Jag är verkligen så tacksam över att vara den misslyckade person som jag faktiskt är!
Inte bara går det ut över utbildning, förhållande, ekonomi, boende, ja allt som rör mitt liv egentligen, utan även mina barn får ju uppleva hur det är att ha en pappa som är så pass rakt igenom misslyckad

och som garanterat tar fel beslut när det gäller allt livsavgörande!
De kan lära sig hur man inte ska vara, och förhoppningsvis forma sitt liv till ett bättre än det skämt som mitt egna liv är
Fortfarande länge till döden, men det är nog den enda vägen ut ur ett så pass misslyckat liv

går ju inte att spola tillbaka tiden och göra rätt val haha! Nu får vi se vad resten av livet bär med sig för ytterligare misslyckanden och misär!
Alltid finns det något nytt att fullständigt tappa greppet om, för närvarande är det väl mitt jobb som ligger pyrt till pga. min bristfällighet

blir också en erfarenhet att lägga till i listan! Tänker mig sedan problem med att få nytt jobb, kanske sjukskrivning och problem med Försäkringskassan m.m.
Så avslutar vi i en liten hyreslägenhet på ålderns höst utan något vidare att lämna över till barnen vid bortgång. Så ska en slipsten dras!