Citat:
Ursprungligen postat av
TranasByNight
ska han träffa Henko för att lösa en konflikt med mig? Det tror jag inte.
Så det är dig Jonas ska träffa? Har Jonas hotat dig? Eller pratar vi plötsligt om Extrapris12345 nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
lilali
Skrevs det inte snarare att gnälla, grina och vara helt rabiat på twitter inte är ett särskilt bra eller konstruktivt sätt att hantera ett påstått orättfärdigt förlorat arbete på, och att vända sig till facket vore att föredra isåfall...?
Särskilt om man bryr sig om hur man framstår, vad andra tycker om en, och sina framtidsutsikter.
Tror du att du kommer vinna något på att bete dig som en gränslös dumskalle?
Du har tänt eld på ditt eget hus och nu sitter du och bölar över att det brinner.
Man kanske borde förbjuda ilskna dörrvakter på nätet, men en sak är säker när man läser dina skitinlägg: det borde man fan göra med uttråkade fruntimmer också. Du anstränger dig hårdare än någon annan jag sätt för att slippa rubba på det du en gång tagit som en sanning.
Jag har nog aldrig hävdat att jag "bryr mig om kvinnor" eller är feminist eller sådant. Faktum är att eftersom personen du hävdar bry dig om backstabbade mig struntar jag i henne också. Det gjorde jag i ett år för jag insåg att hon inte mådde bra. Men jag kommer inte hålla hennes integritet, som växlar extremt från att gå mellan "ingen får prata om det" till att hon själv sitter och erkänner att hon är "offret", högre än min upprättelse.
Och så var det med det. Du får gärna kalla mig alla dom där hemska orden som brukar få folk att backa, det gör mig ingenting. Jag skiter i var du anser att du har mig nämligen, och det gör jag med resterande människor kring Haveristerna också. De som känner mig, vet det. Du känner mig inte alls, mer än utifrån den interaktion vi haft i en tråd där jag från början argumenterat utifrån en försvarsposition, medan du mest hånat och påpekat att jag är patetisk. Med det sagt håller jag inte din integritet särskilt högt heller, eftersom du inte gör det med andras.