc/gallery/Wtv3Dp1
Citera
2021-07-12, 18:36
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Loquita borde fan få en egen staty på torget i Märsta - det är fantastiskt att vara så generös mot främmande medmänniskor! We love you Loquita 💖

Jag kan bara instämma. För oss "Bookomaner" är hennes "lives" precis som när Olympens gudar kommer ner från berget och visar sig för människorna. Stort tack till Loquita som ger oss alla möjlighet att uppleva dessa högtidsstunder!
Citera
2021-07-12, 18:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kollade den där fb gruppen som är offentlig, fastnade för några kommentarer o maskade inte de namn som kommenterat för det syns ju offentligt ändå...

Vad nu då? Ville hon inte vara med i tidningen helt plötsligt?
Citera
2021-07-12, 19:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Personen som frågar "varför blanda in tidningen?" - är det Anna hon vänder sig till? Vem kontaktade tidningen? Anna verkar hålla med. Fattar inget av det här.
Kan vara påhitt från Anna, att dom plötsligt måste flytta för att Anna är förföljd ute i det hittills lugna Odensala.
Kan vara vad som helst, nån som delade ut reklam och spelade Eddie Meduza i sin A-traktor.
Anna såg alltså personen och bilen, kunde urskilja vad som sas men vet inte om det var en kombi eller sedan. 🤣
Citera
2021-07-12, 19:26
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Personen som frågar "varför blanda in tidningen?" - är det Anna hon vänder sig till? Vem kontaktade tidningen? Anna verkar hålla med. Fattar inget av det här.
Kan vara påhitt från Anna, att dom plötsligt måste flytta för att Anna är förföljd ute i det hittills lugna Odensala.
Kan vara vad som helst, nån som delade ut reklam och spelade Eddie Meduza i sin A-traktor.
Anna såg alltså personen och bilen, kunde urskilja vad som sas men vet inte om det var en kombi eller sedan. 🤣
Det var ju någon som kollat av sin övervakningskamera och inte sett något men ursäktade med att folk kör så fort att det är svårt att se.

Sen var ju det där med rabarbern inte så att någon knackade på med en hög utan personen annonserade i gruppen att det fanns för den som ville ha, hon taggade Anna och skrev "det finns till dig också " vilket fick mig att tro att Anna frågat efter rabarber.
Även där var ju Anna tvungen att säga att de varit "på östermalm"
Citera
2021-07-12, 19:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Jag skäms lite över att jag regelbundet läser i den här tråden… men till saken: det hävdas på olika ställen i tråden att Anna hoppade av skolan i årskurs 8. Jag har alltid undrat över detta då skolplikten kallas plikt av en anledning. I dag mejlade en kompis (apropå att han kollade upp var Roberto var uppväxt) nedanstående artikel, där det står att Anna går i 9:an och ser fram emot att sluta högstadiet. Detta var alltså innan hon uppträtt med ABC men uppenbarligen redan var känd.
http://www.bilddump.se/bilder/202107...249.6.154.jpeg
Stämmer det alltså inte att Anna hoppade av i 8:an? Som lärare tycker jag att detta är det mest spännande i hela tråden.
En askkopp med fimpar vid skrivbordet
Citera
2021-07-12, 20:06
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
En askkopp med fimpar vid skrivbordet
Det var säkert mamma Marithas fimpar . Som verkar ha pressat sin unge alldeles för hårt . Inte så konstigt om det inte blev en fortsatt karriär med en mamma som verkar tabort allt det roliga med musik och bara gör det till nåt att tjäna pengar på .

Tycker inte det är jättekonstigt att Anna är som hon är , vad hon tyckte eller ville eller kände verkar inte ha varit viktigt alls . Hon var söt , jättesöt och det skulle bli familjens biljett ut ur förorten .
Senast redigerad av nickomyra 2021-07-12 kl. 20:12.
Citera
2021-07-12, 20:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Anna förstorar skitsaker och ältar i det oändliga.
Hon har så hiskeligt svårt att släppa småsaker att det blir r i k t i g t pinsamt.
Eftersom Annas ständiga sysslolöshet gör sig ständigt påmind är Annas senaste syssla att komma underfund vem som körde förbi hennes hem och skrek. Det kommer att kräva många timmars tankeverkstad i Annas överarbetade hjärna.
Hon sitter säkert och googlar 24/7 alla människor som bor i Odensala.
Kollar upp ålder, adress, deras Facebook..
Om personerna vandaliserade specifikt Annas tomt, körde in på deras gård i flera dagar, då kan jag förstå, men icke detta.

Vad vad det nu de skrek?
Med tanke på att Anna tidigare blivit upprörd över absolut ingenting, som typ när någon frågar "ska du blocka mig nu" till Anna eller triviala andra saker,lär det ha varit någon struntgrej de ropade.
Jag sörjer med de stackars polismän som tvingas sitta och lyssna på Annas tjattrande när hon polisanmäler.
Hon som f ö sagt att hon skulle sluta med det för 1999 gånger sedan.
Citera
2021-07-12, 20:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det var säkert mamma Marithas fimpar . Som verkar ha pressat sin unge alldeles för hårt . Inte så konstigt om det inte blev en fortsatt karriär med en mamma som verkar tabort allt det roliga med musik och bara gör det till nåt att tjäna pengar på .

Tycker inte det är jättekonstigt att Anna är som hon är , vad hon tyckte eller ville eller kände verkar inte ha varit viktigt alls . Hon var söt , jättesöt och det skulle bli familjens biljett ut ur förorten .

8 våningar upp i ett höghus inte långt ifrån Orminge, nästan granne med Markoolio...

Fast Anna verkar ha varit en dramaqueen redan som unge då hon gråter för att hon kom 4:a i en talangtävling, som tonåring.
Hennes mamma fick lugna ned henne med att säga att hon är ju ändå bara 14 år.
Kombon Annas personlighet som hon är född med plus uppväxt genom att ha varit mammas gullegris har inte varit det ultimata för Annas personlighetsutveckling.
Citera
2021-07-12, 21:39
Medlem
Nämen AnnaTook har tagit ”hang-around” Edling tillbaka på nåder Vilka jä…la sjuka människor som Tooket och ”the retarded” har omkring sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in