Citat:
Ursprungligen postat av
cleovarnamnet
Jag skäms lite över att jag regelbundet läser i den här tråden… men till saken: det hävdas på olika ställen i tråden att Anna hoppade av skolan i årskurs 8. Jag har alltid undrat över detta då skolplikten kallas plikt av en anledning. I dag mejlade en kompis (apropå att han kollade upp var Roberto var uppväxt) nedanstående artikel, där det står att Anna går i 9:an och ser fram emot att sluta högstadiet. Detta var alltså innan hon uppträtt med ABC men uppenbarligen redan var känd.
http://www.bilddump.se/bilder/202107...249.6.154.jpeg
Stämmer det alltså inte att Anna hoppade av i 8:an? Som lärare tycker jag att detta är det mest spännande i hela tråden.

Guld!! 👍👍👍👍👍👍
Hela artikeln osar pinsamheter
Anna har ju inte en speciellt hög social kompetens..
"Jag har fått höra att jag är söt hela livet..
" Jag är mer vuxen nu, jag vet vad jag ska och inte ska säga".. Och Anna älskar som 15 årig tonårstjej att läsa Astrid Lindgrens sagoböcker...
"Jag måste tänka på att jag är Anna Book"
Trumpetar Anna lillgammalt som levat h e l a 15 jordsnurr på denna jord.
Var det denna managern i artikeln, som blåste Anna på miljonerna?
I Tvprogrammet klassfesten diskuterar de väl Annas skolgång, har för mig att Anna skolkade en stor del av 8an och 9an och var inte speciellt närvarande, därav en massa 1or i betyg som visades upp i programmet.
Jag la upp det här någonstans i tråden.
Anna var väl mest närvarande fram till början, mitten av 8e klass, sedan skyllde väl familjen på Annas karriär, för att hon skulle slippa gå i skolan och.. Jag misstänker, bli ännu mer mobbad.