Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Personen som frågar "varför blanda in tidningen?" - är det Anna hon vänder sig till? Vem kontaktade tidningen? Anna verkar hålla med. Fattar inget av det här.
Kan vara påhitt från Anna, att dom plötsligt måste flytta för att Anna är förföljd ute i det hittills lugna Odensala.
Kan vara vad som helst, nån som delade ut reklam och spelade Eddie Meduza i sin A-traktor.
Anna såg alltså personen och bilen, kunde urskilja vad som sas men vet inte om det var en kombi eller sedan. 🤣
Anna förstorar skitsaker och ältar i det oändliga.
Hon har så hiskeligt svårt att släppa småsaker att det blir r i k t i g t pinsamt.
Eftersom Annas ständiga sysslolöshet gör sig ständigt påmind är Annas senaste syssla att komma underfund vem som körde förbi hennes hem och skrek. Det kommer att kräva många timmars tankeverkstad i Annas överarbetade hjärna.
Hon sitter säkert och googlar 24/7 alla människor som bor i Odensala.
Kollar upp ålder, adress, deras Facebook..
Om personerna vandaliserade specifikt Annas tomt, körde in på deras gård i flera dagar, då kan jag förstå, men icke detta.
Vad vad det nu de skrek?
Med tanke på att Anna tidigare blivit upprörd över absolut ingenting, som typ när någon frågar "ska du blocka mig nu" till Anna eller triviala andra saker,lär det ha varit någon struntgrej de ropade.
Jag sörjer med de stackars polismän som tvingas sitta och lyssna på Annas tjattrande när hon polisanmäler.
Hon som f ö sagt att hon skulle sluta med det för 1999 gånger sedan.