2021-04-28, 16:10
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
CubicleKid har ansvaret här. Det är ju han som har skrivit konfliktlösningsmanualen. Han får bestämma.
Bra, då handlar det om att Cubicle Kid ska träffa ... någon? Henko antar jag? Låt de då kontakta varandra så kan du kanske också byta skiva och återgå till att vara den åskådare du ju uppenbarligen trots allt är.

Kan med det sagt tycka det är lite lustigt att en fegis som först söker kontaktförbud nu ska spela ball och vilja ses, men kanske reds det ut när Cubicle Kid och Henko ses.

Kanon, då fick vi det avslutat.

Den helt separata händelsen där du fått mottaga något hot här på PM föreslår jag att du tar med moderator.

Alla tiders, serru!
Citera
2021-04-28, 16:19
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Okej, så varför är det "locket på" för den påstådda våldtäkten, som inte skedde? För offrets ... nej vänta, det påstådda offrets skull?

I övrigt upprepar du bara saker i forcerat aggressiv ton som om du tror du är lika finurligt elak som Axel ibland kan vara. Men förstår att det inte är så enkelt, du vet ju trots allt knappt någonting om de här människorna. Du försvarar bara extremt interna händelser som de aktivt önskar slutar diskuteras. Det blir även till din fördel för då slipper du kännas vid att du bristfälligt lajvar någon som rent faktiskt varit involverad i en "påstådd våldtäkt".

Man kan tycka att om man har kvinnans bästa i åtanke kanske man för hennes skull och även för Axels skull bör reda ut huruvida den bara är "påstådd" eller inte.

Hur känns det att försvara någon som eventuellt kan vara våldtäktsman, genom att använda ett eventuellt offer för våldtäkt? Vet man om det eller händer det bara som en del av hela förskjutningen av moral, vett och sans som du är ett utmärkt exempel på? Berätta, och gärna i den där coola och bitska haveristtonen!

Att du inte skäms när du låtsas bry dig om kvinnor som utsätts för sexuella övergrepp.
Det är uppenbart att du endast bryr dig om hur du kan smutskasta haveristerna, oavsett vilken tjej du måste köra över på vägen.
Förstår inte hur du kan göra valet att vara så äcklig att du anser dig veta bättre än den person som av andra hängts ut som ett offer mot sin vilja, samt att du tar dig rätten att snedvrida informationen för att användas i din töntiga vendetta.

Gnäll på tonen oxå, på flashback av alla ställen.
Blöjbarn.
Citera
2021-04-28, 16:21
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Hahahahahahahaha!!!

Vänta, vänta, skriv det där igen. Jag förutsätter att du skrev fel nämligen. Eller skrev du verkligen precis det där?

För du tror att det du skriver öppet på sociala medier är ditt privatliv?
Du tror alltså att när du deltar i trådar på flashback så får bara de som håller med dig svara, annars slaskas det i ditt privatliv...?
Citera
2021-04-28, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Att du inte skäms när du låtsas bry dig om kvinnor som utsätts för sexuella övergrepp.
Det är uppenbart att du endast bryr dig om hur du kan smutskasta haveristerna, oavsett vilken tjej du måste köra över på vägen.
Förstår inte hur du kan göra valet att vara så äcklig att du anser dig veta bättre än den person som av andra hängts ut som ett offer mot sin vilja, samt att du tar dig rätten att snedvrida informationen för att användas i din töntiga vendetta.

Gnäll på tonen oxå, på flashback av alla ställen.
Blöjbarn.

Ja, hoppas Soran Ismail kan göra comeback också.
Citera
2021-04-28, 16:29
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Påminner lite om en diskussion jag hade på twitter med en idiot som först tyckte jag skulle gå till facket för man minsann inte luftar problem med arbetsgivare på Twitter, men som sedan själv satt och gjorde just det du beskriver -- gottade sig i detaljer den personen inte verkade förstå att hon inte hade nån som helst rätt till när arbetsgivaren satt på Discord och berättade om mig.

Det kan givetvis inte du hållas ansvarig för, men jag pekar mest på att det du beskriver ideligen görs även av folk i deras krets. Har du samma typ av problem där också eller bortser du från sådant när det sker bland deras egna led?

Skrevs det inte snarare att gnälla, grina och vara helt rabiat på twitter inte är ett särskilt bra eller konstruktivt sätt att hantera ett påstått orättfärdigt förlorat arbete på, och att vända sig till facket vore att föredra isåfall...?
Särskilt om man bryr sig om hur man framstår, vad andra tycker om en, och sina framtidsutsikter.
Tror du att du kommer vinna något på att bete dig som en gränslös dumskalle?
Du har tänt eld på ditt eget hus och nu sitter du och bölar över att det brinner.
Citera
2021-04-28, 16:33
Medlem
Citat:
Bra, då handlar det om att Cubicle Kid ska träffa ... någon? Henko antar jag?
ska han träffa Henko för att lösa en konflikt med mig? Det tror jag inte.
Citera
2021-04-28, 16:37
Avslutad
Citat:
CubicleKid har ansvaret här. Det är ju han som har skrivit konfliktlösningsmanualen. Han får bestämma.

Citat:

Ok, då är det mig då han ska leverera till dig, för något annat hot mot dig finns mig veterligen inte. Ska jag skickas med bananbåt?
Citera
2021-04-28, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ok, då är det mig då han ska leverera till dig, för något annat hot mot dig finns mig veterligen inte. Ska jag skickas med bananbåt?

Fråga CubicleKid. Det är han som har skrivit konflikthanteringsmanualen som kräver att han och jag träffas iaf. Om det nu inte är så att han är en fattig hycklande skämmig nolla som har en uppsättning regler för sig själv och en för andra, förstås.
Citera
2021-04-28, 16:46
Avslutad
Citat:
Fråga CubicleKid. Det är han som har skrivit konflikthanteringsmanualen som kräver att han och jag träffas iaf. Om det nu inte är så att han är en fattig hycklande skämmig nolla som har en uppsättning regler för sig själv och en för andra, förstås.

Alltså, din "konflikt" med mig, CubicleKid eller nån annan måste väl ses som offtopic för denna tråd. Man får inte gagga om diverse övertramp som gjorts mellan användare i andra trådar, så varför denna.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-04-28 kl. 16:49.
Citera
2021-04-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Alltså, din "konflikt" med mig, CubicleKid eller nån annan måste väl ses som offtopic för denna tråd. Man får inte gagga om diverse övertramp som gjorts mellan användare i andra trådar, så varför denna.
Men du sa inget om Tim och "Haveristernas stödtrupper"? Curious.
Citera
2021-04-28, 16:59
Avslutad
Citat:
Men du sa inget om Tim och "Haveristernas stödtrupper"? Curious.

Förstår om Henko tycker det är att jobbigt att ta ansvar för honom, men det finns inte mycket annat att göra i detta läge. Han är tätt sammanknuten med Haveristerna på många sätt. Mitt samröre med Hållén är minimalt så jämförelsen är absurd.
Citera
2021-04-28, 17:17
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Så det är dig Jonas ska träffa? Har Jonas hotat dig? Eller pratar vi plötsligt om Extrapris12345 nu?

Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Skrevs det inte snarare att gnälla, grina och vara helt rabiat på twitter inte är ett särskilt bra eller konstruktivt sätt att hantera ett påstått orättfärdigt förlorat arbete på, och att vända sig till facket vore att föredra isåfall...?
Särskilt om man bryr sig om hur man framstår, vad andra tycker om en, och sina framtidsutsikter.
Tror du att du kommer vinna något på att bete dig som en gränslös dumskalle?
Du har tänt eld på ditt eget hus och nu sitter du och bölar över att det brinner.
Man kanske borde förbjuda ilskna dörrvakter på nätet, men en sak är säker när man läser dina skitinlägg: det borde man fan göra med uttråkade fruntimmer också. Du anstränger dig hårdare än någon annan jag sätt för att slippa rubba på det du en gång tagit som en sanning.

Jag har nog aldrig hävdat att jag "bryr mig om kvinnor" eller är feminist eller sådant. Faktum är att eftersom personen du hävdar bry dig om backstabbade mig struntar jag i henne också. Det gjorde jag i ett år för jag insåg att hon inte mådde bra. Men jag kommer inte hålla hennes integritet, som växlar extremt från att gå mellan "ingen får prata om det" till att hon själv sitter och erkänner att hon är "offret", högre än min upprättelse.

Och så var det med det. Du får gärna kalla mig alla dom där hemska orden som brukar få folk att backa, det gör mig ingenting. Jag skiter i var du anser att du har mig nämligen, och det gör jag med resterande människor kring Haveristerna också. De som känner mig, vet det. Du känner mig inte alls, mer än utifrån den interaktion vi haft i en tråd där jag från början argumenterat utifrån en försvarsposition, medan du mest hånat och påpekat att jag är patetisk. Med det sagt håller jag inte din integritet särskilt högt heller, eftersom du inte gör det med andras.
Senast redigerad av KomTillGullmars 2021-04-28 kl. 17:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in