2021-07-02, 20:49
Medlem
Tuttlutts avatar
Vilken enorm byst hon har.
Ser inte ut som om den sportbehån gör sitt jobb.
Vad kan hon ha för storlek?
Med tanke på att hon pratar om allt så borde hon ju nämnt detta vid något tillfälle.
Citera
2021-07-02, 20:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Med tanke på att hon pratar om allt så borde hon ju nämnt detta vid något tillfälle.
Ja dom växer ju i takt med resten av kroppen, har dom passerat E-kupa tro?
Citera
2021-07-02, 20:54
Medlem
obscenitets avatar
Citat:

Är hon inte ganska kort oxå?
Ser nog större ut då tänker jag.
Men jag är själv 174 och har g kupa så jag gissar att det är i det spannet hon har. F till H kupa med runt 85 90 i omkrets.
Citera
2021-07-02, 20:55
Medlem
Citat:
Hon nämde två kilos..
Jag insåg vid dagens matlagning att en nätad kassler liknar boookans buk, väldigt mycket.
Fyrkantig, spänd, med ingjutningar av nätet..
hon vill gärna visa sin buk, med sitt ärr och blir då så gråtmild över att hon höll på att dö
Citera
2021-07-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu är Anna rasande på instagram och polisen för att de skyddar trollen och inte henne.Få se om hon tar bort instagram nu?
Något är ju fel på Book biblioteket, hon är ju inget lexikon snarare en kiosklitteratur. Hur gammal är kärringen mentalt? När jag gick i skolan fanns det ngt som hette hjälpklass och det var skämmigt att gå i dessa klasser. Detta var på 60 talet, de eleverna fick väl börja på ABC. Man kan undra om ABC Anna skulle behöva gå en sådan kurs som LV. ( Lär Vux)?
Citera
2021-07-02, 21:09
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Är hon inte ganska kort oxå?
Ser nog större ut då tänker jag.
Men jag är själv 174 och har g kupa så jag gissar att det är i det spannet hon har. F till H kupa med runt 85 90 i omkrets.

Tror hon har större än så...

Jag har 65F och ser mig inte som speciellt storbystad - det handlar ju om omkretsen också. Tror hon ligger större än så - och mer än 85-90 i omkrets.
Citera
2021-07-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Något är ju fel på Book biblioteket, hon är ju inget lexikon snarare en kiosklitteratur. Hur gammal är kärringen mentalt? När jag gick i skolan fanns det ngt som hette hjälpklass och det var skämmigt att gå i dessa klasser. Detta var på 60 talet, de eleverna fick väl börja på ABC. Man kan undra om ABC Anna skulle behöva gå en sådan kurs som LV. ( Lär Vux)?
Hon blev söndercurlad av mammsen.
Så pinsamt med föräldrar som har en sån övertro på sina barn, att de har "det" och inbillar barnet att den är en stjärna, så duktig och fantastisk.
Kommer ihåg när arga snickarn var hos familje, och alla klippböcker, posters, varenda tidning som @nna varit med i, backstagepass mm, allt var samlat av den avlidne ömme modern.
Hade varit bättre om hon sett till att @nna gick klart skolan, men hon såg väl miljonregn och berömmelse framför sig.
@nna har sagt att hon blev lurad på miljonbelopp, men såvitt jag förstått var det väl modern och "syrran" som skötte PR och räkenskaper?
Citera
2021-07-02, 21:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
TACK Loquita!!!
Alltså vad håller hon på med??? Kolla hennes gnuggande i ansiktet 😳. Helt stört!!!
Det är hennes nya hudkräm. Snor & Svett heter den.

Nån som minns hennes picknickmöbler hon köpte förra sommaren? Som var så bra att ha ligga i bilen. Hon och en av döttrarna var på utflykt och hade lite egentid, åt halva glassar och halva allt möjligt. Jag tror jag skrev att Anna snart skulle sitta sönder möblerna och jag har inte sett till dom efter den utflykten.

Det ser ut som om hon har en brun t-shirt på sig. Skarp gräns mot det vita. Dålig reklam för solariet. Hon solar nog bara ben och fötter.

Tidigare hade huset 3 rum och kök. Nu är det 7 rum! Hur fan räknar hon då?
Citera
2021-07-02, 21:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Har inte hon small på alla kläder? Och dom är ändå så stora att hon får sitta och rätta till dom.

Skrattade högt när hon sa att hon nyligen haft på sig den röda klänningen hon hade när hon vann BL. Måste ha varit väldigt töjbart tyg.
Citera
2021-07-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Mycket av tok tantens energi verkar gå åt till att spärra folk till höger å vänster
Va fan lägger hon upp bilder och lives hela tiden för om hon inte kan ta feedback?!
Rimmar mycket illa 🤔
Paddan är sjuk och psykiskt instabil, hon har gjort bort sig för alla TV bolag. Om hon skulle få vara med i ett musikprogram kanske det sker om 10 år och då kommer madonnan in med rullator och drar sin ända hits.
Citera
2021-07-02, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Tror hon har större än så...

Jag har 65F och ser mig inte som speciellt storbystad - det handlar ju om omkretsen också. Tror hon ligger större än så - och mer än 85-90 i omkrets.
Jag hade 95 runt när jag var som störst...och jag var inte i näheten av Book. Min mamma hade 110 F och hon var en dm länge än Book och med det i jämförelse skulle jag gissa på att Book har 110 H eller G. Sport BH har dock sällan kupstorlek och omkrets på det viset

utan oftast S-xxL och ibland med tillägg för kupa typ S-B

Just den hon har finns oftast i XS, S och L. Vet inte om M alltid är slut eller om den inte görs. De är med Light support och extremt töjbara. Jag har samma i XS och den sitter som en top på mig. Jag är s/m i vanliga fall med D-kupa och använder bara min vid styrketräning/yoga. Helt värdelös till cardio och för liten storlek o kombo med det kommer ge Book ryggont och förmodligen även ont i höfter
Citera
2021-07-02, 21:34
Medlem
Hon tar i så hon (i a f magen) nästan spricker för att verka fotbollsintresserad och insatt. Och ”alla är så duktiga”. Hmm, hon har nog inte ö h t nån sån koll att hon kan bedöma det 😉.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in